Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo klart at du har et hjerte for Xbox, hvorfor henger du her og diskuterer livet av deg? Det nytter ikke, alle her er hypet av at Sony akkurat gav Microsoft en saftig knockout!

Skal du frelse noen er ikke dette stedet akkurat nå, dessverre.

Endret av Selvin
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nettopp. Derfor synes jeg innlegget ditt blir litt meningsløst. Jeg må da kan diskutere min skuffelse på samme måte som andre diskuterer sin glede? For meg er det uforståelig at noen er fornøyde med denne konferansen.

På ingen måte meningsløst, men nå gir du meg faktisk muligheten til å spørre igjen; Hvorfor er du i en tråd som primært omhandler den nye konsollen til Sony og argumenterer negativt om denne konsollen på grunnlag av dine meninger rundt eksklusivene som til nå er lansert?

Lenke til kommentar

Nettopp. Derfor synes jeg innlegget ditt blir litt meningsløst. Jeg må da kan diskutere min skuffelse på samme måte som andre diskuterer sin glede? For meg er det uforståelig at noen er fornøyde med denne konferansen.

Vi har alle forskjellige meninger, noe som er bra og det må man bare godta. La dem som likte det Sony viste like det som ble vist og la dem andre like det MS/EA/Ubi viste så slipper alt å ende i storstilt meningskrangling.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo klart at du har et hjerte for Xbox, hvorfor henger du her og diskuterer livet av deg? Det nytter ikke, alle her er hypet av at Sny akkurat gav Microsoft en saftig knockout!

Sagt det tidligere og sier det igjen, har kjøpt alle konsoller fra Sony. Har ikke hjertet mitt noe sted, hvorfor skulle jeg det? Er skuffet over hva Sony leverte, og det bør jo være rimelig forståelig.

• De bruker tid på å prate om eksklusivt utstyr til Diablo III.
  • De prater om en eksklusiv drakt i Watch Dogs.
  • Watch Dogs sliter med bildefrekvensen.
  • Destiny sliter med bildefrekvensen, låser seg to ganger.
  • AC: Black Flag sliter voldsomt med bildefrekvensen, låser seg etter tre sekunder, krasjer.
  • Skryter av en beta til EOS.
  • Bruker tid på Video Unlimited.

Ikke veldig imponerende. JRPG er ikke noe for meg, så begge de titlene fra Square Enix er totalt uinteressante. Sett bort fra de siste fem minuttene var det jo en forferdelig pressekonferanse, og selv det de pratet om til slutt er ikke noe som bryr meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

På ingen måte meningsløst, men nå gir du meg faktisk muligheten til å spørre igjen; Hvorfor er du i en tråd som primært omhandler den nye konsollen til Sony og argumenterer negativt om denne konsollen på grunnlag av dine meninger rundt eksklusivene som til nå er lansert?

Jeg argumenterer negativt for konsollen fordi pressekonferansen ga meg et negativt inntrykk. Kan det være så vanskelig å forstå? Hva er trekkplasteret for en hver ny konsoll? Eksklusive spill.

Vi har alle forskjellige meninger, noe som er bra og det må man bare godta. La dem som likte det Sony viste like det som ble vist og la dem andre like det MS/EA/Ubi viste så slipper alt å ende i storstilt meningskrangling.

Jeg er enig, men det må jo være lov å lufte sin meninger. Jeg fikk et negativt inntrykk av Sony's konferanse, og da diskuterer jeg det selvsagt i tråden om Sony's konferanse. Synes bare innlegget til Hansien er fullstendig irrelevant og meningsløst.

Lenke til kommentar

Både MS og Sony kommer til å hote opp så mange gode eksklusiver i løpet av denne generasjonen at man har nok uansett hvilken man velger. Men en forskjell jeg føler og har lagt merke til er stemningen når de snakker om spill. Jeg synes Sony nesten alltid har en bedre stemning når de snakker om spillene sine enn MS har, de virker mer oppriktige og engasjerte, dog manglet det litt av det i årets E3 konferanse. Det er en ting de kunne gjort bedre i år. Begge selskaper.

Men mulig det bare er jeg som føler det slik. :/

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Jeg argumenterer negativt for konsollen fordi pressekonferansen ga meg et negativt inntrykk. Kan det være så vanskelig å forstå? Hva er trekkplasteret for en hver ny konsoll? Eksklusive spill.

Ja, det kan faktisk være vanskelig å forstå når du sikter inn på at det er mangelen på eksklusiv som får deg til å stå over konsollen. Jeg kan ikke huske å ha lest før et innlegg senere etter påbegynt diskusjon at du hadde fått et negativt inntrykk etter pressekonferansen. Jeg synes det er synd at du etter en pressekonferanse skal dømme konsollen nord og ned.

At det underveis når spill testet skjer noen barnesykdommer er nesten å forvente, for jeg tviler på at både konsoll og spill er 110% ferdige når første konferansen hvor de viser frem konsollen.

Igjen kan jo det argumenteres med at de faktisk spiller et spill live, og ikke har det ferdig på forhånd og viser bare en kar som står og trykket på kontrollen til en forhåndsprodusert video.

Om du bare er ute etter eksklusive spill i en konsoll har du et snevert syn på bruksområdet som faktisk en konsoll har. For min del står og brukervennlighet, innhold utenom spill, hardware og pris høyt i kurs. i tillegg hva abonnementet gir meg igjen for pengene om jeg velger å investere i dette.

Synes bare innlegget til Hansien er fullstendig irrelevant og meningsløst.

Det var de så absolutt ikke, for frem til innlegg #454 så hadde ikke jeg sett du argumentere mot konsollen på noe annet grunnlag enn at Sony per dags dato ikke hadde ekslusiver som fenget din interesse.

Lenke til kommentar

Ja, det kan faktisk være vanskelig å forstå når du sikter inn på at det er mangelen på eksklusiv som får deg til å stå over konsollen. Jeg kan ikke huske å ha lest før et innlegg senere etter påbegynt diskusjon at du hadde fått et negativt inntrykk etter pressekonferansen. Jeg synes det er synd at du etter en pressekonferanse skal dømme konsollen nord og ned.

At det underveis når spill testet skjer noen barnesykdommer er nesten å forvente, for jeg tviler på at både konsoll og spill er 110% ferdige når første konferansen hvor de viser frem konsollen.

Igjen kan jo det argumenteres med at de faktisk spiller et spill live, og ikke har det ferdig på forhånd og viser bare en kar som står og trykket på kontrollen til en forhåndsprodusert video.

Om du bare er ute etter eksklusive spill i en konsoll har du et snevert syn på bruksområdet som faktisk en konsoll har. For min del står og brukervennlighet, innhold utenom spill, hardware og pris høyt i kurs. i tillegg hva abonnementet gir meg igjen for pengene om jeg velger å investere i dette.

Det var de så absolutt ikke, for frem til innlegg #454 så hadde ikke jeg sett du argumentere mot konsollen på noe annet grunnlag enn at Sony per dags dato ikke hadde ekslusiver som fenget din interesse.

Herregud... Jo, innlegget ditt var meningsløst. Det sier seg selv at jeg er skuffet over pressekonferansen til Sony når de nesten ikke har noe nytt å vise frem. I det første innlegget jeg skrev i denne tråden påpekte jeg at jeg var skuffet over pressekonferansen. At du ikke leser hele tråden kan ikke være mitt problem.

Ryse og The Division funket helt fint når de ble spilt på scenen. Forventer at en konsoll og spill som er måneder unna butikkhyllene takler å bli vist frem, spesielt når man vet hvor mye arbeid som legges ned for å ferdigstille den typen demoer.

Dømmer ikke konsollen nedenom og hjem. Jeg sier at jeg ikke er interessert i PS4 etter denne pressekonferansen, ettersom den var svært dårlig. Sony har noe å bevise om jeg skal kjøpe konsollene deres. Å vise noen gode spill er et fint sted å starte.

Det er vel også liten tvil om at Microsoft satster tung på å gjøre sin boks til et mediesenter, og med bruken av Kinect kommer det til å bli langt bedre enn det Sony viste frem. Altså, det Sony må gjøre for å vinne meg over er å vise gode spill, slik de har lovet å gjøre. Der feilet de.

Lenke til kommentar

Så, PS4 kan spele bruktspel, lånte spel etc etc, og er 100 dollar billigare enn Xbone?

Ikkje værst, flott levert Sony.

Undrast kva som blir sagt i Redmond idag - vonaleg innser dei at dei har gått på ein brølar av uante dimensjonar.

Det er planar om innkjøp av begge to her i hus - men kanskje rekkefølgen blir endra på?

Spørs kva kompisane mine kjøper.

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å svelge always kinect, 24 timers once online krav, og ikke byttelåne spill til kompiser.... Men jeg har jo lyst på mange av de spillene jeg vet blir XO eksklusive :hm:

Blir PS4 først ihvertfall... Eller går jeg bonkers og kjøper en 3ds for å spille zelda på istedet :tease: ?

Hvem vet!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...