LMH Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Mulig de ikke har blitt ferdig med alt og gjør det da heller på denne måten enn å utsette spille ytterligere. Hvem vet, vet ihvertfall at jeg gleder meg til 24 februar Jepp, det kan godt vere, og det er vel tilfelle for det meste av innhaldet vi får. Eg kjøper berre ikkje at det skulle vere totalt umogleg å presse inn ein ekstra skjeggstubb før release. Det er uansett berre flisespikkeri det her, og det er så klart fantastisk mykje bedre å få ein gratis rustning på dag 1 enn å måtte betale for ein! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Tror nok likevel de er mer utspekulerte enn mange tror. Tilbud som dette er fremfor noe veldig god PR, og jeg tror nok de gjør det mer for enn å kun være snille. Også som du nevner, de tjener faktisk på dette, så om de hadde gjort det samme med store tap vet jeg ikke. Viktigste er vel at det gagner begge parter, så man skal jo ikke klage. I beste fall endrer det litt av mentaliteten til hvitsnippene. Haha helt utrolig at du kan være så negativ. Hva er det du vil ha fra et firma da ? De støtter DRM, gamle spill. Ordentlige rollespill fra vårt eget Europa. Helt utrolig hvor negativ vi er i forum. Jeg forstår at du har lov og være skeptisk, men det blir så teit når det er så mange andre bedrifter og skylde på, også skal de som prøver og gjøre noe få dårlig rep. Vel, nå har du misforstått hvis du oppfatter meg som negativ ovenfor CD Projekt RED, da det kanskje er favorittutvikleren min. Poenget var å påpeke at de trolig ikke gjør alt kun for å være snille, som jeg har inntrykk av at mange tenker, en poengtering som i utgangspunktet er uten ladning. Du må derimot slutte å legge ord i munnen på meg. Har jeg noen gang sluttet at jeg ønsker noe annet fra dem, at jeg syns det de gjør er feil? Tvert i mot, jeg støtter markedsføringen helt ut. Og dessuten, hvorfor skal jeg "skylde" på noen andre "bedrifter" i en tråd om The Witcher 3? Det vil være helt malplassert å diskutere eksempelvis Ubisoft i denne tråden, selv om det riktignok er mye mer å ta tak i hos dem. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tror nok likevel de er mer utspekulerte enn mange tror. Tilbud som dette er fremfor noe veldig god PR, og jeg tror nok de gjør det mer for enn å kun være snille. Også som du nevner, de tjener faktisk på dette, så om de hadde gjort det samme med store tap vet jeg ikke. Viktigste er vel at det gagner begge parter, så man skal jo ikke klage. I beste fall endrer det litt av mentaliteten til hvitsnippene. Haha helt utrolig at du kan være så negativ. Hva er det du vil ha fra et firma da ? De støtter DRM, gamle spill. Ordentlige rollespill fra vårt eget Europa. Helt utrolig hvor negativ vi er i forum. Jeg forstår at du har lov og være skeptisk, men det blir så teit når det er så mange andre bedrifter og skylde på, også skal de som prøver og gjøre noe få dårlig rep. Vel, nå har du misforstått hvis du oppfatter meg som negativ ovenfor CD Projekt RED, da det kanskje er favorittutvikleren min. Poenget var å påpeke at de trolig ikke gjør alt kun for å være snille, som jeg har inntrykk av at mange tenker, en poengtering som i utgangspunktet er uten ladning. Du må derimot slutte å legge ord i munnen på meg. Har jeg noen gang sluttet at jeg ønsker noe annet fra dem, at jeg syns det de gjør er feil? Tvert i mot, jeg støtter markedsføringen helt ut. Og dessuten, hvorfor skal jeg "skylde" på noen andre "bedrifter" i en tråd om The Witcher 3? Det vil være helt malplassert å diskutere eksempelvis Ubisoft i denne tråden, selv om det riktignok er mye mer å ta tak i hos dem. Tror ikke det er noen grunn til å betvile at Seal er en av dem som gleder seg mest over CD Project Red og kommende Witcher 3 At de sikkert ikke bare gjør dette for å være snille men slår to fluer i ett smekk ved at det er positivt for begge parter tviler ikke jeg på heller. Så lenge de gjør ting for oss uten å ta ekstra penger for det så er jeg ett stort smil 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hiver meg på de som sier Witcher 1 var veldig bra. Spillet har en noe hard læringskurve, og treg start, men historien er fantastisk og det er et av de få spillene hvor jeg synes det er kult at de ikke holder deg så mye i hånda. Witcher 2 er mer gjennomarbeidet og teknisk, men leverte ikke bra på historiefronten. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hiver meg på de som sier Witcher 1 var veldig bra. Spillet har en noe hard læringskurve, og treg start, men historien er fantastisk og det er et av de få spillene hvor jeg synes det er kult at de ikke holder deg så mye i hånda. Witcher 2 er mer gjennomarbeidet og teknisk, men leverte ikke bra på historiefronten. Har en følelse av at 3ern blir en kombinasjon av de to, bortsett ifra den delen hvor utvikleren klamrer seg fast og ikke slipper grepet, det er vel nærmest uungåelig i dagens spillsamfunn? Og den siste biten er kanskje den som satt dypest ifra TW1, mestringsfølelsen, at man klarte å mestre noe uten instrukser som blinker overalt på skjermen. Uansett så gledes det til Nr. 3, Geralts siste kapittel. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tror nok likevel de er mer utspekulerte enn mange tror. Tilbud som dette er fremfor noe veldig god PR, og jeg tror nok de gjør det mer for enn å kun være snille. Også som du nevner, de tjener faktisk på dette, så om de hadde gjort det samme med store tap vet jeg ikke. Viktigste er vel at det gagner begge parter, så man skal jo ikke klage. I beste fall endrer det litt av mentaliteten til hvitsnippene. Haha helt utrolig at du kan være så negativ. Hva er det du vil ha fra et firma da ? De støtter DRM, gamle spill. Ordentlige rollespill fra vårt eget Europa. Helt utrolig hvor negativ vi er i forum. Jeg forstår at du har lov og være skeptisk, men det blir så teit når det er så mange andre bedrifter og skylde på, også skal de som prøver og gjøre noe få dårlig rep. Vel, nå har du misforstått hvis du oppfatter meg som negativ ovenfor CD Projekt RED, da det kanskje er favorittutvikleren min. Poenget var å påpeke at de trolig ikke gjør alt kun for å være snille, som jeg har inntrykk av at mange tenker, en poengtering som i utgangspunktet er uten ladning. Jeg er enig i at det er en litt merkelig DLC-plan de har kommet med, det hadde kanskje holdt å si at all DLC kom til å være gratis, og så ikke sagt så mye mer. Eventuelt bare ventet til Enhanced Edition. Men jeg ser ingen grunn til å mistenke det for å bare være et spill for galleriet, spesielt siden CD Projekt i årevis har gått i bresjen for DRM-frie spill og gratis DLC gjennom Witcher-serien og GOG.com. At det gir god PR og en positiv påvirkning på salg er nok et stort pluss for dem, men jeg har ikke inntrykk av at det var motivasjonen i utgangspunktet. Jeg tror de gjør det fordi de mener det er det rette, og sålenge det er økonomisk gjennomførbart, så fortsetter de slik. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Nettopp "økonomisk gjennomførbart" er nok stikkordet. Er det gjennomførbart: kjør på, er det ikke det: bytt strategi. Er ikke da økonomien hovedfaktoren? Mulig du likevel har rett, men syns det virker noe mistenkelig at det knapt fins en sak om CD Projekt RED der de ikke nevner dette, og fremstiller seg selv som så snille som overhodet mulig. Men igjen, så lenge det er god PR og gagner oss, er det ikke noe argument for å ikke gjøre det. Hva årsakene er blir kun spekulativt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er en vinn-vinn-situasjon. Og hvorfor betyr motivasjonen noe? Hvis strategien deres funker kan holdningene deres spre seg til andre selskaper også. Det er var jobb å belønne for brukervennlig praksis, slik at det fremstår som en gagnbar strategi for andre, mer kyniske selskap også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er et klart stikk mot konkurrentene. Regner med at CDPR har vurdert situasjonen nøye og at i disse 16 DLCene er noen store utvidelser også. Det ville vært latterlig hvis det var 16 kosmetiske ting etter den all PR de har skapt rundt dette. Jeg håper at det er 1-3 litt store utvidelser sånn at fans får tilbake troen på at ting ikke trenger å melkes hele tiden. Det kan være med på å sette press på større utviklere - det er noe vi sårt trenger. Legger litt OT om akkurat dette i spoiler; Hater season pass, hater små utvidelser som koster skjorta. Det er en forferdelig uting de har begynt med i nyere tid. Det verste eksemplet jeg noen gang har sett er enda Forza 5! Himmel for en pris for ekstra biler å kjøre, latterlig! EA og Ubisoft (og mange andre) er også ekstremt dyktige på DLC-melking. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Nettopp "økonomisk gjennomførbart" er nok stikkordet. Er det gjennomførbart: kjør på, er det ikke det: bytt strategi. Er ikke da økonomien hovedfaktoren? Ikke nødvendigvis. Det handler om hva motivasjonen bak er, enten så gjør de det fordi de vil, eller så gjør de det fordi tror de kan tjene mer penger på den måten. En del virker å mene at det siste er tilfellet, men jeg synes ikke det er noen grunn til å tro det om dem, tatt i betraktning hva de har drevet med de siste åtte årene. Dessuten så er det ikke sikkert det har så mye å si for økonomien uansett, de er et relativt lite selskap som til nå har klart å levere solide produkter. De trenger ikke å ofre prinsipper for å holde det flytende, så da er det ikke så farlig for dem. Men at de skaper litt blest om det er vel kanskje litt økonomisk motivert, men ikke hovedgrunnen til at de gjør det slik. Endret 11. november 2014 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Elder Blood trailer: https://www.youtube.com/watch?v=KtEO2xZ7BzQ&list=PLf-QZNCg8OAZAwCtzcHw552F7O38kg9N0 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 http://www.polygon.com/2014/12/5/7343485/the-witcher-3-multiple-characters-yennefer-ciri Vet ikke helt hva jeg syns om det her, men så lenge det er bra gjort kan det vel funke. Lenke til kommentar
solz Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Utsatt til 19. mai nå. "With this in mind, we took another look at current workloads and what they mean for the team. Even though everyone is working at full speed, we concluded that we need another 12 weeks, so we are shifting the release date of The Witcher 3 to May 19th, 2015. Endret 8. desember 2014 av solz Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Leste det akkurat ja, bra det egentlig. Godt at de tar tiden de trenger, betyr også at jeg kan utsette kjøp av nytt skjermkort en liten stund til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Utsatt igjen altså. For så vidt greit når man ser på andre spill som Driveclub og Halo Master Chief Collection som virkelig hadde trengt en utsettelse eller to også. Forventer dog et polert spill nå som det har blitt utsatt to ganger. Noen andre som har forhåndsbestilt fra Gamezone og som har blitt trukket på kortet? Jeg ble det visst i november. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Ble trist, 12 uker er mye... Men som du sier, selv om det beste ville vært release i februar av et polert spill, er det bedre med sen utgivelse dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ja tror de vet at vi alle er dritt lei halvferdige spill nå og å måtte være betatestere etter å ha betalt fullpris, så nice move av CDProject dette om ikke ting er på plass. 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ufattelig irriterende, men bare positivt om det betyr mindre problemer ved lansering! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Utsatt igjen altså. For så vidt greit når man ser på andre spill som Driveclub og Halo Master Chief Collection som virkelig hadde trengt en utsettelse eller to også. Forventer dog et polert spill nå som det har blitt utsatt to ganger. Noen andre som har forhåndsbestilt fra Gamezone og som har blitt trukket på kortet? Jeg ble det visst i november. Det har jeg også blitt, den 26 november, jeg har tilogmed fått beskjed om at spillet er sent. La merke til det i går og husket ikke at jeg hadde bestilt spillet en gang. Leste just nu at spillet er utsatt til neste år. Får sende de en mail og spørre antar jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Mailen var beskrevet som en leveringsbekreftelse, så ble litt overrasket når jeg så den Det er vel gjerne noe med at de bare kan holde på en reservasjon så og så lang tid, så i stedet for å slette ordrene våre har de heller trukket pengene nå. Tipper jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå