Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Oi, visste ikke at folk var så hårsåre når det kom til meninger om pressekonferanser. Burde nesten la vær å si min mening da siden alt jeg får tilbake er frekkhet. Har ingen grunn til å være bitter fyi.

Selv du må vel se at innleggene dine er litt ensidige. Ikke en positiv ting om Sony, mens M$ gjorde alt rett.

Dere som velger å kjøpe PS4 går virkelig en spennende tid i møte mtp spill.

Både M$ og Sony har flere måneder til rådighet for å vise frem flere og mer av spillene sine. Det som ble vist i går er ikke alt som kommer, det vet både du og jeg og alle andre. Konsollene skal vare i lang tid fremover.

Edit: La til sitat.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en ting man kan spørre seg selv om i det heletatt blir realiteten. Når det kommer til piratene er det jo faktisk bare et spørsmål om tid før første gruppe med hackere har kommet seg rundt DRM og alltid online delen, og da har piratene uansett fri tilgang og er igjen et problem. Så kreves det ressurser til å stadig fjerne tilgang til disse og rette opp i smutthull og problemer, og det igjen blir en utgiftspost som går ut over enten forbrukeren ved dyrere spill eller produsenten som tjener mindre per spill.

Hvis et spill krever aktivering opp mot en server, da vil det vel nesten bli umulig? Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan de skal få det til.

Mener du at at det er galt av meg å gjøre det? Jeg mener motsatt.

Slik tolker jeg hver av dine innlegg, de er veldig tvetydige. Vet ikke alltid om du mener motsatt, om og men.

Men, om du virkelig mener at Sony sin konferanse som igjen støtter spilleren, er en terningkast 1, er det ikke rart at du blir tatt for grov useriøsitet ihvertfall fra min side.

Jeg har gitt Sony sine E3-konferanser bedre karakter tidligere. Jeg mener seriøst dette var noe av det verste jeg har sett av dem. Grunnen til at folk jubler er jo bare på grunn av no-DRM og no-Always online. Skjønner det ikke. Men det er min mening, men hvis du mener spillene de viste virket spennende så skal du for all del få synes det, og det er jo bra for deg.

Lenke til kommentar

Han ga terningkast 6 til Xbox-revealen, 6 Microsofts E3-konferanse og 1 til Sonys konferanse. Det er ekstremt useriøst, og jeg kan ikke ta det seriøst på noen måter. Det er lov å mene at Microsoft sine konferanser er bedre, at Xbox One ser bedre ut, at spillene ser bedre ut osv, men 6, 6, 1 blir bare latterlig.

Lenke til kommentar

Både M$ og Sony har flere måneder til rådighet for å vise frem flere og mer av spillene sine. Det som ble vist i går er ikke alt som kommer, det vet både du og jeg og alle andre. Konsollene skal vare i lang tid fremover.

Jeg tar ikke med det i betraktningen når jeg vurderer pressekonferansen. Da går jeg utifra de spillene de viste, og for meg var det ikke noe spennende, foruten The Dark Sorcerer.

Lenke til kommentar

Hvis et spill krever aktivering opp mot en server, da vil det vel nesten bli umulig? Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan de skal få det til.

Det er ingenting som er i veien for å modde en box til å heller peke opp mot en annen server for pirater eller fjerne nødvendigheten for aktiveringen opp mot en server.

Lenke til kommentar

Han ga terningkast 6 til Xbox-revealen, 6 Microsofts E3-konferanse og 1 til Sonys konferanse. Det er ekstremt useriøst, og jeg kan ikke ta det seriøst på noen måter. Det er lov å mene at Microsoft sine konferanser er bedre, at Xbox One ser bedre ut, at spillene ser bedre ut osv, men 6, 6, 1 blir bare latterlig.

Feil! 5. :dremel:

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke med det i betraktningen når jeg vurderer pressekonferansen. Da går jeg utifra de spillene de viste, og for meg var det ikke noe spennende, foruten The Dark Sorcerer.

Så det eneste du har tatt med som momenter i anmeldelsen av konferansen er antall spill, og hvilke som relaterer seg mest til deg selv?! Snakk om å være objektiv, jeg anbefaler deg å slutte og skrive anmeldelser før du driter deg enda mer ut, for det har du rett og slett ikke peiling på.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det eneste du har tatt med som momenter i anmeldelsen av konferansen er antall spill, og hvilke som relaterer seg mest til deg selv?! Snakk om å være objektiv, jeg anbefaler deg å slutte og skrive anmeldelser før du driter deg enda mer ut, for det har du rett og slett ikke peiling på.

Nei, jeg svarte en annen nå angående SPILL, så nå må du slutte å trekke konklusjoner som passer deg best. IKKE QUOTE MEG MER.

Lenke til kommentar

men hvis du mener spillene de viste virket spennende så skal du for all del få synes det, og det er jo bra for deg.

Når og hvor har jeg uttalt meg om spillene som Sony viste frem, her må man se på det helhetlige spekteret, Sony Hørte på Kundene sine. Det var en gigantisk Twitter kampanje der utrolig mange deltok og la igjen #PS4Nodrm og #NODRM som en beskjed, det er ikke Sony som vant, det er oss forbrukere som viste at vi også har meninger om deres produkt som vil til syvende og sist skal handle og bruke mye av tiden vår på.

Lenke til kommentar

Takk, Selvin :new_woot:

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Nei? Jeg snakker om Xbox-revealen, der var fokuset på konsollen. Det var aldri meningen at spill skulle være fokuset der.

Og meningen til Sony var ikke at det kun skulle være spill på E3, de delte det opp. Helt greit. Hadde det ikke vært for avlsutningen i går hadde jeg gitt Sony 4/6, det samme som Microsoft (selv om Microsoft da hadde hatt en sterkere firer for å si det slik), men avslutningen gjorde det til en finfin 5/6.

Lenke til kommentar

Og meningen til Sony var ikke at det kun skulle være spill på E3, de delte det opp. Helt greit. Hadde det ikke vært for avlsutningen i går hadde jeg gitt Sony 4/6, det samme som Microsoft (selv om Microsoft da hadde hatt en sterkere firer for å si det slik), men avslutningen gjorde det til en finfin 5/6.

Men problemet er at Sony ikke hadde noen spennende spill på E3! Derfor terningkast 1 fra meg. Man må kunne forvente litt bra, ellers blir det for useriøst. E3 handler jo først og fremst om spill. Konsollen ble overskygget av det jeg vil si var en bore fest. Min mening. Jeg koste meg gløgg ihjel med MS sin konferanse, men med Sony sin satt jeg bare og ventet på slutten... Men The Dark Sorcerer var hvertfall et lysglimt i mørket.

Lenke til kommentar

Men de viste konsollen. Hvorfor betyr det kun noe om det er Microsoft?

Hva med at de skal støtte PS3 og Vita fremover?

Hva med at de støtter Indie-utvklere?

Hva med 40 eksklusive til PS4 (selv om dette sikkert inkluderer indie-spill, og vi ikke fikk sett så mange av dem.) og 12 nye IPer?

Og selve DRM-greiene da.

Dette betyr ingenting? Du skrøt stort av Microsoft sine 8 nye IPer etter Xbox-revealen.

Lenke til kommentar

Som jeg sa, dette ble overskygget av bore fest, og kan jo nevne pr-stuntet.

At Sony støtter indie-utviklere er ikke noe å trekke frem, det gjør Microsoft også.

At Sony tok den feige løsningen og utelot DRM helt, slik jeg har forstått det, er et minus og et pr-stunt for å lure kunder til de. Noen faller for det, andre ikke.

Det betyr ingenting om Sony har flere eksklusive spill om de ikke er gode. Og disse 12 du snakker om, ble noen av de vist? Får håpe at ingen av de ble vist da, så har de mye på lager til, neste E3? E3 er der det skjer, og Sony skuffet med spill. Microsoft viste Ryse, DR3, Forza 5 m.m av høy kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...