Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har ett komplett sett med WG som nå er altfor dårlig til å bruke (har tatt vare på det) og gjorde ett eller annet blacksmith oppdrag som lå rundt lvl24-25 - Her jeg skulle hjelpe en "pensjonert" smed med en eller annen "handel" med noen skumle typer.

Smeden startet opp å smi igjen når oppdraget var over - men fikk ikke no av ham, heller ikke kan han "Enhance" noe av gearet mitt.

Synes bare det er litt merkelig å være lvl23 uten å ha truffet på noen ennå.

Det løser seg vel etterhvert som Isbilen presiserer.

Lenke til kommentar

jeg får vel stikke tilbake dit litt senere idag da - mener å huske at jeg ble skuffet over hele det oppdraget der, trodde jeg skulle få plukke meg ut et rustningsset osv..

:rofl: ...

oppdaterer senere.

Heisann! Han du tenker på er spillets beste sverdsmed. Han lager ikke rustning til deg.

Skal du til spillets master armorer, må du ta turen til Crow's Perch (hjembyen til Baronen), og oppsøke den kvinnelige smeden der. Etter litt småsnakking åpner en ny quest seg, og om du fullfører den så får du en flonkende ny full rustning, i tillegg muligheten til å crafte rustning av spillets høyeste kvalitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg får vel stikke tilbake dit litt senere idag da - mener å huske at jeg ble skuffet over hele det oppdraget der, trodde jeg skulle få plukke meg ut et rustningsset osv..

:rofl: ...

oppdaterer senere.

Heisann! Han du tenker på er spillets beste sverdsmed. Han lager ikke rustning til deg.

Skal du til spillets master armorer, må du ta turen til Crow's Perch (hjembyen til Baronen), og oppsøke den kvinnelige smeden der. Etter litt småsnakking åpner en ny quest seg, og om du fullfører den så får du en flonkende ny full rustning, i tillegg muligheten til å crafte rustning av spillets høyeste kvalitet.

Er på veeeei! (:

Lenke til kommentar

Hvordan kommer jeg meg til disse 2 spørsmålstegnene? Har fullført story. Prøvd å gå inn ved båten, men kommer ikke fram. Jeg hjalp ikke Keira, så den døren er ikke åpnet. Noen måte å åpne den på nå?

attachicon.gifDerp.png

Hvis du ikke har funnet ut av det, så er det en huleinngang et sted i nærheten. Måtte lete litt før jeg og fant den!

Lenke til kommentar

Hvordan kommer jeg meg til disse 2 spørsmålstegnene? Har fullført story. Prøvd å gå inn ved båten, men kommer ikke fram. Jeg hjalp ikke Keira, så den døren er ikke åpnet. Noen måte å åpne den på nå?

attachicon.gifDerp.png

Hvis du ikke har funnet ut av det, så er det en huleinngang et sted i nærheten. Måtte lete litt før jeg og fant den!

Vet om huleinngangen, greia er at jeg ikke kommer videre siden døren er steng (jeg hjalp ikke Keira i et oppdrag).

Er det mulig å komme bort til spørsmålstegnene selvom?

Lenke til kommentar

Ok tusen takk folkens nok en gang!

Fikk meg noen nye sverd!

Jeg finner riktignok ingen kvinnelig smed i crows perch?

Det står e røy ved siden av den mannen smeden som kaller srg Noona. Jeg kan spelle kort osv med ho men får ingen kvest, ei heller virker ho å være smed. (?)

Lenke til kommentar

attachicon.gifDerp.png

Vet om huleinngangen, greia er at jeg ikke kommer videre siden døren er steng (jeg hjalp ikke Keira i et oppdrag).

Er det mulig å komme bort til spørsmålstegnene selvom?

Kan hende du har mistet muligheten til å komme deg inn.

I questen så kommer man til et rom med fire statuer. Man får en gåte og må tenne ild på statuene i rett rekkefølge. Når du har gjort det åpner døra seg og du kommer inn til spørsmålstegnene. 

Lenke til kommentar

Du må spørre om aksenten hennes :)

Jeg lar det ligge folkens :)

Klart jeg spurte om aksenten hennes, første jeg gjorde :)

Funker bare ikke her. Sliter ikke med å drepe spill-dyra ennå uansett så det er ikke noe stress, ordner seg sikkert etterhvert.

Går fint å drepe de uten mastercrafted armor, men de er sykt kule ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...