amund Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå lanserer vi en helt ny tjeneste for deg som vil ha mer lesestoff og mer galskap. Les om Hardware Ekstra her 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg wholmen Skrevet 10. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2013 Smart Så lenge dette ikke ødelegger "gratis"alternativet, er jeg veldig positiv. 29 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Godt konsept, men jeg ville foretrukket om dere hadde en nettbrett- eller telefonvennlig brukeropplevelse liknende VG sin VG+. 1 Lenke til kommentar
DiFronzo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvorfor ikke bare lage et Hardware magasin? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Start din gratismåned her-lenken fungerer ikke Lenke til kommentar
amund Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Start din gratismåned her-lenken fungerer ikke En liten glipp der. Fikset opp nå. Takk for tipset :-) 1 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Start din gratismåned her-lenken fungerer ikke Her er den: http://www.hardware.no/bli-medlem "Her kan du se den nye forsiden" linken fungerer ikke. Endret 10. juni 2013 av unwill Lenke til kommentar
Populært innlegg In Ter Face Skrevet 10. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2013 God ide! Mange av brukerne er godt voksne og har råd til å betale en symbolsk sum i måneden. 12 Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 mye bedre om dere lar folk prøve utenom å måtte legge inn visa eller lignende først ala squarespace.com mulig jeg gidder å dra frem visa kortet senere for å prøve....men ikke nå å da kanskje jeg glemmer hele greia 6 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke dårlig! Er veldig posestiv til dette konseptet og har ikke noen som helst problemer med å betale en liten sum til dere hver måned får enda flere gode artikler, gleder meg til å prøve det ut en måned gratis først 4 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Interessant, men jeg vil vente å se hva slags artikler som kommer fram. Jeg savner artikler om digitalt hjem, og flere morsome artikler som alternativer til kjølepasta, prosjekter som å lage eget kjølesystem, casemodding, og nostalgi. Å snakke om gamledager blir man aldri lei av 1 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Gi meg ett alternativ med:#1 - Ingen reklame (heller ikke direkte google translate og publisering av diverse pressemeldinger, som kun er reklame)#2 - Profesjonelle artikler og tester (!)#3 - Mer av punkt 2. Hadde vært awesome om abonnement tjenesten tillot oss å legge til en IP og tre i tillegg til inloggings alternativ - men dette gir kanskje for mange ulemper for deres del. Endret 9. januar 2014 av Zeph 3 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Godt konsept, men jeg ville foretrukket om dere hadde en nettbrett- eller telefonvennlig brukeropplevelse liknende VG sin VG+. Takk for innspill! Vi har foreløpig satset på å kjøre HTML 5 og responsiv design på både PC og mobile enheter, men vi vurderer også andre alternativer nå som stadig flere brukere besøker oss fra mobiltelefonen og nettbrett. 1 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gi meg ett alternativ med: #1 - Ingen reklame (heller ikke direkte google translate og publisering av diverse pressemeldinger, som kun er reklame) #2 - Profesjonelle artikler og tester (!) #3 - Mer av punkt 2. Takk for innspill! Vi har foreløpig basert oss mye på tilbakemeldingene vi fikk i fokusgruppen vår og den store Hardware.no-avstemningen. http://www.hardware.no/artikler/den-store-hardware-no-avstemningen-er-over/131145?utm_source=related_articles Er det noen spesielle typer saker du synes vi burde skrive? Hadde vært awesome om abonnement tjenesten tillot oss å legge til en IP og tre i tillegg til inloggings alternativ - men dette gir kanskje for mange ulemper for deres del. Tenker du slik at man slipper å logge inn når man kommer fra en bestemt IP? Vi har veldig lyst å gjøre innloggingsprosessen enklere, spesielt på mobil, og jobber med litt løsninger her. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Betale for å lese alle artiklene? Jeg sier nei takk Jeg skjønner at man tjener mindre på annonser da mange blokkerer de, men det er såpass enkelt å få med seg dagens teknologi nyheter da det florerer med slike nettsider at fordelen med "Hardware Ekstra" blir liten. Jeg vil foreslå at dere lager et nettbrett magasin slik som VG+ og Illustrert Vitenskap på iPad for å fange interessen til folk. Mye lettere å henge seg på om de finner den i "Newsstand" kategorien på iPad for eks. 8 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg vil foreslå at dere lager et nettbrett magasin slik som VG+ og Illustrert Vitenskap på iPad for å fange interessen til folk. Mye lettere å henge seg på om de finner den i "Newsstand" kategorien på iPad for eks. Takk for innspill! Vi har foreløpig valgt å konsentrere oss om en god HTML 5-løsning, siden det krever mye ressurser å utvikle apper for de store mobilplattformene, men vi følger med på utviklingen. Det er ingen tvil om at native apper gir en suveren leseropplevelse. 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vil ekstra sakene dukke opp på tek.no? eller må man inn på hardware? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vil ekstra sakene dukke opp på tek.no? eller må man inn på hardware? Supert, godt innspill Det skal vi fikse! Vi bør nok lage Tek.no annonsefri for Hardware Ekstra-brukere også, siden mange bruker den som startside. Spiller det inn til teknisk. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Smart Så lenge dette ikke ødelegger "gratis"alternativet, er jeg veldig positiv. Takk for det Kan love at vi aldri vil gå løs på gratisproduktet Hardware så lenge dette teamet sitter ved Hardware-spakene. Det er de mer enn 150 000 gratisleserne våre hver uke som har hjulpet oss dit vi er i dag. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 10. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg må si jeg er litt skeptisk. Ekstra artiklene skiller seg lite fra dagens artikler, og er samtidig stoff det finnes tonnevis av på nettet, helt gratis. Når dere spurte om tilbakemeldinger så var ikke akkurat dette jeg hadde ventet meg, at man måtte betale for det vi ønsker å lese. Blir litt bakvendt, lager dere bra stoff kommer leserne, ikke leserne må betale først for at dere skal lage artikler som er av interesse. Dette gir meg litt freemium vibber, og det er ikke noe jeg er veldig positiv til. Jeg ser avisene har holdt på med dette en stund, og hver gang jeg ser slike "pluss" artikler etc. jo mindre lyst får jeg til å åpne lommeboka. Greit å betale noen slanter for å slippe reklame, men for artikler? Nei takk. Endret 10. juni 2013 av Uderzo 19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg