Baraqda Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei jeg kjøpte nettopp en pc av komplett til 13k. Jeg fikk den først på fredag, og jeg lurer på om jeg har angrefrist etter at jeg har brukt/prøvd den? Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mener du har 30 eller 60 dagers åpent kjøp Kontakt Komplett på Facebook eller Mail .. Lenke til kommentar
Baraqda Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Mener du har 30 eller 60 dagers åpent kjøp Kontakt Komplett på Facebook eller Mail .. Du har 45 dagers åpent kjøp, men dette gjelder ikke på komplett-pc Der det bare er angrefrist Angrefristen varer i 2 uker/ 14 dager. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Du har 45 dagers åpent kjøp, men dette gjelder ikke på komplett-pc Der det bare er angrefrist Angrefristen varer i 2 uker/ 14 dager. Men du kan levere dem tilbake etter å ha brukt dem ? Er jo en grunn til at de selger Demo-PC'er.. Endret 10. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
DGN Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Angrefristen gjelder innenfor 2 uker, og du kan levere tilbake uten å oppgi grunn. Eneste krav er at varen skal leveres tilbake i samme stand som den kom. Om det var en helt komplett pc med alle komponenter ferdig bygget, så bare putter du den i esken og sender den tilbake. (er mulig komplett ønsker å gi det et returnummer også når du bruker angrefrist. Ring dem just in case. Komplett bruker være ganske greie på dette) Lenke til kommentar
Baraqda Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Angrefristen gjelder innenfor 2 uker, og du kan levere tilbake uten å oppgi grunn. Eneste krav er at varen skal leveres tilbake i samme stand som den kom. Om det var en helt komplett pc med alle komponenter ferdig bygget, så bare putter du den i esken og sender den tilbake. (er mulig komplett ønsker å gi det et returnummer også når du bruker angrefrist. Ring dem just in case. Komplett bruker være ganske greie på dette) Må du ha den esken den ble sendt i? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Må du ha den esken den ble sendt i? Som oftest må den det ja, Orginaleska helst. Ring og snakk med Komplett om det, Mye enklere Endret 10. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Baraqda Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Som oftest må den det ja, Orginaleska helst. Ring og snakk med Komplett om det, Mye enklere OK tror jeg skal gjøre det takk for alle svar igjen Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 OK tror jeg skal gjøre det takk for alle svar igjen Anytime Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Må du ha den esken den ble sendt i? Nei, ikke for å bruke den lovfestede angrefristen. Utvidede garantier som f.eks. "åpent kjøp" som butikkene gir kan kreve at du har original emballasje, at den ikke er brukt el.l. Lenke til kommentar
DGN Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Må du ha den esken den ble sendt i? Tror alt skal sendes tilbake i orginal stand. (usikker på embalasje. Om din er kasta, kan du evt kontakt komplett for en ny eske/embalasje eller noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå