michelleaspelund Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå kom jeg opp i engelsk muntlig eksamen og fikk utdelt en oppgave som het "imagine". Det eneste oppgaven sier er at jeg skal snakke utifra temaet "Imagine." Jeg har litt problemer meg å finne ut hvordan jeg skal innlede framføringen og hva jeg burde ha med. Kunne noen hjulpet meg? Lenke til kommentar
MADSN Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kan veldig gjerne hjelpe, men trenger kanskje litt mer spesifik info om hva "imagine" har hatt å si i pensumet? Er det ikke muligens et kapittel som heter imagine med ulike tekster i boka deres? Hvis det er det, anbefaler jeg å lese de tekstene og fordjupe deg inn i noen av tekstene. Eller skal du bare velge totalt fritt (noe jeg synst høres veldig merkelig ut)? Isåfall har du fått deg ett vidt tema. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Imagine (John Lennon) Imagine there's no heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people living for today Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people living life in peace You, you may say I'm a dreamer, but I'm not the only one I hope some day you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people sharing all the world You, you may say I'm a dreamer, but I'm not the only one I hope some day you'll join us And the world will live as one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå