Sk!ppy Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei! Har en kompis som har fått oppkjøringstime, men ikke har bil! Er det noen som vet hvor man kan få tak i en bil? Har ringt rundt til samtlige skoler i distriktet uten respons. Er i Stavangerdistriktet vi trenger en. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Kunna han ikkje i utgangspunktet alliert seg med ein trafikkskule? Han har nå uansett tapt den oppkøyringa. Endret 10. juni 2013 av Staketten Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Det ble ikke gjort, og er litt sent nå. Nå trenger vi en bil for å ikke tape på den oppkjøringa. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det kan hende at enkelte bilforhandlere som selger mye til kjøreskoler har stående biler med ekstra pedalsett.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvordan han har endt opp med oppkjøring uten kjøreskole er rart spør du meg. Må vel rett og slett betale en kjøreskole for en bil. gå innom hvis de ikke svarer på tlf. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Har til nå ringt rundt til en haug med utleiefirmaer, bilbutikker og kjøreskoler. Ser ganske dårlig ut, og tror nok han bare får ta tapet. Hvordan han har endt opp med oppkjøring uten kjøreskole er rart spør du meg. Fullt mulig å ta oppkjøring som "privatist" om man har en godkjent kjøreskolebil og tatt den obligatoriske kjøreopplæringen ved en godkjent trafikkskole. Bestillte oppkjøring selv på samme måte når det var min tid, men da hadde jeg en måned på å kontakte kjøreskoler, så det gikk fint. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Så han tenkte ikke over at han faktisk skal kjøre på oppkjøringen? 5 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fullt mulig å ta oppkjøring som "privatist" om man har en godkjent kjøreskolebil og tatt den obligatoriske kjøreopplæringen ved en godkjent trafikkskole. Mulig, men en unødvendig risiko å ta. Greit å avtale leie av bil med den samme kjøreskolen man tar de obligatoriske tingene, og la dem ta seg av å bestille oppkjøring, så er du sikker på å ha både bil og oppkjøringstime samtidig, som denne historien viser. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er egentlig skikkelig imponerende å skulle ordne seg med bil dagen før oppkjøring. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Det var et litt sånn på-sparket påfunn, ja. Ikke blant de smarteste, men om det hadde gått hadde det jo vært gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå