winmedi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei, jeg har temaet: Mennesket og naturen. Jeg har tenkt å snakke om -Global oppvarming. Hvordan mennesker ødelegger naturen. -Gener -Olje. -Hvilke påvirkning alkohol har på barnet under svangerskap. Osv. Men har dere noe tips til hva jeg kan ha med? Prestasjonen skal vare i 15 min Tusen takk for svar Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har ikke så mye å komme med annet enn at det virker som noen bra punkt Har selv en historieeksamen å arbeide videre med dessverre Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Har ikke så mye å komme med annet enn at det virker som noen bra punkt Har selv en historieeksamen å arbeide videre med dessverre Okei Lykke til Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Global oppvarming er så utbrukt. Ville heller brukt tid på å snakke om GMO. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Global oppvarming er så utbrukt. Ville heller brukt tid på å snakke om GMO. Global oppvarming er viktig å ha med. Om jeg ikke har det med, vil jeg tror at jeg får dårlig karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå