aphelion3 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 For et helt hinsides gjennomført spill. Kan ikke huske sist gang jeg var så hektet, og jeg er godt oppi årene! Jeg går ofte lei etter 10-15 timer, men W3 bare åpner seg mer og mer opp, og jeg er nå oppe i 40 timer uten tanke på å gi meg. Novigrad må vel være den mektigste og mest imponerende rollespillbyen noen sinne! Eneste jeg savner er muligheten for å sove i senger, og få seg eget hus. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 For et helt hinsides gjennomført spill. Kan ikke huske sist gang jeg var så hektet, og jeg er godt oppi årene! Jeg går ofte lei etter 10-15 timer, men W3 bare åpner seg mer og mer opp, og jeg er nå oppe i 40 timer uten tanke på å gi meg. Novigrad må vel være den mektigste og mest imponerende rollespillbyen noen sinne! Eneste jeg savner er muligheten for å sove i senger, og få seg eget hus. Han blir jo ofte kalt drifter, ikke uten grunn. Hans hjem er i Kaer Morhen. Har spilt nesten 170 timer nå, har enda ikke fullført, enda ikke gått lei Enig i at Novigrad er den mest imponerende byen noen sinne i ett rpg. Kan i alle fall ikke komme på noe som når Novigrad til knærne engang. Å de jeg kommer på som the Citadel i mass effect, er "jukse" by som bare består av noen få områder og bakgrunns grafikk, ikke som i Novigrad hvor alle husene er modelert og hauger av bygninger kan man gå inn i. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Da har jeg omsider rundet dette mesterstykket av et spill, tørr å påstå at det er det absolutt beste spillet jeg noengang har spilt å overtar tronen fra Dragon Age Origins. Jeg fikk den absolutt beste slutten jeg noengang kunne drømme om! 120 timer well spent! Gler meg enormt til expansion kommer, såpass at jeg gikk rett in å kjøpte meg et expansion pass! gir spillet en solid 11 av 10 ! Endret 8. august 2015 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 tørr å påstå at det er det absolutt beste spillet jeg noengang har spilt Jeg er helt enig. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Da har jeg omsider rundet dette mesterstykket av et spill, tørr å påstå at det er det absolutt beste spillet jeg noengang har spilt å overtar tronen fra Dragon Age Origins. Jeg fikk den absolutt beste slutten jeg noengang kunne drømme om! 120 timer well spent! Gler meg enormt til expansion kommer, såpass at jeg gikk rett in å kjøpte meg et expansion pass! gir spillet en solid 11 av 10 ! Hvilken slutt fikk du? (sett det i spoiler) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Hvilken slutt fikk du? (sett det i spoiler) Ciri fikk stoppet the white frost, geralt sa til keiser Emhyr at Ciri ofret livet sitt for å stoppe det. Derreter møtte geralt ciri på baren i white orchard hvor geralt hadde fått et sølvsverd laget til henne som geralt ga henne der. Videre gikk Ciri i lære med Geralt for å bli en witcher. Etter hun hadde fullført treningen flyttet geralt og Yennefer sammen på en øde plass utpå landet, og Ciri fortsatte som witcher. Kunne faktisk ikke tenkt meg en mer perefekt og lykkelig slutt enn dette Endret 8. august 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvilken slutt fikk du? (sett det i spoiler) Ciri fikk stoppet the white frost, geralt sa til keiser Emhyr at Ciri ofret livet sitt for å stoppe det. Derreter møtte geralt ciri på baren i white orchard hvor geralt hadde fått et sølvsverd laget til henne som geralt ga henne der. Videre gikk Ciri i lære med Geralt for å bli en witcher. Etter hun hadde fullført treningen flyttet geralt og Yennefer sammen på en øde plass utpå landet, og Ciri fortsatte som witcher. Kunne faktisk ikke tenkt meg en mer perefekt og lykkelig slutt enn dette Fikk nesten samme slutt selv, utenom at Geralt med dumpet av begge jentene (Triss og Yennefer). Litt kjedelig :/ Får fikse opp i det når New Game+ kommer Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Startet på nytt på Death March i går. Hadde nesten glemt hvor gøy dette spillet er i begynnelsen, når selv ulvene er livsfarlige. Ikke at det slutter å være gøy lenger ute, men jeg krysser fingrene for en mer balansert vanskelighetsgrad. Synes kanskje det ødelegger litt, at det står hvilket nivå fiendene er, samt at det står anbefalt nivå på oppdragene. Hadde de fjernet dette fra f.eks den vanskeligste vanskelighetsgraden, det hadde ført til mer prøv og feil, uten å safe på oppdrag som er på samme nivå eller litt under. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Startet på nytt på Death March i går. Hadde nesten glemt hvor gøy dette spillet er i begynnelsen, når selv ulvene er livsfarlige. Ikke at det slutter å være gøy lenger ute, men jeg krysser fingrene for en mer balansert vanskelighetsgrad. Synes kanskje det ødelegger litt, at det står hvilket nivå fiendene er, samt at det står anbefalt nivå på oppdragene. Hadde de fjernet dette fra f.eks den vanskeligste vanskelighetsgraden, det hadde ført til mer prøv og feil, uten å safe på oppdrag som er på samme nivå eller litt under. Enig. Om man i tillegg deaktiverer mini-map? Om ikke verdenen var spennende nok fra før ble den ihvertfall det nå(: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Da har jeg omsider rundet dette mesterstykket av et spill, tørr å påstå at det er det absolutt beste spillet jeg noengang har spilt å overtar tronen fra Dragon Age Origins. Jeg fikk den absolutt beste slutten jeg noengang kunne drømme om! 120 timer well spent! Gler meg enormt til expansion kommer, såpass at jeg gikk rett in å kjøpte meg et expansion pass! gir spillet en solid 11 av 10 ! Såpass ja, er ikke helt der selv og Dragon Age Origins beholder nok den tronen mange år fremover. Bra at du likte spillet så godt da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Noen her som har fullført 'Black Pearl' ?Jeg har kommet meg til den andre øyen og er på broen. Men ser ingen NPC, har skrudd klokken fram og tilbake men ingenting skjer. Har jeg hoppet over et steg eller? Quest tracker sier at jeg skal møte en fyr der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Det har vært litt problemer med denne questen, så det er mulig CDP har rotet det enda mer til når de har prøvd å fikse den... Sjekk stranden rundt broen og se om du finner npc-en der i stedet. Normalt skal du møte npc-en på broen, før dere går et steinkast til venstre ned til stranden. Endret 9. august 2015 av Slettet-NIoHlfL 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Det har vært litt problemer med denne questen, så det er mulig CDP har rotet det enda mer til når de har prøvd å fikse den... Sjekk stranden rundt broen og se om du finner npc-en der i stedet. Normalt skal du møte npc-en på broen, før dere går et steinkast til venstre ned til stranden. Takk, da skal jeg ta en tur rundt på stranden. Edit Fant fyren =) Endret 9. august 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Startet på nytt på Death March i går. Hadde nesten glemt hvor gøy dette spillet er i begynnelsen, når selv ulvene er livsfarlige. Ikke at det slutter å være gøy lenger ute, men jeg krysser fingrene for en mer balansert vanskelighetsgrad. Synes kanskje det ødelegger litt, at det står hvilket nivå fiendene er, samt at det står anbefalt nivå på oppdragene. Hadde de fjernet dette fra f.eks den vanskeligste vanskelighetsgraden, det hadde ført til mer prøv og feil, uten å safe på oppdrag som er på samme nivå eller litt under. Tror det er mulig å skru av at de tviler hvilken level fiendene er. Bare gå inn på hud options el. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg har nå logget ca 100 timer og kommet meg til level 23. Jeg har stort sett fulgt hovedhistorien og secondary quests + et og annet lite oppdrag. Nå har jeg veldig lite igjen før jeg eventuelt kan ta fatt på "Isle of mist". jeg ser nå at de fleste oppdrag er grå. Noen få er røde og noen få grønne. Hva vil dere anbefale meg å prioritere nå? Jeg har ingen hast med å ta fatt på akt 3 av spillet. Er det noen måte jeg kan få mye XP på nå eller vil jeg være stuck på level 23-28 i overskuelig spillfremtid. Ellers må jeg tilføye at spillet er utrolig bra. Noen ganger må jeg bare smile (som i går kveld da jeg endelig klarte å banke Durden the Tailor :-) ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 jeg mener å huske jeg var level 27 før isle of mist, da hadde jeg så og si gjort alt, kunne neppe blitt noe høyere level. men etter isle of mist skyter man 3 til 4 levels veldig fort. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hvilken slutt fikk du? (sett det i spoiler) Ciri fikk stoppet the white frost, geralt sa til keiser Emhyr at Ciri ofret livet sitt for å stoppe det. Derreter møtte geralt ciri på baren i white orchard hvor geralt hadde fått et sølvsverd laget til henne som geralt ga henne der. Videre gikk Ciri i lære med Geralt for å bli en witcher. Etter hun hadde fullført treningen flyttet geralt og Yennefer sammen på en øde plass utpå landet, og Ciri fortsatte som witcher. Kunne faktisk ikke tenkt meg en mer perefekt og lykkelig slutt enn dette Fikk nøyaktig samme slutt, og kunne ikke sagt meg mer enig, perfekt! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Derfor vi har pc Oppdaterer seg i bakgrunn imens jeg gjør alle andre ting Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) For en som ikke har mulighet til å spille så veldig ofte må jeg si at det er litt trøttsomt med alle disse gigantiske (7.3G) patchene... Nok en gang har jeg gledet meg i dagesvis til å spille, men blir nektet... De kunne i det minste la folk få fortsette 1.07 om de ønsket det, for så å sette boxen til oppdatering når man er ferdig for kvelden? Derfor vi har pc Oppdaterer seg i bakgrunn imens jeg gjør alle andre ting Haha, den diskusjonen tar jeg ikke nå, heller ikke her. Jeg kommer nok aldri til å bli en pc-gamer(: Xboxen og skal oppdatere seg, selv når den er avslått, men tydeligvis gjelder ikke dette for dedikerte spill-updates. Synes bare det er litt frustrerende. Det virker litt som om at man må være frequent gamer for å få spille. Hver 5.gang jeg starter opp er det en gedigen update. Trøttsomt men ikke jordas undergang (: Har 10mb linje inn. Maksimalt av hva som kan leveres her om man ikke blir canal digital kunde. Da tar det tid.. Endret 10. august 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå