newman221 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 17GB patch er ikke ofte man ser... Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Noen som har prøvd seg på Hearts of stone allerede? Prøvde å installere i går - lå i lista, og skulle ha auto-installert, men intet hell... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har akkurat fått meg en trådløs kontroll til PCen så tenkte å prøve fra sofaen i kveld. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vente pakke fra cdon i posten med legendary edition - da har jeg også fult, vaskeekte gwent deck:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 17GB patch er ikke ofte man ser... Så spørs det, er det 17GB endringer eller 17GB repack. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 17GB patch er ikke ofte man ser... Så spørs det, er det 17GB endringer eller 17GB repack.Uansett så er changeloggen til patchen en pdf på 13 sider. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) PCGamer`s Hearts of Stone Review: http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-hearts-of-stone-review/ Gamer.no er enda mer imponert http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-the-witcher-3-wild-hunt-hearts-of-stone/193392 Endret 15. oktober 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 HJELP! Jeg kjører Witcher 3 på min MSI GT 72 med gtx970. Jeg har et problem med at spillet/skjermen er så sykt mørk. Jeg sliter virkelig med å spille spillet, og det går hardt utover spillgleden. Det samme gjelder forøving de andre spillene mine også. Er det noen som har noen som vet hva jeg kan gjøre for å øke brightness/gamma på skjermen? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 ... Skru opp brightness/gamma i settings? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Nydelig.Finnes det en mulighet til å spille storymode uten å bruke mesteparten av tiden på dialoglinjer? Endret 15. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 ... Skru opp brightness/gamma i settings? Jada, hadde det finnes en mulighet for å gjøre dette, hadde jeg jo gjort det. Er det noen som vet HVOR man kan skru opp brightness/gamma på Witcher 3? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nydelig.Finnes det en mulighet til å spille storymode uten å bruke mesteparten av tiden på dialoglinjer? Hva mener du? Det er et rollespill, de pleier og være ganske så dominert av dialog. Vil si at minst 50% burde være dialog, 30% combat og resten av tiden til annet type gameplay, crafting, talents osv. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hva jeg mener? At andre rollespill jeg har spilt ikke er like dominert av det og at det hadde vært veldig kjekt om man hadde en modus hvor man slapp noen timer av den biten for å kunne spille historien med eks. cutscenes og enklere/mindre tidkrevende dialogscener. Det virker som alt som skjer skal dynkes i dialoger. Endret 15. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Synes aldri dette har vært noe veldig buggete spill (etter dagens standard), men etter patchen har jeg opplevd to-tre stykker allerede. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Etter patch eller expansion, opplever jeg at enkelte karakterer og monstre er "gjennomsiktige" og bare delvis synlige. "Toad king" så jeg f.eks bare kjeften, øya og tungen på... @Theo343: Hvis du virkelig mener at du vil skippe dialogene i W3, tror jeg ærlig talt ikke dette er spillet for deg... Det er så godt som avhengig av ekstremt mye filmatisk dialog. Endret 15. oktober 2015 av aphelion3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Aphellon, ikke skippe men en litt slanket dialogutgave hadde vært kjekt. Spiller andre dialogtunge spill men her blir det litt overkill synes jeg. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nydelig. Finnes det en mulighet til å spille storymode uten å bruke mesteparten av tiden på dialoglinjer? Hva mener du? Det er et rollespill, de pleier og være ganske så dominert av dialog. Vil si at minst 50% burde være dialog, 30% combat og resten av tiden til annet type gameplay, crafting, talents osv. hvis du vil hoppe over dialog, så trykker du bare firkant da, noen ganger så er lange dialoger over på få sekund Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jabbinga er jo en en del av spillets sjel. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Dialog er absolutt min favoritt del av The Witcher 3, er andre deler av spillet jeg har problemer med. Eneste jeg ikke liker med dialogen er at Geralt sier veldig mye uten at jeg får valget om hva, men igjen han er en karakter med en allerede etablert bakgrunn, så det fungerer. Endret 16. oktober 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Det var vel aldri et spørsmål om det funker for de aller fleste fans, men om det var mulig å tone ned dette litt med en setting eller gamemode (som enkelte andre spill har) for de som vil spille det men ikke orker alt jabbet for hver minste lille ting. Men da er jo det besvart med at det neppe skjer. Endret 17. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå