knutby Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Spiller går ned til windows etter etter sierra logoen... noen tips? Er det XP? Ja jeg laster ned patch nå. Meg gidder ikke vante til jeg kommer hjem for å teste det . noen som har svaret... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 merkelig.. jeg har winxp og jeg patcha ikke spillet.. men du installerte div-x video codecen ? right? mulig den ikke klarer det hvis du ikke har den inne. så hopper den bare ut.. har selv noen problemer når den saver... noen ganger så hopper den ut da.. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 wops.. tenkte på 2'ern jeg helt hengt opp nei da vet jeg ikke.. funka fint hos meg før Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Spiller går ned til windows etter etter sierra logoen... noen tips? Er det XP? Ja jeg laster ned patch nå. Meg gidder ikke vante til jeg kommer hjem for å teste det . noen som har svaret... Prøvd å kjøre i "Win 98 compatability mode"? Kan velges i properties på .exe fila trur jeg (lenge siden jeg har brukt det, så jeg vet ikke helt hvordan du finner fram opsjonen). Mvh. S. PS! Hva med en sticky - "Slik kjører du gamle spill i XP" - tråd? Mange spørsmål om dette, som som regel har samme svar.... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Prøvd men comp mode for w98952000... teste patchen når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kan være at den åpenbare start-exe'en bare starter filmene, mens spillet er i en annen exe som startes etter filmene... Har sett det blitt gjort på den måten, eks. med spill som har en meny som kommer opp først. Dermed har du satt compatibility mode på film-exe'en men ikke på selve spillet.... Bare en tanke... Mvh. S. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 får teste senere.. godt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå