Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp sett Sonys pressekonferanse, og takk gud for at jeg valgte å sove igår istedenfor å se denne grusomme konferansen. Må vel være en av de verste i Sonys historie? Og dette skjer samtidig som de viser frem en ny konsoll? Har ikke ord.

Gratulerer med bruktspill, offline-play og... The Dark Sorcerer? Det var faktisk det eneste spennende de viste synes jeg. Destiny skuffet, så frem til å se mer av det men det levde ikke opp til mine forventninger. Dårlig Halo-kopi.

Sier det ikke dere noe når Sony må poengtere de "viktige" sparkene til Microsoft? For meg viser det bare at de er redde for å gå en ny vei. Sony fortjener å bli straffet for denne skamløse oppførselen. Sony viser nok en gang sine totale uprofesjonalitet for verden. De viser ingen respekt, og de får hvertfall ingen respekt av meg for denne oppførselen.

Ikke nok med det, nå kan vi en gang for alle legge argumentet "gratis online-multiplayer" død. Hva har dere å si nå da? Dere MÅ betale for å kunne spille online på PS4. Regner med at de som har kjempet for "gratis online-multiplayer" emigrerer over til PC nå, der er det jo gratis å spille online. Eller mon tro om enkelte møter seg selv i døra. *host*hyklere*host*

For meg er det ufattelig at Sony hylles for dette her. Men hver sin glede. Dette var for meg patetisk. Dere som velger å kjøpe PS4 går virkelig en spennende tid i møte mtp spill.

TERNINGKAST: 1. (Desverre...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sovnet dessverre 15 min før det begynte, men har sett hele nå. Fantastisk! Var forberedt på å vente på en redusering i pris før et kjøp, men med en slik sum skal det nok gå fint. Har alltid likt at det har vært gratis online på Playstation, men når de ofrer så mye på andre områder skal nok 5 dollar i måneden gå fint.

Lenke til kommentar

Nettopp sett Sonys pressekonferanse, og takk gud for at jeg valgte å sove igår istedenfor å se denne grusomme konferansen. Må vel være en av de verste i Sonys historie? Og dette skjer samtidig som de viser frem en ny konsoll? Har ikke ord.

Gratulerer med bruktspill, offline-play og... The Dark Sorcerer? Det var faktisk det eneste spennende de viste synes jeg. Destiny skuffet, så frem til å se mer av det men det levde ikke opp til mine forventninger. Dårlig Halo-kopi.

Sier det ikke dere noe når Sony må poengtere de "viktige" sparkene til Microsoft? For meg viser det bare at de er redde for å gå en ny vei. Sony fortjener å bli straffet for denne skamløse oppførselen. Sony viser nok en gang sine totale uprofesjonalitet for verden. De viser ingen respekt, og de får hvertfall ingen respekt av meg for denne oppførselen.

Ikke nok med det, nå kan vi en gang for alle legge argumentet "gratis online-multiplayer" død. Hva har dere å si nå da? Dere MÅ betale for å kunne spille online på PS4. Regner med at de som har kjempet for "gratis online-multiplayer" emigrerer over til PC nå, der er det jo gratis å spille online. Eller mon tro om enkelte møter seg selv i døra. *host*hyklere*host*

For meg er det ufattelig at Sony hylles for dette her. Men hver sin glede. Dette var for meg patetisk. Dere som velger å kjøpe PS4 går virkelig en spennende tid i møte mtp spill.

Skal være ening i at pressekonferansen ikke var den beste, men du velger å gi terningkast 1 til Sony og 5 til MS? Du må være den største fanboy jeg har sett på lenge...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud som Sony dasset Microsoft. Syns MS sin konferanse var bra men Sony gikk jo rett i strupen på de og vrei om så det synger etter. Kraftigere konsoll med langt sterkere spill, ingen drm eller restriksjoner, offlinemodus samt 1000kr billigere ............ jauda :p

Alle i salen chanta jo Sony mens folk lo av enkelte spill som ble vist på MS konferansen.

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gir man terningkast 1 til Sony og 6 til Microsoft er man enten dum eller ekstrem fanboy.

Ok? Er man dum fordi man har en annen mening enn deg? Hva er grunnen til at jeg ikke kan mene at Sonys pressekonferanse fortjente 1 og Microsoft 6? Microsoft gjorde alt riktig, la til rette for at utviklere tjener mer på produktene sine, hindrer pirater å snylte, tar cloud gaming til et nytt nivå. Viste fantastiske spill.

Sony viste ikke en dritt av fantastiske spill, ikke noe spennende, helt seriøst... Nærmeste du kom var som jeg nevnte The Dark Sorcerer...

Forøvrig var ikke det grafiske noe å rope hurra for av det vi fikk sett av spill på PS4. Så langt er bare PS4 sterkere på papiret, ingenting tydet på at PS4 vil bli noe bedre enn Microsoft på den fronten.

Endret av 640509-040147
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok? Er man dum fordi man har en annen mening enn deg? Hva er grunnen til at jeg ikke kan mene at Sonys pressekonferanse fortjente 1 og Microsoft 6?

Hm, da kan ikke noen stoppe meg ifra å si at alle som foretrekker Xbox framfor PS er 12 åringer som ikke enda har sluppet sin mors arm, og ingen kan si noe på gravitasjon bare eksisterer fordi vi har lært oss at den eksisterer, med engang vi forstår at det bare er en illusjon svever man vekk. Eller at Mcdoanlds hadde sin beste alder under Jesu tid, da den forøvrig ikke hadde noen konkurrenter.

Og jeg kan mene at Microsoft på 90-tallet lagde et virus som spredde seg til utrolig mange Windows brukere, men like etter lagde Microsoft et virusprogram som brukerne burde kjøpe.

Endret av Dore123m
  • Liker 2
Lenke til kommentar

*Hail Sony*

At Sony poengterer sparkene mot Microsoft sier meg at de velger å høre på sine forbrukere. M$ går ingen nye veier med sine spill de heller.

Hele innlegget ditt oser av bitterhet. Terningkast 1

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hm, da kan ikke noen stoppe meg ifra å si at alle som foretrekker Xbox framfor PS er 12 åringer som ikke enda har sluppet sin mors arm, og ingen kan si noe på gravitasjon bare eksisterer fordi vi har lært oss at den eksisterer, med engang vi forstår at det bare er en illusjon svever man vekk. Eller at Mcdoanlds hadde sin beste alder under Jesu tid, da den forøvrig ikke hadde noen konkurrenter.

Og jeg kan mene at Microsoft på 90-tallet lagde et virus som spredde seg til utrolig mange Windows brukere, men like etter lagde Microsoft et virusprogram som brukerne burde kjøpe.

Så du trekker paralleller mellom slike meninger og en mening som er en subjektiv vurdering av en gitt event. Skal du ikke snart på hytta å game?

*Hail Sony*

At Sony poengterer sparkene mot Microsoft sier meg at de velger å høre på sine forbrukere. M$ går ingen nye veier med sine spill de heller.

Hele innlegget ditt oser av bitterhet. Terningkast 1

Oi, visste ikke at folk var så hårsåre når det kom til meninger om pressekonferanser. Burde nesten la vær å si min mening da siden alt jeg får tilbake er frekkhet. Har ingen grunn til å være bitter fyi.

Lenke til kommentar

Oi, visste ikke at folk var så hårsåre når det kom til meninger om pressekonferanser. Burde nesten la vær å si min mening da siden alt jeg får tilbake er frekkhet. Har ingen grunn til å være bitter fyi.

Når meningen dine er så dårlige og skeive, ja, som du sier, så kan du likså godt la være.

• Liker 2
Lenke til kommentar
<snip> hindrer pirater å snylte,<snip>

Dette er en ting man kan spørre seg selv om i det heletatt blir realiteten. Når det kommer til piratene er det jo faktisk bare et spørsmål om tid før første gruppe med hackere har kommet seg rundt DRM og alltid online delen, og da har piratene uansett fri tilgang og er igjen et problem. Så kreves det ressurser til å stadig fjerne tilgang til disse og rette opp i smutthull og problemer, og det igjen blir en utgiftspost som går ut over enten forbrukeren ved dyrere spill eller produsenten som tjener mindre per spill.

Lenke til kommentar

Så du trekker paralleller mellom slike meninger og en mening som er en subjektiv vurdering av en gitt event. Skal du ikke snart på hytta å game?

Mener du at at det er galt av meg å gjøre det? Jeg mener motsatt.

Slik tolker jeg hver av dine innlegg, de er veldig tvetydige. Vet ikke alltid om du mener motsatt, om og men.

Men, om du virkelig mener at Sony sin konferanse som igjen støtter spilleren, er en terningkast 1, er det ikke rart at du blir tatt for grov useriøsitet ihvertfall fra min side.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...