ThEshortY Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hva betyr dette "Thoroughbred"..... bør jeg ha Pro versjonen av denne Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR - AGP, ATI 9600, DVI-I, TV-Out, Retail 8) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du må nok prøve en gang til med bedre topic, (emne) ikke skriv "hjelp" men formuler`spm bedre neste gang :wink: Tror nok han TST stenger denne tråden også når han ser topicen din. Lykke til neste gang Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Posten stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg