Gå til innhold

Ukjent VISA-beløp trukket fra konto

Gårby

Anbefalte innlegg

Har fått trukket et beløp fra min konto på ca. 400 kr. Står at kjøpet er gjort hos clothing.net.

Har spurt banken om jeg kan få ytterligere informasjon, men det kan de ikke gi.

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er veldig irriterende er at det endel ganger står noe helt annet på utskriften enn det man forventer. Feks. om man spiser på et utested så står det gjerne navnet på firmaet som eier utestedet istedet for navnet på utestedet. Har selv hatt mange mystiske trekk som jeg ikke kunne skjønne men etter litt googling så har jeg funnet ut at det var legitime trekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk selv problemer når min egen bank begynte og trekke meg for en leie jeg hadde avsluttet for 2 årsiden.

Plutselig begynte de og trekke fra . måtte ringe eieren og masse tull. han var på ferie så det tok enda lengre tid og fikse.

Og en gang mistet jeg 3000 kr bare ved og bruke en mini bank i England.

Kjipe greier man havner i.

Lenke til kommentar
Har fått trukket et beløp fra min konto på ca. 400 kr. Står at kjøpet er gjort hos clothing.net. Har spurt banken om jeg kan få ytterligere informasjon, men det kan de ikke gi. Noen som har vært borti lignende?

Banken kan enkelt via Nets sine systemer se dato og og klokkeslett for transaksjonen, men kan ikke se hva som er bestilt eller hvor det er sent.

Lager du derimot en reklamasjon eller klage, så må de sjekke med Visa og kan finne ut mer.

Lenke til kommentar

Du burde vel selv kjenne igjen beløpet, og koble hva du har kjøpt...

Ikke alltid så lett å huske hvert eneste beløp når det er en måned tilbake i tid og det er drøssevis med transaksjoner da...

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er veldig irriterende er at det endel ganger står noe helt annet på utskriften enn det man forventer. Feks. om man spiser på et utested så står det gjerne navnet på firmaet som eier utestedet istedet for navnet på utestedet. Har selv hatt mange mystiske trekk som jeg ikke kunne skjønne men etter litt googling så har jeg funnet ut at det var legitime trekk.

Ja. Opplevd rare navn selv noen ganger. Når det står "clothing.net" og jeg aldri har vært borti nettsiden før, så lukter det muffins.

Reklamasjon er sendt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde dette var TS, og at du fant ut at det var legitimt. Derav forrige post ;)

Lenke til kommentar

clothing.net

Asian Fashion Online.

Dette høres ikke bra ut :/

Buy Cheap Clothes from China

Gjør ikke det. Men teknisk sett, hvordan kan man tilfeldig bli trukket et beløp fra en slik nettside? Må man ikke ha gitt fra seg kredittinformasjon til de på en uforsiktig måte etc.? F.eks. svart på en fake epost?

Endret av Gårby
Lenke til kommentar

Jeg veit ikke om det var samme side, men Skandiabanken ringte meg i fjor da de oppdaga en mistenkelig transaksjon fra nettopp en utenlandsk side som utga seg for å selge klær. Så både stoppa de transaksjonen og sperra kortet mitt umiddelbart. Dette er garantert noe muffens, så kvitt deg med ditt nåværende kort pronto og skaff deg et nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...