Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Jeg fant noen rykter om Destiny of Spirits - en eksklusiv tittel til PS4 fra From Software (som også er i lista i åpningsinnlegget). Dette har blitt nevnt om spillet:

* Embark on a crusade through the twisted wastes of the Empyrean, an open world like no other

* Battle monstrous gods and their minions in challenging, skill-driven combat

* Play cooperatively online with up to three other companions, or haunt the worlds of strangers

* Gather materials, build weapons and items from scratch, and customize your gear

* Designed from the ground up for the next-generation PlayStation 4 console

* Take the Empyrean anywhere with PlayStation Vita Remote Play functionality

Beklager hvis det er nevnt før andre steder, men jeg håper det er snakk om en spirituell oppfølger til Demon's Souls. Kanskje dette også kan være grunnen til at Miyazaki ikke er like tett tilknyttet Dark Souls II? Krysser fingrene for mer info på konferansen til Sony.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del, hvis det er tilfelle kommer Sony til å bli sett på som den store stygge ulven som holdt kjeft i mens det stormet som verst rundt MS. Er redd for at det kan ha en svært negativ effekt.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

For all del, hvis det er tilfelle kommer Sony til å bli sett på som den store stygge ulven som holdt kjeft i mens det stormet som verst rundt MS. Er redd for at det kan ha en svært negativ effekt.

Sony må gjøre hva de vil for min del. Eneste forskjellen er at jeg blir å se på PC og spillkonsoll som det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...