Gå til innhold

Følg Apple-lanseringen live her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påstått hva?

 

Påstått akkurat det du skriver, nemlig at det ikke er gode funksjoner i android nå mener det er veldig bra. Det er ganske tomt å sette opp slike påstander om alt folk påstår, når det ikke er noen eksempler, hvem påstår det? Er det de samme folkene begge ganger, eller klumper du alle apple-fans i en stor gruppe?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ha ha ha, IOS7 ser ut som det er laget med tegnestifter
De har tatt screenshot av Jelly Bean og så har de gitt det flere farger for så å kopiere Windows Phone...

 

Enig! De kopierte Windows Phone på både hvordan man låser den opp og multitaskingen! Melding til apple: Gå til piratebay a jævla kopi idioter!

Lenke til kommentar

 

 

Påstått akkurat det du skriver, nemlig at det ikke er gode funksjoner i android nå mener det er veldig bra. Det er ganske tomt å sette opp slike påstander om alt folk påstår, når det ikke er noen eksempler, hvem påstår det? Er det de samme folkene begge ganger, eller klumper du alle apple-fans i en stor gruppe?

 

AtW

 

Har ikke laget en liste, nei. Klumper såklart ikke en gruppe folk sammen, det er snakk om individer. Trodde det var åpenbart.

Lenke til kommentar

Humre. Det samme tenkte jeg. "Alle" lo av Microsofts teite flate design, mens nå når Apple kommer med det samme ser jeg ingen som ler. Finurlig det der. Leser gjennom nye funksjoner og det forundrer meg at det er så mye som har manglet i forhold til Android / Chrome. Uansett bra at eplefolket er fornøyd, lurer bare på hvordan de stiller seg til designendringene over tid.

Jeg er litt interessert i hvor du har fått det der fra. Jeg henger mye på MacRumors sitt forum og ganske gjennomgående har trenden vært at Apple-folket har vært positiv til Windows Phone. Trenden der og alle andre steder jeg har sett er at Apple ikke har noenting i mot Windows Phone, snarere tvert i mot. Det er mer Android som er "fienden" om man kan kalle det det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...