Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Jeg bare synes det er helt bakvendt å reise på hytta for å spille. Men for all del, hvis vi alle skal være så medmenneskelige her så kan jo ingen kritisere Microsoft for sin DRM-løsning heller, for her skal man bare si fra om man har noe positivt å si.

Så du er helt 100% nøytral til det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare synes det er helt bakvendt å reise på hytta for å spille. Men for all del, hvis vi alle skal være så medmenneskelige her så kan jo ingen kritisere Microsoft for sin DRM-løsning heller, for her skal man bare si fra om man har noe positivt å si.

Du synes det er bakvendt å ha med spillkonsollen på hytta? Hvor mange tusen har da ikke det? Er ikke medmenneskelig å la være å kritisere Microsoft, det går jo på rettigheter.

Du kritiserer folk for å reise på hytta med spillkonsollen, det er helt patetisk og du burde ærlig talt skjerpe deg. La nå folk få ta med konsollen på hytta, så er ikke det noe mer å diskutere.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man liker til å:

- Bytte spill

- Selge spill

- Gi bort spill

- Bruke konsollen overalt, også steder uten nettilgang

- Eie konsollen og spillene dine så de fungerer for alltid

- Ikke måtte sjekke inn hver 24-time

- Bryr deg om fysiske kopier

Da er PS4 valget for deg. Hvis man ikke bryr seg om noen av disse tingene, så er det helt greit. Da kjøper man Xbox One, og det er bare å respektere.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Er ikke Geoff litt Bias når det kommer til Sony i år ;)?

Om man liker til å:

- Bytte spill

- Selge spill

- Gi bort spill

- Bruke konsollen overalt, også steder uten nettilgang

- Eie konsollen og spillene dine så de fungerer for alltid

- Ikke måtte sjekke inn hver 24-time

- Bryr deg om fysiske kopier

Da er PS4 valget for deg. Hvis man ikke bryr seg om noen av disse tingene, så er det helt greit. Da kjøper man Xbox One, og det er bare å respektere.

Det var vel nesten fasiten det, manglet bare den biten med eksklusiver.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Hele den der hyttegreia er jo latterlig. Poenget med en hytte er jo å komme seg bort fra sivilisasjonen. Når jeg drar på hytta er jeg ute hele dagen og jobber, fisker, soler meg, går turer med bikkja eller hva det måtte være, men jeg sitter ikke inne og spiller. Det kunne jeg like gjerne gjort hjemme. Det handler jo om å ta en pause fra det vanlige livet ditt. Å ta med seg en konsoll på hytta er for meg helt latterlig.

Oja? Hva gjør du når det regner da?

Lenke til kommentar

Så det du i bunn og grunn mener å kritisere her er at andre ikke er som deg? Du mener det er kritikkverdig å ville ha muligheten til å ta konsollen sin med på hytta?

Du kan få si så mye negativt om konsollene som du bare vil, ingen har nektet deg det, men det du prøver å kritisere her er hva andre ønsker å bruke tiden sin på. Det bidrar ingenting til diskusjonen og er bare skrekkelig usaklig, og nesten på grensen til personangrep.

Kanskje ingen som tar en konsoll med på hytta FOR å spille, men de liker å ha muligheten til å bruke den der hvis de ønsker. Flere valgmuligheter er bra! Du som sier du er 100% nøytral må vel være enig i dette? ;)

Lenke til kommentar

Fordi jeg synes det er idiotisk å ta med seg en konsoll på hytta.

Javell, det er din mening om saken, en mening det ikke er nødvendig å diskutere frem og tilbake her. Respekter at alle ikke har samme meninger som deg, og glem det. Noen vil ha med konsollen på hytta, du vil ikke det, greit, finito, punktum, the end.

Lenke til kommentar

Ta og dropp hyttediskusjonen er de greie. Nokon vil bruke konsollen på hytta, andre har ikkje det som noko stort behov. La den enkelte ta den vurderingen på eiga hand.

Når me først er inne på emnet;er det noko i vegen for å dele mobilnett med X1 i nokre sekund for å få logga inn ein gang i døgnet?

Det er ein del som overdriv og svartmalar situasjonen til X1 for mykje. Du kan til dømes både gje vekk og selje spel på X1. Kun ein gang riktig nok, men eg har ikkje noko behov for å selje same spelet to ganger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...