Zeph Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Litt artig at MS har konsollen som er $100 dyrare denne gang. No var riktig nok PS3 først ute den gang og det har vel ikkje vore snakk om nokon core-versjon. Det blir nok solgt bra av begge, men frå start av ser det ut til at PS4 kan snike til seg fleire kundar. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Det skal være være bekreftet at PS4 er region free! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Bare venter på en stream jeg kan se reprisen på mens jeg "Jobber" Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Bare venter på en stream jeg kan se reprisen på mens jeg "Jobber" Gamespot sin er ute http://www.gamespot.com/e3/sony-press-conference/ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Snakk om skyte MS hvor det gjorde mest vondt, i love it! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Gamespot sin er ute http://www.gamespot....ess-conference/ Den likte ikke mobilen min Får vel vente da til jeg kommer hjem. Jeg har jo lest nok, og så et par klipp fra spill før jeg måtte dra meg vekk fra all moroa og reise på jobben Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Synes MS Hadde mange fine spill, så klarer dem å fucke det med eit ubrukligt kamera for 100 dollar, Always on og ingen bytting av spill. Blir PS4 på launch og kanskje XBone seinere. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Bekreftet av Shuei Yoshida at PS4 er region free og støtter upgradable HDD. Helt fantastisk, den har alt Xbone ikke har! 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Etter å ha sett spoiler free stream nå fra press konferansen, får jeg følgende konklusjon Sony snakket lenge om boring stuff den første halvtimen MS viste mye mer spill Sony vinner på alt annet Pris, DRM, etc etc (selv om jeg aldri har lånt et spill til noen på et par år) Syntes forøvrig at MS sin E3 presentasjon var bedre hvis jeg bare tenker på hvilke spill jeg så. Det meste Sony viste så jeg for noen måneder siden. men men. Og til slutt, handler jo e3 om "all about the games", så litt skuffet over sony der Endret 11. juni 2013 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Etter å ha sett spoiler free stream nå fra press konferansen, får jeg følgende konklusjon Sony snakket lenge om boring stuff den første halvtimen MS viste mye mer spill Sony vinner på alt annet Pris, DRM, etc etc (selv om jeg aldri har lånt et spill til noen på et par år) Syntes forøvrig at MS sin E3 presentasjon var bedre hvis jeg bare tenker på hvilke spill jeg så. Det meste Sony viste så jeg for noen måneder siden. men men. Og til slutt, handler jo e3 om "all about the games", så litt skuffet over sony der I motsetning til Xbox hadde ikke Sony noe å bevise, vi visste at PS4 handler om spill, spill, spill! Xbox derimot, etter den forferdelig revealen trengtes et kraftig løft. Derfor måtte Microsoft gi alt ang. spill, Sony kunne gi til flere ting også. Sony gir folket det folket vil ha! Og E3 all about games, ja, forsåvidt, men det er nok en foreldet definisjon, det er på mange måter andre ting som også er i bildet. Endret 11. juni 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) "The PS4 is shaped like an eraser. Why? Because they just rubbed out the competition" Haha den var litt bra. Endret 11. juni 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) PS4 UI Promo: Endret 11. juni 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 I motsetning til Xbox hadde ikke Sony noe å bevise, vi visste at PS4 handler om spill, spill, spill! Xbox derimot, etter den forferdelig revealen trengtes et kraftig løft. Derfor måtte Microsoft gi alt ang. spill, Sony kunne gi til flere ting også. Sony gir folket det folket vil ha! Og E3 all about games, ja, forsåvidt, men det er nok en foreldet definisjon, det er på mange måter andre ting som også er i bildet. enig i det du sier, bare følte jeg ville ha mer, siden jeg hadde så store forventninger PS4 UI Promo: det så faktisk ganske bra ut, cleant og ryddig Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Bekreftet av Shuei Yoshida at PS4 er region free og støtter upgradable HDD. Helt fantastisk, den har alt Xbone ikke har! - Sweet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 - Sweet For ikke å snakke om: http://n4g.com/news/1278104/sony-confirms-1-account-with-ps-will-let-the-other-accounts-on-ps4-also-play-online Har du en PS+ konto på en maskin, kan alle andre kontoer på samme maskin spille online! 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 ^ Ja, ser konferansen på nytt her nå og han nevnte det nettopp. Sweet, sweet deal! Uten tvil at jeg beholder PS+ abbonementet mitt nå. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er virkelig noe feil med deg. Noe dypt, alvorlig feil med deg. Har rapportert flere av innleggene dine. Regner du vil få en advarsel i løpet av morgendagen. Hvor mange ganger skal du nevne at det er noen feil med meg, vel vel, ingen er perfekte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 I WANT CRANK, KRANK, KNACK! Lurer forresten på hvor Destiny kommer til å være best. Vet at Watch_Dogs blir kjøpt inn til PS4. The Order og Knack blir eksklusivene jeg kjøper først, hvis de begge er ved lanseringen av PS4. Tenker også at inFamous: Second Son blir kjøpt inn senere. One blir ihvertfall ikke kjøpt inn før i 2014. Ser ingen grunn til å stresse etter maskina akkurat nå annet enn for Dead Rising 3 personlig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Digger at ps4 er billigere. De gjør oss valget med å bare ha konsollen til 399 dollar, isteden for å prakke på oss ps eye. MS sier at vi må ha med kinect når vi kjøper konsollen, noe som er tull egentlig, og gjør at prisen blir 499 dollar. Dog bruker jo sony gddr5 ram overalt, så litt rart den er billigere. Men men Endret 11. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er nok software'n som har kostet å utvikle, ting skal fungere via lyd og kamera etc. Tror ikke selveste kinect er så dyrt men selve softwaren som bruker det. Microsoft er verden største software company så de tar betalt for slikt, eller riktig nok. De KAN ta betalt hva de vil. Hardware koster ingenting, eller de har sunket kraftig år etter år. Vi kommer garantert å se mye mer av dette med lyd og kamera i hverdagen. Endret 11. juni 2013 av nagina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå