Pow! Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg trodde den het RJ-45 jeg? Det gjør den... Jeg må nok pugge litt mer 2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Dette må vel være et troll? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 5: Kjøp en vibrator eller annen leke som kan hjelpe til. Og så, når damene blir 35-40, får du også glede av den. Den skjønte jeg ikke? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 I detta landet her er det likestilling fra helvette! ..det gjelder også soverommet Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jeg trodde den het RJ-45 jeg? RJ-42 er en mindre plugg, den som ofte brukes i telefoner Mulig jeg tar feil.. OT: Jeg hører du sliter med å få den opp etter første gang. Kanskje det er her du bør øve deg. Hva med å onanere og komme ca 1 time før du vet du skal ha deg et ligg? Endret 9. juli 2013 av Boris the drunk Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) På tide og ta frem tungen. Tips, ikke ta på rumpen, visst du er så desperat at du tenker på bestemor så gjør du noe feil. Ta en stilling hvor det er rett og slett slitsomt, da kommer du aldri, som mot veggen. Bli ferdig med det en stund før du hopper inn. fingre, tunge, get that shit in there. Aldri hatt problemer. kan holde på 1 time. Endret 9. juli 2013 av Realzi Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bytt stilling oftere enn du gjør nå fungerer også. Gjerne ned og bruke andre verktøy som tunge og fingre mens du dytter rundt på jenta for å vise vei for neste posisjon som skal gjennomføres. Har ikke tenkt så mye over det, men det stemmer godt det Realzi sier. Bruk en stilling som er slitsom, enten en hvor du må løfte jenta, eller stillinger der hvor det kan være vanskelig å holde balansen, da får du automatisk andre oppgaver å tenke over samtidig og du burde holde ut lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg