Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det viktigste er at spillene ikke plutselig slutter å fungere om f.eks ti år. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Ja, du kan spille på hytta til og med! Hele den der hyttegreia er jo latterlig. Poenget med en hytte er jo å komme seg bort fra sivilisasjonen. Når jeg drar på hytta er jeg ute hele dagen og jobber, fisker, soler meg, går turer med bikkja eller hva det måtte være, men jeg sitter ikke inne og spiller. Det kunne jeg like gjerne gjort hjemme. Det handler jo om å ta en pause fra det vanlige livet ditt. Å ta med seg en konsoll på hytta er for meg helt latterlig. Endret 11. juni 2013 av sthusby 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det viktigste er at spillene ikke plutselig slutter å fungere om f.eks ti år. Akkurat på det her tenker jeg ikke, er ikke redd på engang. Se Xbox Live account som steam account, du har alle spill du har kjøpt der, ikke sant? xbox one begynner å nærme seg enden, xbox two er annonsert, det eneste du trenger å gjøre da er å logge på xbox live kontoen i xbox two, problem solved. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da må Xbox Two kjøre samme arkitektur som Xbox One. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hele den der hyttegreia er jo latterlig. Poenget med en hytte er jo å komme seg bort fra sivilisasjonen. Når jeg drar på hytta er jeg ute hele dagen og jobber, fisker, soler meg, går turer med bikkja eller hva det måtte være, men jeg sitter ikke inne og spiller. Det kunne jeg like gjerne gjort hjemme. Det handler jo om å ta en pause fra det vanlige livet ditt. Å ta med seg en konsoll på hytta er for meg helt latterlig. Noen folk drar på hytta med venner og ikke aleine. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dæven, Second Son ser bra ut. Husker Infamous, syntes det så kjedelig ut, og tenkte at det var et i beste fall middelmådig spill, men det var morsomt som bare det. Har troa på dette. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Uibnf_Q_51s Ser konge ut ja! Dem første to Infamous var jo gromspill på PS3, ser ingen grunn til å betvile denne tittelen til PS4 etter denne gameplay-snutten! Mye kule efftekter i ilden, steiner, og når han hopper og flyr, ja jeg synes det ser "next-gen" ut! Endret 12. juni 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser konge ut ja! Dem første to Infamous var jo gromspill på PS3, ser ingen grunn til å betvile denne tittelen til PS4 etter denne gameplay-snutten! Mye kule efftekter i ilden, steiner, og når han hopper og flyr, ja jeg synes det ser "next-gen" ut! Alltid likt Infamous-serien, og Second Son er vel omtrent det eneste spillet jeg gleder meg til på PS4. Er fortsatt mektig imponert over at Infamous 2 kjører på 60 bilder i sekundet på PS3. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Noen folk drar på hytta med venner og ikke aleine. Har unngått å svare deg lenge, men dette blir for dumt. Jeg reiser sjelden alene på hytta, og jeg og kompisene mine eller familien min klarer helt fint å være sammen på hytta uten å spille. Som sagt, da kan du jo bare være hjemme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Digg å stikke på hytta med kamerater, fiske og styre osv på dagen, men når mørket senker seg finner man flaska og spiller FIFA. Oh yes. 5 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hva er problemet med å ha en konsoll på hytta og kose seg med spill om det regner? 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Har unngått å svare deg lenge, men dette blir for dumt. Jeg reiser sjelden alene på hytta, og jeg og kompisene mine eller familien min klarer helt fint å være sammen på hytta uten å spille. Som sagt, da kan du jo bare være hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal så hardt kritiserer dette? Hva er problemet? Kan du ikke bare være medmenneskelig og respektere at dette er det faktisk noen som setter sterkt pris på, og da er det selvfølgelig veldig positivt at en gjøre det med PS4. Endret 12. juni 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Akkurat på det her tenker jeg ikke, er ikke redd på engang. Se Xbox Live account som steam account, du har alle spill du har kjøpt der, ikke sant? xbox one begynner å nærme seg enden, xbox two er annonsert, det eneste du trenger å gjøre da er å logge på xbox live kontoen i xbox two, problem solved. Neste Xbox blir annonsert, og den blir ikke bakoverkompatibel, på lik linje med at Xbox One ikke er bakoverkompatibel med Xbox 360. Microsoft stenger deretter tjeneste for Xbox One, og vil ha deg til å betale for spillene atter en gang på den nye konsollen om du savner noen gamle klassikere, er dette greit for deg? Igjen sitter du med en skinnende svart boks som ikke gjør noe annet enn minne deg om alle pengene du brukte på systemet. I mellomtiden må man irritere seg over av man ikke kan bytte, selge, eller gi bort sine gamle spill. For det er åpenbart denne veien Microsoft ønsker å gå. 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Second Son ser utrolig bra ut, sjekk skygger og alt. Dette skal jeg ha på launch day! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Second Son ser utrolig bra ut, sjekk skygger og alt. Dette skal jeg ha på launch day! Det skjønner jeg innmari godt, skal ha det selv når det kommer ut Q1 2014! Endret 12. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Du som har spilt mye Toman, anbefaler du iNFAMOUS 1 og 2? Aldri spilt dem Endret 12. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jævla bra spill. Trodde de skulle være ræva jeg, men ble blåst over ende. Samme opplevelsen hadde en kamerat. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har per dags dato mest lyst på PS4. Det har egentlig veldig lite med E3 å gjøre, men heller at konsollen er kraftigere og billigere, og at Sony fokuserer på SPILL, og ikke allverdens annet greier. Synes E3 fra Sonys del i år var helt OK, kult med null-DRM og alt det der. Men skal jeg være ærlig betyr det ikke mye for meg personlig. (Selv om jeg misliker hvordan Microsoft stadig blir mer forbrukerfiendtlige) I forhold til hvilke spill som ble vist på E3 akkurat i år synes jeg faktisk Xbox One stilte sterkest. Men er litt redd for at jeg går på samme smell som forrige generasjon. Kjøpte X360 fordi det kom kule eksklusive spill til maskinen, men så plutselig stoppet det helt opp og alt som kom ut var enten tilgjengelig på PC, Kinectorama, eller space marine-spill. (Les. Halo, Gears of War). Har ikke komme ut et eneste interessant eksklusivt spill til 360 de siste tre årene, og det er eksklusivene jeg kjøper en konsoll for. Føler på en måte at Microsoft gjorde alt de kunne for å karre til seg kjøpere de første årene, og når de hadde solgt nok konsoller begynte de å gi blaffen i oss dedikerte gamere, og prøvde heller å stjele Wii-markedet. Håper ikke det samme skjer denne generasjonen. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal så hardt kritiserer dette? Hva er problemet? Kan du ikke bare være medmenneskelig og respektere at dette er det faktisk noen som setter sterkt pris på, og da er det selvfølgelig veldig positivt at en gjøre det med PS4. Jeg bare synes det er helt bakvendt å reise på hytta for å spille. Men for all del, hvis vi alle skal være så medmenneskelige her så kan jo ingen kritisere Microsoft for sin DRM-løsning heller, for her skal man bare si fra om man har noe positivt å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå