AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg var dum nok til å google hvor lenge varer et normalt samleie. Uansett hvor jeg leste holdt de fleste på i alt fra 8 - 20 min nesten, snakker om kun selve penetreringen. Jeg holder ut i alt fra 30 sek til 3 min, og holder jeg på i 3 min er jeg jævlig fornøyd med meg selv, men ikke nå lenger!!! Hvordan kan folk holde på så lenge? det er jo så sinnsykt digg, driver folk å holder igjen orgasmen, eller hva er greia? Jeg kunne kommet etter 2-3 støt om jeg ville, er jo så digg, og jeg er en person som har mye sex med forskjellige jenter, jeg er ingen 17 åring som er jomfru. Skal nevnes at jeg aldri bruker kondom, men 30 sek er fortsatt altfor lite?(sjekker meg etter hver gang) Noen andre som er som meg? Anonym poster: 6af73e1b3aa9c97bd07f307a8e847ee4 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 driver folk å holder igjen orgasmen, eller hva er greia? Ja, det går an å tenke på andre enn seg selv vet du... 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, det går an å tenke på andre enn seg selv vet du... TS Jeg har prøvd på dette selv, men jeg klarer det faktisk ikke! Det å holde igjen orgasmen er utenkelig, for når jeg nærmer meg har jeg stoppet opp et par ganger, men det går ut av penis for det, så det er noe jeg ikke klarer. Anonym poster: dff1a48c97b644e414082c46c496d9a9 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Holder du ikke lengre i runde 2 eller runde 3? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Holder du ikke lengre i runde 2 eller runde 3? Det er dette som er flaut, jeg klarer ikke en runde til før typ dagen etter. Eller, jeg er jo steinkåt, men får den rett og slett ikke opp gang nummer 2!!!!? Anonym poster: dff1a48c97b644e414082c46c496d9a9 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Les dette: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article517109.ece Kommer nok til å bli en del problemer fremover.. 3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 En del menn greier å holde igjen, en stund ihvertfall, av hensyn til kvinnen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pow! Skrevet 10. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2013 Det handler om å distansere seg mentalt fra hva kroppen din gjør mens du kjører på. En ting jeg bruker å gjøre er å pugge fargerekkefølgen på ledningene i en RJ-42 plugg. Dette funker! 12 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Om du sliter så tell alfabetet baklengs.. hehe Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har hørt at man bruker 3 min ekstra i snitt på å komme hvis man bruker kondom, kan jo teste det? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tenk på mora di naken, sammen med bestemora di som også er naken, sammen med tre gamle menn som er nakne... Du kommer til å holde i timesvis. Lenke til kommentar
Populært innlegg Eloquent Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2013 Tenk på mora di naken, sammen med bestemora di som også er naken, sammen med tre gamle menn som er nakne... Du kommer til å holde i timesvis. Hva om det blir rakettoppskyting likevel? Da blir det plutselig vanskelig å klare å leve med seg selv. 28 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hva om det blir rakettoppskyting likevel? Da blir det plutselig vanskelig å klare å leve med seg selv. Ahahahahaha 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) 0: Ikke gå på fest eller byen med ladet kanon. 1: Gjenoppliv lemmet etter 10 minutter og fortsett. Trenger jeg å nevne hva du kan drive på med sammen med en jente i 10 minutter? Uansett; Sexen trenger ikke være over fordi du har kommet. Det er lett å komme to ganger selv som mann, selv om det er mest naturlig for en mann å ønske seg noe kaldt å drikke umiddelbart etter, og andreomgang absolutt ikke frister der og da. 2: Få henne til å komme raskere. Forspill, forspill, forspill. Forsøk å varme henne opp litt med munn og eller fingre. Du har to ledige hender under hele akten. Hun har to sensitive pupper, en sensitiv rumpe og til og du kan også simpelthen massere henne over den våte sprekken med hånden. 3: Ta en pause eller ro ned tempoet under akten, og gi henne din oppmerksomhet. Kraftig tungekyssing tvinger dere begge til å puste med nesen, og når man er opphisset blir denne pusten mer anstrengende... noe som forbedrer opplevelsen. Med mindre hun er 40 centimeter lavere enn deg eller du har dårlig rygg, klarer du å komme til brystvortene hennes med munnen. 4: Finn en posisjon som du varer lengre i. Enkelte posisjoner kan jeg ta i 4 timer i strekk fordi de rett og slett ikke gjør noe for meg i det hele tatt. 5: Kjøp en vibrator eller annen leke som kan hjelpe til. Og så, når damene blir 35-40, får du også glede av den. Endret 19. juni 2013 av Red Frostraven 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Skal nevnes at jeg aldri bruker kondom, men 30 sek er fortsatt altfor lite?(sjekker meg etter hver gang) Du vet at dette er litt bakvendt, eller? Hjelper dårlig å sjekke seg etter hver gang om du drar på deg noe du ikke blir kvitt.. Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 begynn å trene pc musklene dine. altså underlivs musklene dine. det er det eneste som hjelper for å holde igjen. google det så finner du ut hvordan du gjør dette. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 begynn å trene pc musklene dine. altså underlivs musklene dine. det er det eneste som hjelper for å holde igjen. google det så finner du ut hvordan du gjør dette. Ikke så veldig vanskelig å forklare hvordan man gjør det igrunn.. Gå på dass og piss. Hvis du klarer å kutte strømmen midtveis så har du "funnet" muskelen som du skal trene. Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 det har du helt rett i men det er flere muskler der nede 3 for å være nøyaktig. den rundt endetarmen og 2 rundt rota på penis og alle 3 bør trenes mest mulig og man bør også trene på andre tider enn når man tisser... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg regner med at de fleste skjønner at det helst ikke er mens man pisser at man skal trene.... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det handler om å distansere seg mentalt fra hva kroppen din gjør mens du kjører på. En ting jeg bruker å gjøre er å pugge fargerekkefølgen på ledningene i en RJ-42 plugg. Dette funker! Jeg trodde den het RJ-45 jeg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg