Gå til innhold

Dette vises frem på E3 denne uka


Anbefalte innlegg

Mulig jeg er sær men syntes lett Sega tar storeslem her ved å smelle til med tidenes to heftigste strategispillserier på en gang! :thumbup: Man trenger jo ikke nødvendigvis å komme med åtteogfjørti nye eksklusiver som visse andre, de har skjønt dette med kvantitet/kvalitet etc. Utover det får man vel plassere Bohemia på en grei annenplass sammen med CD Project Red og under tvil Ubisoft kun pga Watchdogs.

 

Resten for meg blir bare en smørje av ting man har sett, hørt og spilt før. Jeg mener Titanfall? De burde fått intetsigenhetmedaljen i papp for det der. Er det mulig å hoste opp noe så uoriginalt som det der pr idag? Og BF4/COD 114? hører folk jubler men skjønner ikke av hva, blir ikke folk lei? Uansett, EA burde jo snarest bytte navn til Electronic Sports, hadde det ikke vært for at BF henter inn absurde mengder seddler så hadde de nok kvittet seg med serien der for lengst og heller kjørt inn nok ett feiende flott Rugbyspill eller noe annet sportssnask ingen i Europa kan reglene til.

Og det stopper jo ikke her, Nintendo våger altså å fortsette og melke fortiden skamløst videre og makter å presentere 3 nye Mario kloner og ikke minst ett Sonic spill til!?! Er det det verden trengte? For meg virker det som at hele bransjen med noen få hederlige unntak har satt seg i revers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...