Karl_N Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg fant noen rykter om Destiny of Spirits - en eksklusiv tittel til PS4 fra From Software (som også er i lista i åpningsinnlegget). Dette har blitt nevnt om spillet: * Embark on a crusade through the twisted wastes of the Empyrean, an open world like no other * Battle monstrous gods and their minions in challenging, skill-driven combat * Play cooperatively online with up to three other companions, or haunt the worlds of strangers * Gather materials, build weapons and items from scratch, and customize your gear * Designed from the ground up for the next-generation PlayStation 4 console * Take the Empyrean anywhere with PlayStation Vita Remote Play functionality Beklager hvis det er nevnt før andre steder, men jeg håper det er snakk om en spirituell oppfølger til Demon's Souls. Kanskje dette også kan være grunnen til at Miyazaki ikke er like tett tilknyttet Dark Souls II? Krysser fingrene for mer info på konferansen til Sony. Link Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Lenge siden jeg har vært så spent før E3 dette blir konge Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, sist gang jeg var så spent som dette var i 2005 når PS3 ble lansert. Denne gangen er det E3 og WWDC(Apple's utviklerkonferanse) på samme dag. Det blir helt genialt! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, sist gang jeg var så spent som dette var i 2005 når PS3 ble lansert. Denne gangen er det E3 og WWDC(Apple's utviklerkonferanse) på samme dag. Det blir helt genialt! jepp bare synd at xbox sin og apple sin er så og si samtidig, men men. mulitasking! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 jepp bare synd at xbox sin og apple sin er så og si samtidig, men men. mulitasking! Ja, for min del blir det streaming av Apple sin og liveblog av MS sin. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 f2p spill var den big ps vita annoucementen joa Ja, for min del blir det streaming av Apple sin og liveblog av MS sin. tror det blir samme selv, ios7 med johnny ive, kan bli bra, men nok offtalk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Bra de ihvertfall satser litt på Vita med F2P også. Men jeg håper jeg vil se noe som gjør at jeg kjøper en Vita iløpet av E3. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Gleder meg bare som en liten unge til å se konferansen etter eksamen i morgen, skal holde mentormøtene edru til den tid! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper LBP3 blir annonsert. Digger første og andre spillet på ps3 : ) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Er rykter om at LBP3 er i produksjon Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 f2p spill var den big ps vita annoucementen Kjedelig for min del, menmen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er flere på Twitter som nevner at PS4 også blir å ha DRM, og at den blir verre enn vi tror. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er flere på Twitter som nevner at PS4 også blir å ha DRM, og at den blir verre enn vi tror. Får virkelig ikke håpe det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) For all del, hvis det er tilfelle kommer Sony til å bli sett på som den store stygge ulven som holdt kjeft i mens det stormet som verst rundt MS. Er redd for at det kan ha en svært negativ effekt. Endret 10. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 la oss ikke ta sorgene på forskudd. men ja publishers vil jo ha drm, så en form kommer helt sikkert, men håper ikke den blir "ille" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 For all del, hvis det er tilfelle kommer Sony til å bli sett på som den store stygge ulven som holdt kjeft i mens det stormet som verst rundt MS. Er redd for at det kan ha en svært negativ effekt. Sony må gjøre hva de vil for min del. Eneste forskjellen er at jeg blir å se på PC og spillkonsoll som det samme. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Du er nok ikke alene om å ha den tanken. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Sony må gjøre hva de vil for min del. Eneste forskjellen er at jeg blir å se på PC og spillkonsoll som det samme. veldig godt poeng Endret 10. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Litt og tenke på det egentlig, Sony kan miste avtaler med store utgivere hvis de kutter Drm. Syns ikke det er Sony eller Microsoft sin skyld på det punktet, men kanskje de burde forhandle bedre for å ikke miste de store Ip'ene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er nok enklere å bevare spill på PC, dessuten trenger man ikke tenke på om noe er bakoverkompatibelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå