Lakus Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 ModKit. Ikke RedKit, som kom ut til Witcher 2. Stor forskjell sier de som brukte RedKit. ModKit er kort fortalt et fattigmanns RedKit, og CDPR sier at de ikke har noen nåværende planer om å gi ut noe mer relevant til modding. Kjipt for de som håpet Witcher 3 skulle få like mye support til modding som Witcher 2, og som håpet på et modding-community i samme liga som f.eks Skyrim. Jeg har et håp om at de venter til etter sine egne expansions er lansert (oktober og januar) før de slipper RedKit 2, og at dette ModKittet er en mellomløsning, men jeg er ikke lenger like sikker. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Ok, trodde at siden det er i Nexus og ikke bare steam workshop at det var altomfattende med script endringer etc. Men nå har ikke jeg noe greie på dette utover at jeg bruker mods og NMM da. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg synes absolutt ikke Skellige var et kjedelig sted(: Dro på lvl22 og har allerede havnet på en drøss steder hvor fiendene er for tøffe (: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har ikke noen inngående kunnskap på området jeg heller, men det er reaksjonen jeg har sett rundt omkring ang ModKit. Det gjør det i det minste mye lettere å modde enn det var for noen dager siden, men det er mange som ønsker seg mer. Og jeg håper de får det, for de siste dagene uten noe å gjøre i W3 har vært kjedelige :/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Største problemet med Skellige er de tusen spørsmålstegnene som bare er smuggler's cache voktet av harpier og lignende flygepakk. Å slåss med harpier fra båt er nok det kjipeste dette spillet har å by på. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har funnet massevis av gode spørsmålstegn jeg, fått mye nytt utstyr. Men jeg har ikke vært der mer enn i 5-10t da, mulig jeg forandrer mening. Håper ikke det (: Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Største problemet med Skellige er de tusen spørsmålstegnene som bare er smuggler's cache voktet av harpier og lignende flygepakk. Å slåss med harpier fra båt er nok det kjipeste dette spillet har å by på. Jeg synes ikke det var så ille. Bruker bare armbrøst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Det er ikke vanskelig, men det er kjipt. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Grrr... Tok et spørsmålstegn i Skellige, monster den med lvl31 ghosts. Tunnelen var LANG med masse hopping over ødelagte bruer osv.. Etter mye om og men kom jeg meg helt ned i bunn hvor veien/kartet så ut til å gå videre, men isteden treffer jeg en gjenmura dør som ikke lar seg sprenge. Endte men å måtte gå hele veien tilbake uten å få nøstet opp i hva som skjedde der. Fant riktig nok et meget coolt sverd på veien, "TOR LARA", så helt waste var det vel ikke. Sverdet er en del svakere enn det jeg hadde fra før men med mye coole attributter - som mulighet for instant kill bl.a Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har ikke noen inngående kunnskap på området jeg heller, men det er reaksjonen jeg har sett rundt omkring ang ModKit. Det gjør det i det minste mye lettere å modde enn det var for noen dager siden, men det er mange som ønsker seg mer. Og jeg håper de får det, for de siste dagene uten noe å gjøre i W3 har vært kjedelige :/ Skal de seriøst ikke slippe Redkit? Trodde de hadde lært noe av Bethesda her og var tidlig ute. The Witcher og The Witcher 2 har ikke mye og tilby på mod fronten, men håpet med hypen rundt The Witcher 3 og godt salg at vi kunne fått et skikkelig mod community denne gangen. Det vil aldri bli like stort som Bethesda sitt miljø, men det må opp mange hakk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) This is the mod support for the Wild Hunt. At this moment we are not planning to release anything else. Endret 16. august 2015 av Lakus Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Fikk endelig runna det idag! Puh.. Tror jeg har brukt rundt 200 timer så har virkelig tatt meg tid med dette spillet og det har vært verdt hver eneste time! Så utrolig forseggjort og så utrolig mye innhold, det er bare å gratulere CD Project Red Må si slutten jeg fikk var ganske deprimerende men det står vel bra i stil med Witcher verden det Så da er det bare å vente på de kommende DLC`ene og kjøre igang igjen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Slutten kan være mye forskjellig alt etter valgene dine gjennom spillet Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ja, tydelig at jeg ikke valgte party stien her ihvertfall.. hehe. Vet ikke om jeg kommer til å orke alle bossfights etc igjen for en annen slutt så får heller youtube de forskjellige tenker jeg Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Slutten kan være mye forskjellig alt etter valgene dine gjennom spillet Hmmm...jeg føler ikke at jeg har fått så veldig mange "valg" ennå jeg(?) -------------- Lurer litt - Jeg har funnet ekstremt mye witcher gear oppskrifter nå, men har ennå ikke funnet noen som kan lage godsakene til meg - lvl23 nå. Noen i Skellige?..og er det noen som husker hvilken landsby han holder til? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 This is the mod support for the Wild Hunt. At this moment we are not planning to release anything else. WHAT!? Utrolig skuffende. Jaja da blir det begrenset hvor gøy det blir med Witcher 3 mods. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ikke at det er veldig avgjørende men fikk ikke noen achievements etter å ha runna spillet, ser jeg skulle hatt lvl 35 achievementen etc etc. Er det en kjent bug eller er det bare Steam som surrer kanskje? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Slutten kan være mye forskjellig alt etter valgene dine gjennom spillet Hmmm...jeg føler ikke at jeg har fått så veldig mange "valg" ennå jeg(?) -------------- Lurer litt - Jeg har funnet ekstremt mye witcher gear oppskrifter nå, men har ennå ikke funnet noen som kan lage godsakene til meg - lvl23 nå. Noen i Skellige?..og er det noen som husker hvilken landsby han holder til? Dette er ikke et spill som gir deg veldig klar beskjed når du står foran et avgjørende valg. Det finnes oversikter over disse og hvordan de påvirker avslutningen, men jeg har ikke lest meg særlig opp på dem. Master blacksmith og armorer finner du i Velen (Yonna, Crow's Perch) og Novigrad (Hattori). Begge må låses opp via oppdrag. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Hvordan kommer jeg meg til disse 2 spørsmålstegnene? Har fullført story. Prøvd å gå inn ved båten, men kommer ikke fram. Jeg hjalp ikke Keira, så den døren er ikke åpnet. Noen måte å åpne den på nå? Endret 16. august 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Takk Isbilen (: Ikke noe å lete etter altså, tenkte kanskje det satt noen luringer gjemt et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå