tomsi42 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det bryr meg og Canonrumor en viss plass Det gjør vel det. Det er vel snart bare Canonfolk og Nikon folk igjen som ikke har fått noen skikkelige godsaker i år? Edit: du glemte Sony A3000 Jo fortere vi glemmer den, jo bedre Neida, jeg husket ikke alt som sto på listen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det gjør vel det. Det er vel snart bare Canonfolk og Nikon folk igjen som ikke har fått noen skikkelige godsaker i år? Noen gode nyheter ha det jo blitt i år, selv om det ikke har vært noen wow-produkter ennå. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Enig, bra tilbud. Men så vidt jeg vet må du ha PS CS3 eller nyere for å kunne bruke tilbudet og det stenger jo en del ute. Sant. Jeg hadde CS5. Men jeg hadde ikke forventet å få prisen på 100 kroner i mer enn ett år, og nå slipper jeg også å kjøpe Lightroom hver gang de oppdaterer (blir jo fort til at man gjør det selv om man ikke må ...). For 1200 kroner året, noe som kun er litt dyrere enn LR, får jeg også CS. Det er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå