Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er vel bare Gametrailers som får det nå? De folka som driver E3-intervjuene på GT er så utrolig pussyer og nøytrale som mulig. Hadde Marcus Beer fått stilt dem spørsmål så hadde du kanskje til og med sett Don Mattrick svette. Og da mener jeg det. Ah, ja for MS avlyste vel i fleng her rett før galskapen gikk av stabelen? Dritt altså, de fortjener å svette nå altså. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er vel bare Gametrailers som får det nå? De folka som driver E3-intervjuene på GT er så utrolig pussyer og nøytrale som mulig. Hadde Marcus Beer fått stilt dem spørsmål så hadde du kanskje til og med sett Don Mattrick svette. Og da mener jeg det. Kong Matrick er kald som en fisk, så jeg tror nok ikke engang Beer hadde vippet han av pinnen. Det skal både Sony og Microsoft ha, de har hver sin sjefskonfransier med Tretton og Matrick. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Synes designet er mye mer spennende en XBone sitt, det er unikt, noe Xboxen mangler. Likte ikke designet så godt. Ser ut som billig plast tvers igjennom, og den skjeve formen var litt sånn "meh". Men den skal jo bare stå der fremme og bli spillt i hjel på, så ingen krise om det ser litt nille ut. Men den såg liten ut, og det er ett pluss! Men er PSU`en integrert mon tro? Jeg håper ihvertfall det. MS failet på det denne generasjonen, men har tatt seg opp med X1! Endret 11. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har hatt hver bidige konsoll som Sony har lansert, og synes det er veldig synd at de dreit seg såpass ut på denne konferansen. Skulle jeg valgt en konsoll i dag ville det helt klart vært Xbox One. Jeg har hatt hver bidige konsoll både fra Sony og MS selv. Jeg kutter nå ut MS kun av prinsipp. Det vil uansett være nok av spill til å holde meg opptatt fordelt mellom min PC og PS4 at de eksklusive spillene som Xbone har vil være særlig fristende. Jeg er litt fysen på Forza 5, men siden konsollen mulighens fremdeles ikke støtter oppunder andre ratt og pedaler forutenom sitt eget plastic-fantastic ratt så må jeg atter igjen ty til bilspill på Sony sin side hvis jeg skal kunne bruke mine Fnatic og Logitec ratt. Det at Sony dreit seg ut er kun din mening, og den er du omtrent alene med å ha skal man se reaksjonene til alle rundt omkring på nettet. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Haha, morsomt at du også er ironisk Glad å ha deg på Sony teamet Det er noe feil med deg. For ordens skyld, jeg er ikke som deg. Jeg trenger ikke en bekreftelse på at det jeg kjøper er det eneste rette. Jeg har alt av konsoller, er ikke på noe lag, og vinner derfor uansett hva jeg gjør. Endret 11. juni 2013 av sthusby Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eneste jeg syns manglet var mer eksklusive spill, men Sony viste tross alt en del i Februar. Syns fortsatt de kunne ha vist noe nytt og spennende helt på slutten for å virkelig sette igang fyrverkeriet eller The Last Guardian. Men jeg er fornøyd, nå må jeg sove litt før jobb.! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kjapp oppsummering av konferansen: 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det virker for meg som folk har glemt alt annet enn de siste 5 minuttene. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er vel stort det de siste 5 minuttene tok opp, folk her inne har gått bananas for. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er ingen tvil om at sony ikke hadde mye å vise når det kom til spill, når jeg tenker tilbake var det rain(PS3) og oddworld(kommer på PC?) som var de to positive annongseringene, alt annet var jo bare ting vi allerede vet om og multiplattform. Jeg hadde faktisk forventet mer spill. Savnet også teknisk informasjon og bekreftelse på om det blir 3 forskjellige SKU. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Det virker for meg som folk har glemt alt annet enn de siste 5 minuttene. Det er jo det totale motsatt. Folk har ikke glemt, og det er grunnen til at Sony nå får levert "pokalen". Det jeg er mest glad for (forutenom det åpenbare) er faktisk deres fokus på indie-utviklere. Endret 11. juni 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skal bli spennende nå å se om Microsoft vil forandre på ting å tang. Og hvis ikke hvor stor påvirkning vil det ha i det store bildet... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er uansett ikke i tvil om at Sony kommer med mange gode titler. Er derimot mer i tvil om hva MS velger å gjøre rundt sin DRM og online-politikk. Endret 11. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er vel stort det de siste 5 minuttene tok opp, folk her inne har gått bananas for. Det er mulig. Selv synes jeg at jeg har hørt mye snakk om at spillene er det viktigste, og der leverte helt klart Microsoft best. Synes også det er litt rart at ingen bryr seg om at PS Plus blir påkrevd for nettspilling, etter det er så mange som klager på at man må ha Xbox Live for flerspiller. Rar verden vi lever i. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er uansett ikke i tvil om at Sony kommer med mange gode titler. Er derimot mer i tvil om hva MS velger å gjøre rundt sin DRM og online-politikk. Endrer de online-politikken er mye gjort for min del. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har bare en ting å si http://puu.sh/36am9 Fanboys er noen rare skapninger. Hvorfor frarøve seg selv fantastiske spillopplevelser basert på hvilket merke som står på konsollen? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er mulig. Selv synes jeg at jeg har hørt mye snakk om at spillene er det viktigste, og der leverte helt klart Microsoft best. Synes også det er litt rart at ingen bryr seg om at PS Plus blir påkrevd for nettspilling, etter det er så mange som klager på at man må ha Xbox Live for flerspiller. Rar verden vi lever i. Det er vell stort sett det mest høylytte "fanboy" folkene som har tatt opp dette som et enormt poeng. Sikter da på Zombien og co. For de som hopper fra Xbox til Sony nå så vil jo ikke dette være et problem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er mulig. Selv synes jeg at jeg har hørt mye snakk om at spillene er det viktigste, og der leverte helt klart Microsoft best. Synes også det er litt rart at ingen bryr seg om at PS Plus blir påkrevd for nettspilling, etter det er så mange som klager på at man må ha Xbox Live for flerspiller. Rar verden vi lever i. Spill er viktig, men forbruker vennlighet er viktigere for folk. Det at en eier et produkt en kjøper og kan gjøre hva en vil med det er viktig. Bare se på nettet hvordan folk går helt av skaftet, dette er et stort "vinn" for alle som er glad i spill. Men ja , jeg skal være enig at Microsoft viste mye bra spill. Men det blir som å danse med djevelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå