Stingah Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei Jeg og samboeren min har bestilt reise til Phuket og Khao Lak de to siste ukene i juni. Vi visste at det ville regne litt, men slik det ser ut nå, er det BARE regn der.. Stemmer det eller!? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja. Er du heldig er det bare på ettermiddagen, men regntiden kan være kjipe greier... Det er ikke verre enn at dere hiver dere på en buss og busser til østsiden. Det er forøvrig dårligere vær i Koh Lanta-området enn Phuket på denne årsiden. (min erfaring) Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Takk for tips. Men å reise over på andre siden, hvor langt er det? Vi har jo hotell begge ukene.. Sånn som værmeldingen er nå, så er det regn døgnet rundt Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vet ikke om jeg ville brukt tid på det for bare to uker. Sjekk varsel for Koh Pih Pih når dere skal ned. Vi kjørte buss som inkluderte stopp på noe gatecafe-greier som så ut til å garantere reisesyke. 6-7 timer hver vei brukte vi. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Ja det var såpass langt ja! Ja er det ingen øyer eller no som ligger noe nærmere som vi kan sjekke? Tenkte hvis det ble helt krise så må vi jo nesten flytte litt på oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå