Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper på noe mer Metal Gear Solid 5 iløpet av E3, mer enn det lille vi har fått servert når det gjelder stemmeskuespilleren. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Square har også et nytt Final Fantasy til PS4, bekreftet av sjefen sjøl på konferansen i februar. Lenke til kommentar
SgtTrollz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Blir spenennde å se på hva Bohemia viser frem, spesielt DayZ, men også Arma 3, håper på ny map i beta! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper på noe mer Metal Gear Solid 5 iløpet av E3, mer enn det lille vi har fått servert når det gjelder stemmeskuespilleren. Det er jo bare en Hoax, Hayter er med i det første eller andre spillet. Jepp de lager 2 spill. Blir spenennde å se på hva Bohemia viser frem, spesielt DayZ, men også Arma 3, håper på ny map i beta! Dayz blir vel visst av et annet team. Blir kult visst de er ilag. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er jo bare en Hoax, Hayter er med i det første eller andre spillet. Jepp de lager 2 spill. Jeg har forsøkt å få med meg alt som har kommet fra Konami / Hideo Kojima. Det skulle jo bare være ètt spill (både Phantom Pain og Metal Gear Solid 5), slik jeg har forstått det. Og akkurat om det blir enten Hayter eller Sutherland, eller begge, bryr jeg meg ikke så mye om lenger. Spillet er vel først og fremst satt i midten av 70-tallet, rundt den tida sønnene til Big Boss blir klona fram (etter Peace Walker hendelsen). Men kom gjerne med kilde for å overbevise meg om noe annet Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har forsøkt å få med meg alt som har kommet fra Konami / Hideo Kojima. Det skulle jo bare være ètt spill (både Phantom Pain og Metal Gear Solid 5), slik jeg har forstått det. Og akkurat om det blir enten Hayter eller Sutherland, eller begge, bryr jeg meg ikke så mye om lenger. Spillet er vel først og fremst satt i midten av 70-tallet, rundt den tida sønnene til Big Boss blir klona fram (etter Peace Walker hendelsen). Men kom gjerne med kilde for å overbevise meg om noe annet 80 tallet fra hva jeg har sett. Og du virker ikke som noe serlig Mgs fan så gidder ikke snakke med deg. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 80 tallet fra hva jeg har sett. Og du virker ikke som noe serlig Mgs fan så gidder ikke snakke med deg. Javel, jeg har bare spilt spilla utallige ganger siden MGS 1 kom ut og hele tida vært fascinert av spillhistorien. Lette opp litt info selv, og du har rett i at det er 2 spill (Phantom Pain + Metal Gear Solid 5 Ground Zeroes), og det både fra 70- og 80-tallet hendelsene i de 2 spillene er satt til, og da er det vel naturlig å håpe at Hayter er medvirkende. Nok off-topic. Håper på noen godbiter fra Bethesda også rundt både ESO og håper de kommer med ny oppfølger til Fallout serien. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Javel, jeg har bare spilt spilla utallige ganger siden MGS 1 kom ut og hele tida vært fascinert av spillhistorien. Lette opp litt info selv, og du har rett i at det er 2 spill (Phantom Pain + Metal Gear Solid 5 Ground Zeroes), og det både fra 70- og 80-tallet hendelsene i de 2 spillene er satt til, og da er det vel naturlig å håpe at Hayter er medvirkende. Nok off-topic. Håper på noen godbiter fra Bethesda også rundt både ESO og håper de kommer med ny oppfølger til Fallout serien. Jeg syns du bare er så negativ mot Hayter som har laget et ikon av en karakter. La oss alle bare drite i fyren som gjorde historien god og mystisk,. Virker som dere har mere lyst og gjøre narr av Metal Gear en og vente på neste spill. Bare vent når dere ser at David Hayter kommer. OOOhh da ombestemmer alle seg, nå er han plutselig en flink stemme skuespiller ,.....Fans...... Og nei jeg snakker ikke om deg, jeg snakker om alle innen Mgs tråder de siste ukene. Endret 10. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Godt gjort å skrive den utgiveren med den desidert mest lovende spillista feil...... Ellers var det tynt i rekkene! Ikke overraskende. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Labert utvalg, synes jeg. Mest interessant for meg er Blackguards og muligens andre Daedalic-saker om de for en gangs skyld får optimisert sakene så det funker skikkelig på min maskin... Takke meg til eventyrspill fra spanjolene heller! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 herregud da.enda et call of duty spill Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 herregud da.enda et call of duty spill RE RE REVOLUSJON. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Veldig spennende lineup fra Bethesda, men høydepunktet for min del blir nok Dark Souls II. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Javel, jeg har bare spilt spilla utallige ganger siden MGS 1 kom ut og hele tida vært fascinert av spillhistorien. Må beklage jeg er er litt full i dag Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 ser frem til wolfenstein.virker lovende. skuffende at deus ex ikke kommer til pc Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det nye Dragon Age spillet skal visst presenteres der også. Lenke til kommentar
Lochness Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 WildStar will be showing at E3, at the Alienware booth! 435, South Hall. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Microsoft, mandag 19:00 (10 AM lokalt) Ser ut som de startet halv sju? Kjipern! Gikk glipp av halve showet. :| Lenke til kommentar
igxx Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 WTF koffer gjør de dette? sony klokka 03.00 .... har fremføring og prøve i morgen, så frister ikke akkurat å døgne ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå