Thoto79 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ja de går fram som ett godt eksempel. De har skjønt dette med å spille på lag med kundene og får da som fortjent ved at vi gladelig (ihvertfall de aller fleste av oss), kjøper spillet. Vinn vinn PS. 36 forskjellige slutter!?! Vi snakker Guinnes rekordbok 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Altså gleder meg umåtelig til The Witcher 3, men var det ikke litt merkelig av CD Projekt og dukke opp på Microsoft sin pressekonferanse? De er jo så imot DRM, i tillegg til at Xbox One ikke en gang kommer til Polen på lanseringen?. Sett bort ifra den lille detaljen så gleder jeg meg hinsides mye, syns dog 1ern gjorde ting bedre enn sin etterkommer. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) http://www.gamereact...er+nytt+studio/ Hva!? De bryr seg om fansen OG gjør det bra? Trodde EA & co har signalisert at det ikke går an jeg. Endret 18. juni 2013 av Blitsen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Altså gleder meg umåtelig til The Witcher 3, men var det ikke litt merkelig av CD Projekt og dukke opp på Microsoft sin pressekonferanse? De er jo så imot DRM, i tillegg til at Xbox One ikke en gang kommer til Polen på lanseringen?. Sett bort ifra den lille detaljen så gleder jeg meg hinsides mye, syns dog 1ern gjorde ting bedre enn sin etterkommer. Garantert en avtale de ikke kan trekke seg ut av uten å få enorme finansielle konsekvenser. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Planlegger å hive meg i gang med The Witcher (1?), og The Witcher 2. Et bitte lite spørsmål ang. spillene. Hvordan er verdenen? Har hørt at det ikke er åpen verden som i spill som Fallout, men at den er låst. Hvordan låst av er den? Noe ala det vi har i Deus Ex Human Revolution? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Planlegger å hive meg i gang med The Witcher (1?), og The Witcher 2. Et bitte lite spørsmål ang. spillene. Hvordan er verdenen? Har hørt at det ikke er åpen verden som i spill som Fallout, men at den er låst. Hvordan låst av er den? Noe ala det vi har i Deus Ex Human Revolution? da har du 80+ timer med kos. Verdenen som jeg husker det i 1ern er ikke så veldig avsperret, den går over flere områder. Men du har full tilgang så lenge kartene tilsier det. Av og til lineært iforhold til hvor du kan gå, av og til ganske så åpent. 2ern er på nesten samme nivå, bare at de har mer dybde i plassene du besøker på ferden, da kanskje litt mindre steder å boltre seg på. Derfor jeg er spent på 3ern, da denne skal være "Skryim" åpent. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bare vær ops på at kampsystemet i nummer 1 er litt dølt, spesielt i starten. Men historien er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Også verdt å merke seg at en kan miste quest items i eneren. Jeg hadde full Inventory da jeg mottok en ring, og mistet den derfor på bakken. Fikk ikke med meg at den datt ned, så jeg fikk problemer med å komme videre i historien. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Held på med Enhanced Edition no og det virkar som vi har uendeleg med plass til quest items, så kanskje det var eit problem når spelet først kom ut? Det er uansett eit svært bra spel, til tross for enkelte småproblem. Synest ikkje Chapter 1 var så artig, men det tok seg veldig opp etter det, då historia får utvikle seg litt meir og ein merkar i større grad konsekvens av det ein har gjort. Er nok sikkert berre halvvegs i spelet endå, men eg tar meg ganske god tid, håpar eg rekk å bli ferdig med både 1 og 2 før 2014 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Kommer til å spille gjennom 2'ern snart. Det var den backloggen, da... Produksjonsverdiene er også såpass høye nå at det ikke er mulig å se at det er produsert i et øst-europeisk land, som har vært litt av problemet i f.eks. tyske rollespill (lav produksjonsverdi, dårlig oversettelse, dårlige stemmeskuespillere). Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 http://www.gamer.no/artikler/149227/intervju--dette-er-fantasi-men-med-rot-i-virkeligheten/ Fortsetter å være det spillet jeg ser mest frem til for tiden. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Angry Joe intervju med game director Konrad Tomaszkiewicz på E3. Godeste Joe er naturligvis mektig imponert over gameplay demo`n han akkurat har sett 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det er en klokke som tikker ned på hjemmesiden til TW3 og det vil bli avslørt i morgen. Du kan også laste ned "goodies" gratis, som inneholder wallpapers og musikk fra trailerne. http://thewitcher.com/killingmonsters/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja de går fram som ett godt eksempel. De har skjønt dette med å spille på lag med kundene og får da som fortjent ved at vi gladelig (ihvertfall de aller fleste av oss), kjøper spillet. Vinn vinn PS. 36 forskjellige slutter!?! Vi snakker Guinnes rekordbok Ta det med en klype salt. Jeg husker ikke hvor mange slutter vi ble lovet i både Fallout 3 og Mass Effect 3. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Fet trailer! Ezio kan ta seg en bolle Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Har Geralt bola eller? Kan ikke huske at han var så buff. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har liksom aldri komt på å spille dette spille, kjøpte det fra steam nå og skal spille det i helga. Den traileren va jo awesome Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Koser meg med The Witcher 2 nå, TW3 blir nok noe av det eg gleder meg mest til i 2014 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det er bekreftet at Charles Dance (Tywin Lannister i Game of Thrones) skal være den engelske stemmen til Nilfgaard-keiseren. http://en.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/36290-news-charles-dance-to-voice-the-emperor-of-nilfgaard-in-witcher-3-wild-hunt/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå