Jakoozie Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Ferdig med spillet nå sluttoppdragene var for det meste veldig engasjerende og tilfredsstillende. Uten å spoile noe, jeg likte hvor cinematisk og episk flere av disse oppdragene føltes. Jeg ville gitt spillet en solid 8. Det er utrolig imponerende hva de har fått til i forhold til historiefortelling og mengde innhold, men selve spillmekanikkene var nok ikke gode nok til å underholde gjennom et så langt spill. Fektingen er ok, selv om tempoet på kampene ble for lavt på grunn av at omtrent alle menneskelige fiender var alt overnaturlig gode på å blokkere, samtidig som det var lett å blokkere deres angrep. Dette gjorde ikke at kampene ble mer utfordrende, bare langdryge. Magisystemet var spesielt uengasjerende, for lite punch i de offensive magiene. Til og med de offensive. Alle disse problemene var nok også tilstede i witcher 2, men det spillet var så mye kortere og mer fokusert at den fantastiske historien overdøvet de litt mangelfulle spillmekanikkene. Spillverdenen i witcher 3 er helt fantastisk, tror aldri jeg har tatt så mye screenshots i et spill før. Ser helt nydelig ut på PCen min i 1440p og 60 fps. Sluttoppdragene jeg ikke likte var de fetch questing man måtte gjøre i slutten, typisk da man løp gjennom grotter når man egentlig vil at historien skulle gå fremover. Fikk slutten med Ciri som Witcher. Likte det forsåvidt. Det jeg ikke likte var at Diekstra tydeligvis feilet i å drepe King Radovid. Så alle magene i området ble drept, og Emhyr ble drept av sine egne når de tapte krigen. Jeg hjalp jo Diekstra med å sette opp drapet på Radovid, men fikk aldri en ny quest på det... Gjorde jeg noe feil? Endret 13. september 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Sluttoppdragene jeg ikke likte var de fetch questing man måtte gjøre i slutten, typisk da man løp gjennom grotter når man egentlig vil at historien skulle gå fremover. Fikk slutten med Ciri som Witcher. Likte det forsåvidt. Det jeg ikke likte var at Diekstra tydeligvis feilet i å drepe King Radovid. Så alle magene i området ble drept, og Emhyr ble drept av sine egne når de tapte krigen. Jeg hjalp jo Diekstra med å sette opp drapet på Radovid, men fikk aldri en ny quest på det... Gjorde jeg noe feil? Det der er en ganske lang chain som krever litt arbeid for å få gjennomført. Starter med tre low level quests i Novigrad, An Eye for an Eye, A Deadly Plot, og Redenias Most Wanted. I tillegg må du være sørge for å være sånn halvgrei mot Dijkstra gjennom spillet. Deretter får du Reasons of State, som innebærer å møte Roche, Dijkstra og Thaler for å diskutere hvordan dere skal ta knekken på kongen. Dette er ikke noe som skal skje som en del av endingen, du er selv med på å ta liv av Radovid, selv om konklusjonen kan variere noe. Endret 13. september 2015 av Klatt3n Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg gjorde questen hvor jeg skulle finne Thaler. Men etter at jeg gjorde det tror jeg at jeg fikk beskjed om at de skulle ordne det eller noe. Jeg skulle i alle fall bare være medskyldig. Men, jeg hadde ikke et bra forhold til Dijkstra eller hva han heter. Jeg var ikke helt ærlig med ham i forbindelse med innbruddet i vaultet hans, i et forsøk på å beskytte Dandelion og fant vel egentlig ikke pengene hans. Han nektet å hjelpe ved Kair Morhen. Og når jeg skulle rekruttere Philippa endte jeg opp med å dytte ham i bakken og brekke foten hans. (Tror ikke jeg hadde noen diplomatisk løsning). Kjipt i alle fall. Hata Radovid og alle de andre rasistene, drepte så mange jeg kunne av Eternal Fire/Witch hunters. Men orker ikke spille gjennom spillet på nytt. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Jeg gjorde questen hvor jeg skulle finne Thaler. Men etter at jeg gjorde det tror jeg at jeg fikk beskjed om at de skulle ordne det eller noe. Jeg skulle i alle fall bare være medskyldig. Men, jeg hadde ikke et bra forhold til Dijkstra eller hva han heter. Jeg var ikke helt ærlig med ham i forbindelse med innbruddet i vaultet hans, i et forsøk på å beskytte Dandelion og fant vel egentlig ikke pengene hans. Han nektet å hjelpe ved Kair Morhen. Og når jeg skulle rekruttere Philippa endte jeg opp med å dytte ham i bakken og brekke foten hans. (Tror ikke jeg hadde noen diplomatisk løsning). Kjipt i alle fall. Hata Radovid og alle de andre rasistene, drepte så mange jeg kunne av Eternal Fire/Witch hunters. Men orker ikke spille gjennom spillet på nytt. Litt spoilers om hva som skjer dersom du gjennomfører questen vi snakker om her, hvis du ikke vil vite, så ikke les det. Mulig du vet anyway, men whatever. Er ikke akkurat noe happy ending for Novigrad uansett om du tar knekken på Radovid eller ikke. Når Radovid tar kvelden, så går det fint med mages, men heksejakten blir heller sikta inn på alle minoriteter, så dverger, alver og basically alt som ikke er mennesker blir hengt, brent, etc. Drittby. Endret 13. september 2015 av Klatt3n Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Det er ikke mulig å få med seg Dijkstra til Kaer Morhen. I beste fall bidrar han med litt spenn. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 og en del runer Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Noen her som har kjøpt Expansion Pass/Heart of Stone? Håper det virkelig blir bra. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Noen her som har kjøpt Expansion Pass/Heart of Stone? Håper det virkelig blir bra. Kjøpte Expansion Pass nesten umiddelbart. Har tillegg gått for å kjøpe Heart of Stone på nett for å få Gwent-kortene 1 Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Noen her som har kjøpt Expansion Pass/Heart of Stone? Håper det virkelig blir bra. Kjøpte Expansion Pass nesten umiddelbart. Har tillegg gått for å kjøpe Heart of Stone på nett for å få Gwent-kortene Ser ut som vi har noe fantastisk å vente! http://forums.cdprojektred.com/threads/57575-Hearts-of-Stone-release-date-announced?p=1923441&viewfull=1#post1923441 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Neiiiiiiiiiii! Der fullførte jeg W3 uten egentlig å ville det.... -ble bare så revet med! Fikk en trist slutt, men alt i alt passende. Oh well. Får prøve å bryne meg på Risen3 som jeg plutselig oppdaget i steam-samlinga, kjøpt på et eller annet salg. Risen 1 er jo tross alt fantastisk, til tross for at toeren suger lut.... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Neiiiiiiiiiii! Der fullførte jeg W3 uten egentlig å ville det.... -ble bare så revet med! Fikk en trist slutt, men alt i alt passende. Oh well. Får prøve å bryne meg på Risen3 som jeg plutselig oppdaget i steam-samlinga, kjøpt på et eller annet salg. Risen 1 er jo tross alt fantastisk, til tross for at toeren suger lut.... 3eren er ikke veldig mye bedre enn 2ern dessverre Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Neiiiiiiiiiii! Der fullførte jeg W3 uten egentlig å ville det.... -ble bare så revet med! Fikk en trist slutt, men alt i alt passende. Oh well. Får prøve å bryne meg på Risen3 som jeg plutselig oppdaget i steam-samlinga, kjøpt på et eller annet salg. Risen 1 er jo tross alt fantastisk, til tross for at toeren suger lut.... 3eren er ikke veldig mye bedre enn 2ern dessverre Gothic 2 *sukk* . Fantastisk spill, om du ikke har spilt det, så er det forgjengeren til Risen (de mista rettighetene til Gothic navnet). Men uten nostalgiens sødme kan terskelen for å begynne å spille gothic 2 være litt høy, for en som er ny. Da grafikk og kontroller er noe utdatert. Skulle til å anbefalle deg å prøve det læll. Men kan vel gå ut i fra at en Risen 1 fan uansett er godt kjent med Gothic serien Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Skulle til å anbefalle deg å prøve det læll. Men kan vel gå ut i fra at en Risen 1 fan uansett er godt kjent med Gothic serien Stemmer det, er kjent med Gothic serien, spesielt 2ern Men ellers takk! Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Gothic 2 var verdens beste rollespill, helt til Witcher 3 ble verdens beste rollespill. Slik er det bare. @Vrengtpolvott: Damn! Mente jeg hadde lest et sted at Risen 3 skulle være betraktelig bedre enn 2-eren, men dog ikke så bra som eneren, som jeg vil påstå er en noe modernisert, ikke fullt så bra versjon av Gothic 2... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Setter Fallout langt over witcher eller Gothic spillene. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Gothic 2 var verdens beste rollespill, helt til Witcher 3 ble verdens beste rollespill. Slik er det bare. @Vrengtpolvott: Damn! Mente jeg hadde lest et sted at Risen 3 skulle være betraktelig bedre enn 2-eren, men dog ikke så bra som eneren, som jeg vil påstå er en noe modernisert, ikke fullt så bra versjon av Gothic 2... Dragon Age Origins er og blir et mesterverk som seiler opp som det beste rollespillet noensinne laget. 6 år lang produksjon fra Bioware, ja takk! Dog det er vel smak sak og sånn egne meninger osv 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Patch 1.10 er ute (and it`s huge) http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-110-patch-is-out-and-its-huge/ 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Changelog på 13 sider. Dæven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå