U1ven Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) The Witcher tilbud på Steam Kjøpte meg første og det andre spillet i serien for 30 kroner tilsammen! Bedre sent enn aldri.. Mulig det blir enda en utsettelse på 3'ern for min del da Tilbud på Adventure game også. Er dette artig? http://store.steampowered.com/app/303800/ Endret 7. mai 2015 av U1ven 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Kjøpte eneren selv, kjøpte toeren tidligere. Men klarer ikke starte noen av spillene, skjer ingenting når jeg trykker spill på dem. Tregere ikke på at jeg kjøpte det på ps4en, så lei av det dritt greiene. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Er ikkje dette litt tidligt, krise viss dette er sant, siden eg skal ha eksamen 19. Mai Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Min CE er også sendt Bytta selv nettopp fra vanlig til CE siden de har den på lager allerede Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Men rip eksamen da skal ha tentamen på Mandag, så får eg vite om eg skal ha eksamen veka etter, nå må vi krysse alt vi har folkens Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 hvor har dere bestillt fra? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 hvor har dere bestillt fra? Gamezone.no Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kjenner jeg blir litt av å vite at det nå er på vei i posten. Nå vet jeg ikke hvordan Gamezones sender. Men hadde det vært Komplett så hadde jeg hatt det dagen etterpå..eller maks 2-3 dager. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Gamezone er like kjapp. Godt mulig dere får det allerede i morgen, selv om det er CE. Må si jeg er veldig misunnelig på dere nå. Håper Gamezone sender min CE også snart da. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 virker grusomt tidlig? Post tar jo typ 1-3 dager som vil si at spillet kommer til kundene ca 1 uke før release. Noen som har fått bekreftet at det faktisk er sendt? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 da va d bestilt fra gamezone. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 virker grusomt tidlig? Post tar jo typ 1-3 dager som vil si at spillet kommer til kundene ca 1 uke før release. Noen som har fått bekreftet at det faktisk er sendt? Ja, det er veldig tidlig. Får håpe de ikke havner i trøbbel på grunn av det. Var vel Elkjøp som for noen år siden havnet i trøbbel da de sendte ut et spill to uker før slippdato. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Men har noen fått sporing eller noe? og er det noen dato lås på det? Grunnen til at jeg er så nysgjerrig er at jeg har bestilt på steam alt, men om jeg kan få det til uka når jeg har 4 dager fri så er det helt greit å bestille et til Jeg er passe gira tross alt. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 på steam er datoen datoen. men får du det på plater kan du spille med en gang tror jeg. For det er DRM fritt Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Er det ikke kun DRM fritt om man bestiller fra GOG? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Eg har fått sporingsnummer, men får ingenting opp. Det er MyPack/Postnord. Di er ofte grusomt raske i mitt område, fra komplett tar det bare ein dag med MyPack, så er litt spendt om det faktisk er her imåra.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Farvel til alle venner og bekjente Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ser frem til dette spillet. Aldri spilt noen av de andre, men dette fulgte med GTX970-kortet mitt. Håper det flyter greit på pc'n min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå