LordofTheLords Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Trenger hjelp til å finne et bra tastatur til 600 kr. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Her er det et par til litt over 600 til 900. Er det noe krav du har? Jeg anbefaler mekanisk tastatur, så mye bedre enn membrane taster Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 http://www.komplett....A0-8720D71DBD87 Lenke til kommentar
LordofTheLords Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jepp, glemte å skrive at jeg vil ha cherry red, pga jeg liker ikke motstand men andre hadde sikkert funket hvis de hadde meget gode funksjoner Edit: Begge tastaturene ser ganske gode ut.. lager de mye lyd? Endret 10. juni 2013 av LordofTheLords Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Anbefaler dette på det sterkeste : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=759898 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jepp, glemte å skrive at jeg vil ha cherry red, pga jeg liker ikke motstand men andre hadde sikkert funket hvis de hadde meget gode funksjoner Edit: Begge tastaturene ser ganske gode ut.. lager de mye lyd? Svarte taster lage mye bråk, røde lager også litt hvis man bunner de ut. Jeg har Quickfire PRO RED etellerannet og er veldig fornøyd så langt. Hvis du har muligheten ville jeg prøvd forskjellige taster før kjøp 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke kjøp steelseries sin 6GV29 eller hva den heter, ' knappen er plassert feil og det irriterer meg noe så inni satan Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Alle tastetypene lager lyd når du "smeller" dem ned i tastaturplaten - etter det er det MX Blue som har ett meget utpreget *klikk* når du trykker på dem, resten er relativt stille. Problemet med de andre typene kan delvis fikses med demperinger. WASD Keyboards selger slike - eller send meg en PM, da jeg har ett ekstra sett demperinger liggendes. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755668 Det her er rett og slett fantastisk. Utrolig solid og tåler en GOD DEL. Veldig godt lys og kommer med Cherry black, noe som er fantastisk godt å bruke, spesielt i FPS. Ihvertfall i min mening Lenke til kommentar
LordofTheLords Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Takk folkens! Ser ut som jeg vil gå for en cm tastatur! @Paladin@lanur Jeg kan sikkert sende deg en pm etter jeg har kjøpt Meget fornøyd med folka som bruker dette forumet, fikk svar ganske kjapt Lenke til kommentar
LordofTheLords Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Sorry for dobbel posting men, jeg løste den først, og nå må jeg spørre noe på nytt: Corsair Vengeance K60 Performance FPS Mechanical Gaming Keyboard vs CM Storm QuickFire TK - Mechanical Gaming Keyboard with RED CHERRY MX Switches and Fully LED Backlit? Takk! Endret 11. juni 2013 av LordofTheLords Lenke til kommentar
LordofTheLords Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Takk! da kjøper jeg CM storm Lenke til kommentar
LordofTheLords Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Meh nytt spørsmål: trenger sånn wrist pad, hva med det da? Er det ikke litt slitsomt å spille lenge uten å ha noe å hvile armen på? Jeg ville kjøpe trigger, men den har jeg ikke råd til, desverre.. Endret 11. juni 2013 av LordofTheLords Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg som skriver en del nekter å bruke ett tastatur uten håndleddsstøtte...problemet er at "eksterne" støtter gjerne er av et stoffmateriale som gnisser opp huden: http://www.dustinhome.no/product/5010637906/3m-handleddsstotte-gelefylt-for-tastatur-svart/ ...forøvrig koster en slik støtte en del penger uansett hvilken du velger. Jeg har sett dem ned i ~150kr. (Clas Ohlson tror jeg), men den så rett vond ut! Så hvis du "må" ha en støtte, så anbefaler jeg at du kjøper ett tastatur med dette "integrert" - eller at du først prøver uten støtte, og så ser hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå