Neckrick Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hei(Bring), Jeg skulle returnere en var ifobindelse med at det var noe galt med produktet. Derfor fikk jeg tilsendt sånn "CARRYON HOMESHOPPING BULKRETURN" lapp fra Netonnet på E-post. De sa at jeg bare skulle sette den på pakken. Vel, jeg tok masse gjennomsiktig tape over lappen, slik at man fortsatt kunne se infoen. Måtte også klippe i margen på lappen ,fordi det tok for mye plass. 4 dager(inkl. helg) etter at jeg leverte den inn på postkontoret er den i Moss. Den skal egentlig til Sverige. Samtidig når jeg sporer den står det følgende som status: Feil i forhåndsmelding korrigert. 10.06.2013 08:57 1522 MOSS Skal de sende den tilbake da? Vil jeg få noen avgift? Endret 10. juni 2013 av Slund Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Nå står det: Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 10.06.2013 12:35, 0024 OSLO Wt? skulle den ikke sendes til sverige? Vekten har blitt oppdatert itillegg, istad sto det 1kg, nå stor det 0.3kg. Også har de innlagt "målene" på pakken. Endret 10. juni 2013 av Slund Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Skal vel sorteres i Oslo før den blir sendt videre... Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Skal vel sorteres i Oslo før den blir sendt videre... Men tror du jeg får noen avgift siden jeg først fikk sånn "Feil i forhåndsmelding"? Endret 10. juni 2013 av Slund Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nei,tror ikke det..er vel bare Posten som har surret med "statusen" på forsendelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå