Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Se det positive nå som det er betalt mp på begge plattformer(ingen bryr seg om nintendo) trenger vi ikke høre krangling om det, 60$ ps+ og 50$ xbl er uansett småpenger. Og jeg regner med dette vil bety langt høyere kvalitet på psn tjenestene, da det har vært problem i noen spill på ps3 Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis jeg ender opp med å kjøpe en konsoll denne generasjonen så blir det definitivt en PS4; lavere pris, bedre hardware og PS+ tilbyr mer enn Xbox Live. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Spill er viktig, men forbruker vennlighet er viktigere for folk. Det at en eier et produkt en kjøper og kan gjøre hva en vil med det er viktig. (..) Jeg spurte PC-spillere og de var ikke enige, derfor kommer ikke microsoft til å endre dette. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Spill er viktig, men forbruker vennlighet er viktigere for folk. Det at en eier et produkt en kjøper og kan gjøre hva en vil med det er viktig. Bare se på nettet hvordan folk går helt av skaftet, dette er et stort "vinn" for alle som er glad i spill. Men ja , jeg skal være enig at Microsoft viste mye bra spill. Men det blir som å danse med djevelen... Der må jeg si meg uenig. Kvaliteten på spillene er alltid viktigere for meg. Hvorfor skal jeg kjøpe en konsoll som er forbrukervennlig hvis jeg ikke har noe å spille på den? Hadde Sony bare vist et par spill som hadde fanget interessen min ville jeg også vært fornøyd nå. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Fanboys er noen rare skapninger. Hvorfor frarøve seg selv fantastiske spillopplevelser basert på hvilket merke som står på konsollen? Det er den tonen nå ja, fint å se deg litt skadeskutt også. Jeg er som nevnt tidligere utrolig glad i nye opplevelser, det har jeg ikke lagt skjul på akkurat, Men det handler også om hvordan kunden blir behandlet av selgeren. Og Sony traff virkelig spikeren. Microsoft viste frem spill jeg kommer til å kjøpe, prøve ut. Men Sony vant denne runden, Og jeg vet at innerst inne i det svarte lille kalde hjertet ditt, så mener du det samme. Hyggelig prat uansett, det var en fryd. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Se det positive nå som det er betalt mp på begge plattformer(ingen bryr seg om nintendo) trenger vi ikke høre krangling om det, 60$ ps+ og 50$ xbl er uansett småpenger. Og jeg regner med dette vil bety langt høyere kvalitet på psn tjenestene, da det har vært problem i noen spill på ps3 Ja. MS har jo alltid hatt en mye bedre online tjeneste. Og da har dette liksom vært forklaringen til det, så hvis ikke Sony skjerper seg her så blir det no litt rabalder der også. Men Sony hører i det minste på sine kunder, så det er da naturlig at det blir forbedringer her også. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Der må jeg si meg uenig. Kvaliteten på spillene er alltid viktigere for meg. Hvorfor skal jeg kjøpe en konsoll som er forbrukervennlig hvis jeg ikke har noe å spille på den? Hadde Sony bare vist et par spill som hadde fanget interessen min ville jeg også vært fornøyd nå. Så om PS4 ikke har eksklusiv som frister for din del, hva gjør du egentlig i en tråd som denne da? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg spurte PC-spillere og de var ikke enige, derfor kommer ikke microsoft til å endre dette. Jeg trur ikke du kan ta den diskusjonen du hadde for 10 år siden som noe representativt til hva folk syntes idag. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så om PS4 ikke har eksklusiv som frister for din del, hva gjør du egentlig i en tråd som denne da? Diskuterer PS4 selvfølgelig. Var ikke klar over at man måtte hylle noe for å delta i en diskusjon. Det blir vel litt ensidig. Virker også som det er her forumet diskuterer E3 nå, noe som er logisk siden det er første gang vi har et klart bilde av dagen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 PS4 skal ha 40 eksklusiver, mange er ikke vist enda. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Nå er jeg sikker på at Sony-toppen spretter champagnen og sigarboksen, her er det rom for feiring! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg spurte PC-spillere og de var ikke enige, derfor kommer ikke microsoft til å endre dette. Nå er konsoll en helt annen verden en pc, og jeg tipper om folk hadde vist hva som var i gjære den dagen Steam rullet ut sin digitale hverdag så hadde folk gjort mer motstand. Bare se på all DRM møkka PC brukere idag må igjennom. Det er en god grunn at selskaper som CD Project blir hyllet for å ikke ha DRM på The Witcher spillene...folk regelrett hater det. Der må jeg si meg uenig. Kvaliteten på spillene er alltid viktigere for meg. Hvorfor skal jeg kjøpe en konsoll som er forbrukervennlig hvis jeg ikke har noe å spille på den? Hadde Sony bare vist et par spill som hadde fanget interessen min ville jeg også vært fornøyd nå. Men til hvilke pris? Er du villig til å oppgi alle fornuftige rettigheter for å få spille noen spill? Er spill viktigere en forbruker rettigheter? Er fornuft satt i andre rekke? Skummelt...bra at ikke alle har en slik tankegang. Hvordan det hadde vært å være forbruker i en slik verden orker jeg ikke å tenke på engang..... 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg trur ikke du kan ta den diskusjonen du hadde for 10 år siden som noe representativt til hva folk syntes idag. Spør i PC-seksjonen av forumet "har steam vært positivt for pc-spilling?" hvis du ikke tror meg Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Og jeg vet at innerst inne i det svarte lille kalde hjertet ditt, så mener du det samme. Hyggelig prat uansett, det var en fryd. Det er virkelig noe feil med deg. Noe dypt, alvorlig feil med deg. Har rapportert flere av innleggene dine. Regner du vil få en advarsel i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 PS4 skal ha 40 eksklusiver, mange er ikke vist enda. Det er garantert en haug av indiespill også som ikke kom frem der. Vi får nok vite mye mer iløpet av dagene som kommer når "gulvet" åpnes der borte. Vi har jo Dreamfall chapters som et lite eksempel. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ja. MS har jo alltid hatt en mye bedre online tjeneste. Og da har dette liksom vært forklaringen til det, så hvis ikke Sony skjerper seg her så blir det no litt rabalder der også. Men Sony hører i det minste på sine kunder, så det er da naturlig at det blir forbedringer her også. De kjørte en reklame på meny og deler av online systemet helt på slutten av streamen, så ut som de har lagt til det aller meste man kan komme på av online og sosiale funksjoner. Videoen er sikkert på youtube snart. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men til hvilke pris? Er du villig til å oppgi alle fornuftige rettigheter for å få spille noen spill? Er spill viktigere en forbruker rettigheter? Er fornuft satt i andre rekke? Skummelt...bra at ikke alle har en slik tankegang. Hvordan det hadde vært å være forbruker i en slik verden orker jeg ikke å tenke på engang..... Føler ikke jeg gir opp noen rettigheter. Ingen rettigheter som jeg benytter meg av hvertfall. Som sagt, jeg ser ingen grunn til å kjøpe en konsoll før den har spill som appelerer til meg. Per dags dato har ikke PS4 noe som appelerer til meg, som jeg ikke kan få på Xbox One, som har flere spill som virker kjempespennende. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Spør i PC-seksjonen av forumet "har steam vært positivt for pc-spilling?" hvis du ikke tror meg Steam har vært positivt for PC-spilling ja. Indie-spill har jo eksplodert der blant annet. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Blir klart kjøp av både PS4 og Xbox one etter disse presentasjonene. Fint at PS4 legges lavere i pris, får håpe det vil presse Xbox prisen ned etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå