Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Litt artig at MS har konsollen som er $100 dyrare denne gang. No var riktig nok PS3 først ute den gang og det har vel ikkje vore snakk om nokon core-versjon. Det blir nok solgt bra av begge, men frå start av ser det ut til at PS4 kan snike til seg fleire kundar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett spoiler free stream nå fra press konferansen, får jeg følgende konklusjon

Sony snakket lenge om boring stuff den første halvtimen

MS viste mye mer spill

Sony vinner på alt annet

Pris, DRM, etc etc (selv om jeg aldri har lånt et spill til noen på et par år)

Syntes forøvrig at MS sin E3 presentasjon var bedre hvis jeg bare tenker på hvilke spill jeg så. Det meste Sony viste så jeg for noen måneder siden. men men.

Og til slutt, handler jo e3 om "all about the games", så litt skuffet over sony der

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha sett spoiler free stream nå fra press konferansen, får jeg følgende konklusjon

Sony snakket lenge om boring stuff den første halvtimen

MS viste mye mer spill

Sony vinner på alt annet

Pris, DRM, etc etc (selv om jeg aldri har lånt et spill til noen på et par år)

Syntes forøvrig at MS sin E3 presentasjon var bedre hvis jeg bare tenker på hvilke spill jeg så. Det meste Sony viste så jeg for noen måneder siden. men men.

Og til slutt, handler jo e3 om "all about the games", så litt skuffet over sony der

I motsetning til Xbox hadde ikke Sony noe å bevise, vi visste at PS4 handler om spill, spill, spill! Xbox derimot, etter den forferdelig revealen trengtes et kraftig løft.

Derfor måtte Microsoft gi alt ang. spill, Sony kunne gi til flere ting også. Sony gir folket det folket vil ha! Og E3 all about games, ja, forsåvidt, men det er nok en foreldet definisjon, det er på mange måter andre ting som også er i bildet.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I motsetning til Xbox hadde ikke Sony noe å bevise, vi visste at PS4 handler om spill, spill, spill! Xbox derimot, etter den forferdelig revealen trengtes et kraftig løft.

Derfor måtte Microsoft gi alt ang. spill, Sony kunne gi til flere ting også. Sony gir folket det folket vil ha! Og E3 all about games, ja, forsåvidt, men det er nok en foreldet definisjon, det er på mange måter andre ting som også er i bildet.

enig i det du sier, bare følte jeg ville ha mer, siden jeg hadde så store forventninger :)

PS4 UI Promo:

det så faktisk ganske bra ut, cleant og ryddig

Lenke til kommentar

Det er virkelig noe feil med deg. Noe dypt, alvorlig feil med deg. Har rapportert flere av innleggene dine. Regner du vil få en advarsel i løpet av morgendagen.

Hvor mange ganger skal du nevne at det er noen feil med meg, vel vel, ingen er perfekte.

Lenke til kommentar

I WANT CRANK, KRANK, KNACK!

Lurer forresten på hvor Destiny kommer til å være best. Vet at Watch_Dogs blir kjøpt inn til PS4.

The Order og Knack blir eksklusivene jeg kjøper først, hvis de begge er ved lanseringen av PS4. Tenker også at inFamous: Second Son blir kjøpt inn senere.

One blir ihvertfall ikke kjøpt inn før i 2014. Ser ingen grunn til å stresse etter maskina akkurat nå annet enn for Dead Rising 3 personlig.

Lenke til kommentar

Digger at ps4 er billigere. De gjør oss valget med å bare ha konsollen til 399 dollar, isteden for å prakke på oss ps eye.

MS sier at vi må ha med kinect når vi kjøper konsollen, noe som er tull egentlig, og gjør at prisen blir 499 dollar.

Dog bruker jo sony gddr5 ram overalt, så litt rart den er billigere. Men men

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Er nok software'n som har kostet å utvikle, ting skal fungere via lyd og kamera etc. Tror ikke selveste kinect er så dyrt men selve softwaren som bruker det. Microsoft er verden største software company så de tar betalt for slikt, eller riktig nok. De KAN ta betalt hva de vil.

Hardware koster ingenting, eller de har sunket kraftig år etter år.

Vi kommer garantert å se mye mer av dette med lyd og kamera i hverdagen.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...