Espp Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Wow, dette er jo bare trist. Nå har ikke jeg pc til å drive spillet uansett, men forskjellen er enorm. Kjedelig for de som har bra nok pc til å dra spillet på ultra. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Aldri godt å si med sånne bilder da. Selv om det står pc ultra så kan det være xbone spillet blir nok genialt uansett og grafikken mer enn god nok, men det er selvsagt utrolig synd at de har måttet downgrade pga konsoller. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Så hvor er fanboysa nå? Dette har vært kjent i snart ett år(?), mens CDPR skyldte på Youtube sin komprimering, og fanboys svelget det som gospel. Lurer på hvilken komprimering som fører til at et spill går fra mørkt og dystert, til en mer cartoony stil? Trist. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Så hvor er fanboysa nå? Dette har vært kjent i snart ett år(?), mens CDPR skyldte på Youtube sin komprimering, og fanboys svelget det som gospel. Lurer på hvilken komprimering som fører til at et spill går fra mørkt og dystert, til en mer cartoony stil? Trist. Det beste er jo å vente til spillet faktisk er kommet ut, så får vi se hva som egentlig stemmer. Internett er jo full av troll og noobs... Ikkje umulig man kan sette på masse dill ved å redigere en .ini/.xml fil eller.no Grunnen for at spill ofte blir "nerfa" på grafikken, er for at så mange griner over spill som krever for mye. Folk forventer at man skal få 100fps med 10 år gammel hardware (satt på spissen) I tillegg klager de da på at spillet er elendig optimalisert. Den egentlig grunnen er at de har ALT for dårlig hardware. Endret 10. mai 2015 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 The downgrade is real? http://imgur.com/a/K3uFC https://imgur.com/a/8I1He Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Så hvor er fanboysa nå? Dette har vært kjent i snart ett år(?), mens CDPR skyldte på Youtube sin komprimering, og fanboys svelget det som gospel. Lurer på hvilken komprimering som fører til at et spill går fra mørkt og dystert, til en mer cartoony stil? Trist. Det beste er jo å vente til spillet faktisk er kommet ut, så får vi se hva som egentlig stemmer. Internett er jo full av troll og noobs... Ikkje umulig man kan sette på masse dill ved å redigere en .ini/.xml fil eller.no Grunnen for at spill ofte blir "nerfa" på grafikken, er for at så mange griner over spill som krever for mye. Folk forventer at man skal få 100fps med 10 år gammel hardware (satt på spissen) I tillegg klager de da på at spillet er elendig optimalisert. Den egentlig grunnen er at de har ALT for dårlig hardware. Mens den "virkelige" grunnen, som regel er at konsollene skal ha en sjanse til å henge med. Det gjelder dessverre også de nye "kraftbeistene" ps4 og xbox one. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Mens den "virkelige" grunnen, som regel er at konsollene skal ha en sjanse til å henge med. Det gjelder dessverre også de nye "kraftbeistene" ps4 og xbox one. I dette tilfellet har det nok like mye å gjøre med at CDProject har lovet at et GTX 980 skal kunne kjøre spillet på maksimale innstillinger i 1080p, når de kunne lagt inn innstillinger som krevde tre ganger så mye. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Et GTX 980 er vel langt kraftigere enn ps4 og xbone? 1 Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Har nettopp lest gjennom tråden på neogaf...Er absolutt ingen downgrade i det hele tatt. De har derimot gått for en mer fargerik palett. Var utrolig bekymret der en stund.... Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ligger endel screenshots fra twitchstreamer hvor man klart kan se at ps4 versjonen ser en god del dårligere ut. Så ja spillet er verdt å skaffe på pc. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Nice! Jeg bør ihvertfall glede meg, har nettopp startet på Witcher 1 og skal prøve å kjøre igjennom mesteparten av 1 og 2 før jeg spiller 3'ern. Gleder meg til grafikken blir bedre ihvertfall, 7 år begynner å bli ganske lenge siden Dog skal de ha ros, kontra DA: Inquisition så er Witcher 1 langt bedre på bevegelser på karakterer o.l.. Uten at det skal så mye til Noen som husker hvor lang tid dere brukte (ca) på å kjøre gjennom de to spillene? EDIT: GTX 980 er laaaangt bedre enn grafikken PS4 og One tilbyr. Begge ligger vel rundt 780 eller noe. Det er jo tross alt en grunn til at de har greit å presse prisen ned til under 4000,- Endret 10. mai 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Nice! Jeg bør ihvertfall glede meg, har nettopp startet på Witcher 1 og skal prøve å kjøre igjennom mesteparten av 1 og 2 før jeg spiller 3'ern. Gleder meg til grafikken blir bedre ihvertfall, 7 år begynner å bli ganske lenge siden Dog skal de ha ros, kontra DA: Inquisition så er Witcher 1 langt bedre på bevegelser på karakterer o.l.. Uten at det skal så mye til Noen som husker hvor lang tid dere brukte (ca) på å kjøre gjennom de to spillene? EDIT: GTX 980 er laaaangt bedre enn grafikken PS4 og One tilbyr. Begge ligger vel rundt 780 eller noe. Det er jo tross alt en grunn til at de har greit å presse prisen ned til under 4000,- Nice! Jeg bør ihvertfall glede meg, har nettopp startet på Witcher 1 og skal prøve å kjøre igjennom mesteparten av 1 og 2 før jeg spiller 3'ern. Gleder meg til grafikken blir bedre ihvertfall, 7 år begynner å bli ganske lenge siden Dog skal de ha ros, kontra DA: Inquisition så er Witcher 1 langt bedre på bevegelser på karakterer o.l.. Uten at det skal så mye til Noen som husker hvor lang tid dere brukte (ca) på å kjøre gjennom de to spillene? EDIT: GTX 980 er laaaangt bedre enn grafikken PS4 og One tilbyr. Begge ligger vel rundt 780 eller noe. Det er jo tross alt en grunn til at de har greit å presse prisen ned til under 4000,- Konsollene har langt dårligere gpu enn 780 750ti er vel mer i samme liga. Likte combat i witcher 1 MYE bedre en 2eren. Endret 10. mai 2015 av Isvarmt Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ja! Beklager, må ha vært en brainfart på affære.. Det er vel rundt 750ti ja. 780 er jo i samme liga som 970. Har hørt at mange har snakket pent om historien til Witcher 1, men tror du er den første som snakker pent om combat. Mhm! Veldig uvant i starten, men jeg håper jeg blir bedre vant til det etterhvert Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Noen som husker hvor lang tid dere brukte (ca) på å kjøre gjennom de to spillene? Jupp. Ifølge steam så brukte jeg nøyaktig 50 timer på første gjennomspilling (har bare spilt gjennom en gang, så det er nøyaktig). Så lykke til med å fullføre begge spillene til den 15 Holder på med witcher 2, som er ett betydelig kortere spill. Men mistet motivasjonen halvveis igjen, da jeg synes W2 er en god del kjedeligere og dårligere, til tross for en veldig bra start 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Kjøper ikke sånne sammenlikninger som er slengt ut på nettet uten videre. Står jo ikke noe om hva det er testet på eller noe. For alt man vet er dette konsoll vs PC på Ultra. Det ser da veldig mye bedre ut enn hva disse skrekkbildene her viser, på tross av at dette ikke er final build: https://www.youtube.com/watch?v=lJpWBMH9EtQ Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Da er min CE på bil til utleveringssted. 1 Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Samme her. Klar til henting. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hentet min i stad. Sinnsykt stor pakke! (Crappy bilde tatt med iPad, yess...) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå