palemort Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) hei ka SHAMPOO bør eg bruke til bilen min når eg vasker den ???? ka anbefaler dere? og ein felg rens :-) Endret 10. juni 2013 av palemort Lenke til kommentar
palemort Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 er det det beste på markede i år?? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Holder meg langt unna Turtle Wax. Jeg bruker såpe fra Chemical Guys, fungerer veldig bra og er drøy i bruk. Bilshampoen til Jif får også overraskende nok mye skryt. http://www.detailersclub.no/_/artikler/tester/jif-bilshampo-suveren-saape-til-knallpris-r86 1 Lenke til kommentar
palemort Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Noen andre som har noen forslag ? :-) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hva som er best på markedet er vel en individuell sak. Selv er jeg fornøyd med Meguiars sine såper. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 For en vanlig enkel vask bruker jeg Meguiars Nxt generation car wash, meget drøy i bruk Finnes sikkert en haug med andre bra produkter også, se litt inne hos http://www.detailersclub.no/forum/ å se hva de bruker Lenke til kommentar
sungun Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Såpe: Chemical Guys, Duragloss, Swissvax, Meguiars, Dojo Juice, Auto Finesse, Poorboys, OCW... Felgrens: P21S, BH Autowheel, Bilberry, Rim7 Mye å velge mellom, jeg holder meg langt unna turtle.. Besøk en av de mange bilpleiebutikkene på nett: f.eks bilnerden.no, scandicshine.no, exint.no, swissvax.no, blankbil.no ta så turen til dcn.no, for å lære hvordan du vasker riktig og mange andre tips Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Skal du ha en billig og bra shampoo, hadde jeg gått for Jif sin bilshampoo. Fåes på 3l kanner til 200-300 (hvis jeg husker riktig) Har fått veldig bra kritikk og blir brukt av flere entusiaster innen bilvask miljøet. For felgrens så har jeg god erfaring med manguiars og Rim7. I tillegg burde du se på avfetting for å få fjernet asfalt rester og det som vanlig shampoo ikke klarer. Denne pakken er absolutt å anbefale hvis du ikke har noe fra før, god start på en ren og fin bil! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Bruker Biltemas bilshampooer - billig og bra. Bruker den uten voks til skumkanonen og den med voks til håndvask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå