Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg være litt slem :)

 

Begynte på Witcher 3 i går, for første gang. Du slette tid så bra det ser ut. Skal nok klare å bo der ei stund!

 

Har fra tidligere spilt noen timer W1, men ble ikke fortrolig med kontroller og mekanikker. Men likte godt setting/world osv. Håper bare ikke jeg går glipp av for mye ved å hoppe til treeren.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

 

 

Den ene DLC`en (Heart of Stone) så kan det nok stemme at det er en 20-30 timer med innhold. Blood & Wine derimot, om man tar seg god tid og sjekker ut alt slik som jeg liker å gjøre med kvalitetsspill som dette her, så endte jeg vel på rundt 100 timer faktisk. Det inkluderer jo klart litt grinding og slikt for å få utforsket alt med tanke på det nye perk systemene etc.

 

Men en ting er at det er så mange ekstra timer med innhold, mer imponerende er at innholdet holder like høy kvalitet som hovedspillet -minst. Så bare å glede seg! :)

Lenke til kommentar

 

 

Har funnet Ciri. Tilbake i Skellige for å blant annet finne The Sunstone og kjempe tilbake.

Hvor "nærme" slutten er jeg nå?

Og sånn ca hvor mye spilletid er det på de gratis dlcene hvis jeg tar meg god tid?

Jeg har også de betalte dlcene, lest et sted at det er typ 20-40 timer spilletid på hver av dem, hvis man tar seg god tid, stemmer det?

 

 

Veldig nærme slutten. Vel kommer an på med tanke på ekspansjonene. Jeg brukte rundt 10 - 15 timer på Hearts of Stone og 30 timer på Blood and Wine. Brukte 130 timer tilsammen på hele spillet på Death March. Folk er så forskjellige på de punktene, uansett så er det nok av innhold der og totalt verdt pengene. 

Lenke til kommentar

Gwent: The Witcher Card Game går inn i Closed Beta idag!

 

https://www.playgwent.com/en/

 

"The Closed Beta will launch October 25th, 2016 for Xbox One & Windows 10 and will also be available on Windows 8.1/8/7, later to expand to PlayStation 4. We plan to go out of beta when the game is feature-rich, polished and tested sufficiently. Consequently, we’ll launch when we feel we’re ready to give you a game that rocks!"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gøy, jeg nesten runna spillet når det kom ut. Hadde bare siste del av main questen igjen, men ble lei. Nå kjøpte begge de store DLCene og startet på nytt. Samme vanskelighetsgrad. Men merker det er mye lettere. Jeg holder på med jakten på dattera og kona til baronen og var på den delen hvor man slåss mot wild hunt for første gang. Husker jeg sleit en del mot han første gang nå gikk det lekende lett. Vet ikke om jeg bare er bedre til å dukke. Eller om jeg har valgt bedre levning.

Lenke til kommentar

Spiller gjennom spillet på deathmarch for 2. gang nå , builden jeg selv bruker er i all hovedsak mye på light/fast attacks og makse ut quen signet samt første delen på axi  for å kunne overbevise folk med axi. Kaster og en del i Yrden da det hjelpe til i del kamper mot Wraiths og lignende. Husk og at du må assigne skills du levler opp i mutation slotsa, vist du ikke gjør det så blir ikke skillen aktiv, et veldig greit tips å ta med seg, jeg skal si helt ærli at jeg ikke viste om det første gangen jeg spilte gjennom spillet  :blush:

 

Ellers handler det mest om å lære seg å dodge med alt (om du spiller på PC). Mestrer du det har du kommet veldig langt. 

Lenke til kommentar

Når man får taket på det, er kampene nesten for lette, så lenge det ikke kommer 20+ fiender samtidig. Jeg bruker Quen stort sett for å ikke bli skadet de få gangen jeg blir truffet. Utenom det bruker jeg knapt potions eller andre signs. Jeg bare danser rundt (jeg ruller heller aldri - husker nesten ikke hvilken knapp det var) og slår fienden bakfra. Jeg har en mix mellom quick og strong attacks. Siden jeg nesten ikke bruker potions eller signs har jeg nok poeng å bruke på sverd-skills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...