Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Må høres en gang til: http://youtu.be/xxtVd5BGDt8 Virker som publikum liker det dem hører, trampeklapper Sony, Sony, Sony. Ga meg ihvertfall gåsehud Dem har hørt på feedbacken rundt om på sosiale medier o.l Endret 11. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er uansett ikke i tvil om at Sony kommer med mange gode titler. Er derimot mer i tvil om hva MS velger å gjøre rundt sin DRM og online-politikk. Kan dem plutselig snu rundt på både brukt spill sperre og always online? De skjønner nok nå i ettertid at det ikke var det lureste å ha med sperrer og alltid online. Veldig smart av sony å ta et pr stunt mot microsoft for å få enda flere kjøpere. Det der var nøye planlagt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Føler ikke jeg gir opp noen rettigheter. Ingen rettigheter som jeg benytter meg av hvertfall. Spiller du ikke spillene dine? Når du mister rettigheten til å spille et spill så berører det vell deg? Det er jo faktisk mulig at enten du eller MS på ett eller annet tidspunkt får problemer med nettet. Jeg regner nesten med at hackere verden over står parat for å prøve seg på MS allerede hvis de ikke forandrer mening. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Steam har vært positivt for PC-spilling ja. Indie-spill har jo eksplodert der blant annet. Jepp, indie spill elsker steam, ikke sant Code Avarice? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg regner nesten med at hackere verden over står parat for å prøve seg på MS allerede hvis de ikke forandrer mening. Hackere står parat til å hacke hardwaren, nettverkstrafikken og serverne til både ms og sony uansett hva, de kan ikke gjøre noe for å unngå det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Diskuterer PS4 selvfølgelig. Var ikke klar over at man måtte hylle noe for å delta i en diskusjon. Det blir vel litt ensidig. Virker også som det er her forumet diskuterer E3 nå, noe som er logisk siden det er første gang vi har et klart bilde av dagen. Kan du peke på der jeg påstod at du måtte hylle konsollen for å diskutere den? Så vidt jeg ser er det PS4, og dets spill, som diskuteres i denne tråden. Ikke E3 i sin helhet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Føler ikke jeg gir opp noen rettigheter. Ingen rettigheter som jeg benytter meg av hvertfall. Som sagt, jeg ser ingen grunn til å kjøpe en konsoll før den har spill som appelerer til meg. Per dags dato har ikke PS4 noe som appelerer til meg, som jeg ikke kan få på Xbox One, som har flere spill som virker kjempespennende. Nei det er selvfølgelig ingen vits å kjøpe en konsoll som ikke har noen spill du vil spille. Og om du bare tenker "meg meg meg" og ikke bryr deg om forbruker rettigheter så føler du nok ikke at du gir opp noen rettigheter nei. Synes som nevnt at det er en skummel holdning, og en holdning jeg håper ikke alt for mange vil ha når dem nå skal kjøpe en konsoll. Et slikt budskap om ignoranse,likegyldighet og respekt for forbrukerrettigheter er ikke noe et samfunn er tjent med å ha. Men dine meninger er dine, samt er mine. Og da er det jaggu på tide å finne puta 7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Blir glad av å lese innleggene til LarZen. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kan du peke på der jeg påstod at du måtte hylle konsollen for å diskutere den? Så vidt jeg ser er det PS4, og dets spill, som diskuteres i denne tråden. Ikke E3 i sin helhet. Så om PS4 ikke har eksklusiv som frister for din del, hva gjør du egentlig i en tråd som denne da? Insinuerer du ikke her at jeg må like det Sony har vist frem for å diskutere PS4? Hvis ikke må du gjerne prøve å forklare hva du mente med det innlegget. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jepp, indie spill elsker steam, ikke sant Code Avarice? Jøss, klarte du å finne et eksempel? Et eksempel som ikke lengre er "indie" ved å inngå i en avtale med en utgiver? Du må være gal om du mener at Steam ikke har vært en flott platform for indie-utviklere. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nei det er selvfølgelig ingen vits å kjøpe en konsoll som ikke har noen spill du vil spille. Og om du bare tenker "meg meg meg" og ikke bryr deg om forbruker rettigheter så føler du nok ikke at du gir opp noen rettigheter nei. Synes som nevnt at det er en skummel holdning, og en holdning jeg håper ikke alt for mange vil ha når dem nå skal kjøpe en konsoll. Et slikt budskap om ignoranse,likegyldighet og respekt for forbrukerrettigheter er ikke noe et samfunn er tjent med å ha. Men dine meninger er dine, samt er mine. Og da er det jaggu på tide å finne puta Tja, når jeg bruker mine penger på meg selv, så fokuserer jeg jo på meg, meg, meg. Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg har ingen mening hverken den ene eller andre veien om DRM-løsningene til hverken Sony eller Microsoft. Jeg kjøper nok begge konsollene, og får spilt de spillene jeg ønsker når jeg ønsker. Den dagen det blir et problem, så vil saken naturligvis endre seg. Men ja, kjenner at det begynner å bli noen 20 timer siden jeg sov sist... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hackere står parat til å hacke hardwaren, nettverkstrafikken og serverne til både ms og sony uansett hva, de kan ikke gjøre noe for å unngå det. Jeg vil tro at trafikken vil være mer rettet mot MS enn Sony på dette tidspunkt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Insinuerer du ikke her at jeg må like det Sony har vist frem for å diskutere PS4? Hvis ikke må du gjerne prøve å forklare hva du mente med det innlegget. Nei, jeg insinuerer at jeg ikke skjønner grunnlaget ditt for å sitte i denne tråden og argumentere mot en konsoll fordi den ikke har eksklusiver som faller i din smak. Endret 11. juni 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis noen skulle finne en full video av konferansen, fint om dere kan dele! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis noen skulle finne en full video av konferansen, fint om dere kan dele! Den havner som regel opp hos både Gametrailers og Gamespot etterhvert. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ligger nok ute på Gametrailers om noen timer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Da er det bekreftet, 500GB HDD. Også bekreftet at PS Eye ikke er med i pakken, står ikke noe om utskiftbar HDD. http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf Endret 11. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Føler ikke jeg gir opp noen rettigheter. Ingen rettigheter som jeg benytter meg av hvertfall. Som sagt, jeg ser ingen grunn til å kjøpe en konsoll før den har spill som appelerer til meg. Per dags dato har ikke PS4 noe som appelerer til meg, som jeg ikke kan få på Xbox One, som har flere spill som virker kjempespennende. Har du virkelig ingenting imot et kamera og en mikrofon som skal absolutt være festet til den boksen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da er det bekreftet, 500GB HDD. http://www.scei.co.j...f/130611a_e.pdf Helt greit. Håper bare en ikke MÅ installere alle spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå