pedero Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg paintball utstyr og lurte på litt om fylling av luft. Vi har en liten kompresor hjemme som jeg er ganske sikker på at ikke kan fylle. Naboene mine har en enda større men jeg lurte på om det er en spesiell type kompresor. en venn av meg har en kompressor for å fylle dykkertanker så jeg kan altids fylle der. Jeg lurte også på om det går ann å fylle på bensinstajoner ? takk på forrhånd Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei Det er vesentlig høyere trykk på paintballtanken, så du trenger en dykkerkompressor som normalt koster fra 10-20 000 og oppover.. 1 Lenke til kommentar
pedero Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 holder noe som denne her ? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42000104&searchQuery=kompressor naboen min har en som er veldig lik Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nei, Nytter ikke med mye luft, Men du må ha mye trykk. Alle de kompressorene du tenker på er på maks 8-10 bar. Og du må ha opp til 300 bar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå