Theo343 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Så bakgrunnsoppdatering på PS4 funker ikke? EDIT: Ser du har en XO, men noen som vet om dette funker på PS4? Endret 10. august 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Xboxen og skal oppdatere seg, selv når den er avslått, men tydeligvis gjelder ikke dette for dedikerte spill-updates. Burde nå egentlig funke for Witcher 3 også. Gjør i hvert fall det her på Xbone. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Xboxen og skal oppdatere seg, selv når den er avslått, men tydeligvis gjelder ikke dette for dedikerte spill-updates. Burde nå egentlig funke for Witcher 3 også. Gjør i hvert fall det her på Xbone. Hmm? Ikke her?? Kun xbox updates som fikser dette i dvalemodus. Ikke spill, tydeligvis) : 14%... Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Derfor vi har pc Oppdaterer seg i bakgrunn imens jeg gjør alle andre ting Haha, den diskusjonen tar jeg ikke nå, heller ikke her. Jeg kommer nok aldri til å bli en pc-gamer(: Xboxen og skal oppdatere seg, selv når den er avslått, men tydeligvis gjelder ikke dette for dedikerte spill-updates. Synes bare det er litt frustrerende. Det virker litt som om at man må være frequent gamer for å få spille. Hver 5.gang jeg starter opp er det en gedigen update. Trøttsomt men ikke jordas undergang (: Har 10mb linje inn. Maksimalt av hva som kan leveres her om man ikke blir canal digital kunde. Da tar det tid.. Hehe, var jo ment som en spøk med litt sannhet i Veldig kjedelig når ting ikke fungerer slik de skal. En av grunnene til at jeg gikk over til pc (fra ps4, vet ikke hvordan det er med xbox one) var pga alt tar så sykt lang tid å laste ned.. Selv på 100/100 fiber. På ps4 så fikk jeg lastet ned noen GB på en time, mens på pc (steam og gog ihvertfall) så laster jeg ned et spill på 40GB på en time. Helt sykt stor forskjell, digg at det oppdaterer seg i bakgrunn. Men nok OF topic Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hmm? Ikke her?? Kun xbox updates som fikser dette i dvalemodus. Ikke spill, tydeligvis) : 14%... Rart... Vet at alle Witcher 3 patchene har lasta ned mens min har stått i standby i hvert fall Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Derfor vi har pc Oppdaterer seg i bakgrunn imens jeg gjør alle andre ting Haha, den diskusjonen tar jeg ikke nå, heller ikke her. Jeg kommer nok aldri til å bli en pc-gamer(: Xboxen og skal oppdatere seg, selv når den er avslått, men tydeligvis gjelder ikke dette for dedikerte spill-updates. Synes bare det er litt frustrerende. Det virker litt som om at man må være frequent gamer for å få spille. Hver 5.gang jeg starter opp er det en gedigen update. Trøttsomt men ikke jordas undergang (: Har 10mb linje inn. Maksimalt av hva som kan leveres her om man ikke blir canal digital kunde. Da tar det tid.. Hehe, var jo ment som en spøk med litt sannhet i Veldig kjedelig når ting ikke fungerer slik de skal. En av grunnene til at jeg gikk over til pc (fra ps4, vet ikke hvordan det er med xbox one) var pga alt tar så sykt lang tid å laste ned.. Selv på 100/100 fiber. På ps4 så fikk jeg lastet ned noen GB på en time, mens på pc (steam og gog ihvertfall) så laster jeg ned et spill på 40GB på en time. Helt sykt stor forskjell, digg at det oppdaterer seg i bakgrunn. Men nok OF topic Det er ikke fordi du bruker trådløst på PS4 og trådnett på PC? Veldig få som ikke bruker trådløst på PS4 virker det som. Trådløskortet i PS4 kombinert med alle variabler for varierende trådløs kvalitet hjemme hos folk med routeren, forstyrrelser i området osv. gir ikke gode hastigheter. Endret 11. august 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Kjører kablet på ps4, usle hastigheter her også. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Derfor vi har pc Oppdaterer seg i bakgrunn imens jeg gjør alle andre ting Haha, den diskusjonen tar jeg ikke nå, heller ikke her.Jeg kommer nok aldri til å bli en pc-gamer(: Xboxen og skal oppdatere seg, selv når den er avslått, men tydeligvis gjelder ikke dette for dedikerte spill-updates. Synes bare det er litt frustrerende. Det virker litt som om at man må være frequent gamer for å få spille. Hver 5.gang jeg starter opp er det en gedigen update. Trøttsomt men ikke jordas undergang (: Har 10mb linje inn. Maksimalt av hva som kan leveres her om man ikke blir canal digital kunde. Da tar det tid.. Hehe, var jo ment som en spøk med litt sannhet i Veldig kjedelig når ting ikke fungerer slik de skal. En av grunnene til at jeg gikk over til pc (fra ps4, vet ikke hvordan det er med xbox one) var pga alt tar så sykt lang tid å laste ned.. Selv på 100/100 fiber. På ps4 så fikk jeg lastet ned noen GB på en time, mens på pc (steam og gog ihvertfall) så laster jeg ned et spill på 40GB på en time. Helt sykt stor forskjell, digg at det oppdaterer seg i bakgrunn. Men nok OF topic Det er ikke fordi du bruker trådløst på PS4 og trådnett på PC? Veldig få som ikke bruker trådløst på PS4 virker det som. Trådløskortet i PS4 kombinert med alle variabler for varierende trådløs kvalitet hjemme hos folk med routeren, forstyrrelser i området osv. gir ikke gode hastigheter.Nei, både ps4 og pc er kablet Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Bytta DNS til Google sin? Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 En særdeles subjektiv kortanmeldelse av Witcher-serien: The Witcher: Kom ut i 2007, med en relativt sliten, modifisert Neverwinter nights-motor. Veldig trivelig lavbudsjettspill, som tross sine åpenbare begrensninger i spillmekanikk og størrelse, sjarmerte med et godt etablert og "gritty" fantasy-univers med svært velskrevne situasjoner og oppdrag. The Witcher 2: Kom ut i 2011, og var et typisk høy-ambisiøst prosjekt fra en mindre utvikler på vei opp og frem. Alt var større og penere, men etter manges (og min) mening ikke nødvendigvis bedre. Større verden og flere valg disharmonerte med et spill som var blitt så oppblåst og historietungt at det til tider tok kontrollen - og moroa vekk fra spilleren. Spillet krevde for mye forhåndsinnsikt i et univers preget av intriger og politikk, og hadde samtidig et underlig haltende kampsystem, samt "QTE-s" eller "Quick-time-events," noe de aller færreste liker i et spill av denne typen. The Witcher 3: 2015, og alle venter i spenning på svaret: Klarer CDpr å sy sammen de beste delene fra de to forgjengerne, og samtidig gi oss noe helt nytt, gjennomført og essensielt? Svaret er hittil et rungende ja! The Witcher 3 må vel være det mest komplette, smarteste og mest underholdende spillet jeg noen gang har spilt. Akkurat i det du er i ferd med å tenke at landskapet og oppgavene begynner å bli litt like, tar historien en uventet vending, og du er igjen som et barn på oppdagerferd. De små "feilene" underveis tilgis tvert under lag på lag med ekstremt godt skrevne oppdrag av høy kvalitet, og det enorme universet med tidenes mest imponerende rollespillby, bygger en komplett illusjon av at de underliggende spillmekanismene utfører ren magi i form av en gedigen pastisj av uendelig varierte oppdrag og gjøremål. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Har du spilt på TW3 på PC eller PS4/XO? Endret 11. august 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Syns 2eren fremdeles er best. 3eren ble for skyrimete, og alt for mye uinteressant dialog som gjør at man ganske tidlig blir lei all dialog, som gjør at man ikke orker å følge med på den viktige dialogen. Det er jo et bra spill, men 2eren er på top lista over beste RPG sammen med KOTOR 1 og Morrowind. TW3 er bare et bra men alt for stort open world rpg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Tror aldri jeg har latt være å hoppe over mer dialog enn i dette spillet. Den er stort sett god og ofte vittig. 2 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Bytta DNS til Google sin? ja, hjelper ikke. anyway, nok OF Topic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) bytta til xbox live? Endret 11. august 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 bytta til xbox live? nei, byttet til Steam/Gog og der fungerer alt perfekt, er nettet mitt som stopper nedlastnings hastigheten nå (100/100), og ikke PSN Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hmm? Ikke her?? Kun xbox updates som fikser dette i dvalemodus. Ikke spill, tydeligvis) : 14%... Rart... Vet at alle Witcher 3 patchene har lasta ned mens min har stått i standby i hvert fall Litt usikker på hvem jeg egentlig svarer her... Men. For de som ikke vet det, for at ps4 skal laste ned patcher i standby modus, så må dette skrus på i instillinger i hovedmenyen. Man skrur vel rett og slett på at nettverk skal fungere i standby. Min ps4 og ps4 spill oppdaterer seg i standby modus. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hmm? Ikke her?? Kun xbox updates som fikser dette i dvalemodus. Ikke spill, tydeligvis) : 14%... Rart... Vet at alle Witcher 3 patchene har lasta ned mens min har stått i standby i hvert fall Litt usikker på hvem jeg egentlig svarer her... Men. For de som ikke vet det, for at ps4 skal laste ned patcher i standby modus, så må dette skrus på i instillinger i hovedmenyen. Man skrur vel rett og slett på at nettverk skal fungere i standby. Min ps4 og ps4 spill oppdaterer seg i standby modus. Egentlig en Xbone diskusjon, men er det samme der. I hvert fall så er det på min hvor den laster ned og innstallerer både patcher og firmware oppdateringer i standbymodus. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Klare ikke helt å bestemme meg for hvilke sverd og armor jeg skal gå for. Ser dere kun på dmg eller prøver dere å få en fin miks mellom stats og damage? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg har ingen annen regel enn at armor skal være light. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå