Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) xD http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA Sony trolls Microsoft Men nå er det på tide å sove, hvis jeg klarer det da i dette flomlyset som er ute. Endret 11. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Gamescom neste, gledes. Håper på flere detaljer om dashbord/UI og spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Nei nå er det mere fristende å nyte PS4 fra dag 1, og heller la X1 synke noe i pris før innkjøp. Skal heller tåle det grelle designet i en periode Noen som har close-ups av konsollen? Syns det såg ut til å være mye plast ala de to siste nille utgavene av PS3 ? Endret 11. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Haha, sorry, så ikke at du hadde lagt den ut. xD Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Her var det mye snacks gitt. Pluss: Kingdom Hearts 3, Final Fantasy XV og Order 1886 399$ for PS4 Stort fokus på indies, tror det var 8 nye bare dem viste der Man kan spille brukte spill, man kan spille offline, man kan selge spillet videre via venner, Gamestop o.l, ikke online verifisering, ikke må logge inn hver 24 time Negativ: Man må betale for online gameplay, men er ikke bare her man må gjør det da. Hadde ventet noe fra Naugthy Dog, hvem hadde ikke det Sony var utvilsomt den beste idag, bare Kingdom Hearts 3 gjorde jeg fikk tårer i øynene, endelig er det blitt bekreftet! Final Fantasy XV så helt sinnsykt bra ut, en av de flotteste gameplay (ikke CGI eller slik dritt) jeg har sett på E3 til nå! Square Enix overbeviste meg ihvertfall at dem fokuserer til next-gen på PS4. En liten oppsummering: Jeg gir denne konferansen en Playstation 4, made for gamers! Endret 11. juni 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Microsoft have some serious thinking to do. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Edit: Glem det, jeg legger meg! Endret 11. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dem kunne kanskje ha vist litt flere eksklusive spill men det kommer nok senere. Det at Sony har tatt så godt imot indie miljøet og lar dem publisere selv. Og at dem ikke pakker på oss kunder en haug av unødvendige restriksjoner gjør at jeg bare må gratulere Sony. Dem får Microsoft til å stå igjen som en gjeng tullinger.... Er spill som Microsoft viste som frister...veldig. Men ser ingen grunn til å støtte et selskap som lager mer problemer for oss kunder en nødvendig. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eg er mest imponerende at ESO kommer til PS. Eneste som holdt meg litt tilbake til PC.Håper litt de kommer med et offisielt keyboard. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men eg tror litt at Sony forandrer mening senere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 @majornelson looks like you got fucked in the bum. Når Elkjøp legger inn riktig pris så forhåndsbestiller jeg PS4. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Gleder meg til senere intervjuer fra MS-troppen de neste dagene haha De blir nok, eller bør ihvertfall bli rimelig grillet nå. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Han støtter jo tydeligvis alt som er forbrukerfiendlig da. Sim CIty always online? Oh, great! Jeg støtter gode spill og løsninger som er gode for meg. Som sagt, jeg har ikke noen mening hverken den ene eller andre veien når det gjelder DRM-løsningene til hverken Sony eller Microsoft, ettersom det aldri kommer til å ha noen innvirkning på meg. Det som er helt sikkert i mine øyne er at Microsoft hadde en langt sterkere samling av spill å vise til. Sony hadde en hel haug med multiplatformspill (som slet voldsomt på maskinen), og utenom det nye Infamous ser jeg ingen grunn til å kjøpe konsollen. Jeg har hatt hver bidige konsoll som Sony har lansert, og synes det er veldig synd at de dreit seg såpass ut på denne konferansen. Skulle jeg valgt en konsoll i dag ville det helt klart vært Xbox One. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehe, skjønner ikke helt va MS tenkte på med always online og drm. Det blir ikke noe problem for meg, men skjønner jo at ikke alle har superstabilt nett f.eks. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 @majornelson looks like you got fucked in the bum. Når Elkjøp legger inn riktig pris så forhåndsbestiller jeg PS4. Samme her. Den må jeg ha på release, sammen med Killzone og Infamous. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Gleder meg til senere intervjuer fra MS-troppen de neste dagene haha De blir nok, eller bør ihvertfall bli rimelig grillet nå. Er vel bare Gametrailers som får det nå? De folka som driver E3-intervjuene på GT er så utrolig pussyer og nøytrale som mulig. Hadde Marcus Beer fått stilt dem spørsmål så hadde du kanskje til og med sett Don Mattrick svette. Og da mener jeg det. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg støtter gode spill og løsninger som er gode for meg. Som sagt, jeg har ikke noen mening hverken den ene eller andre veien når det gjelder DRM-løsningene til hverken Sony eller Microsoft, ettersom det aldri kommer til å ha noen innvirkning på meg. Det som er helt sikkert i mine øyne er at Microsoft hadde en langt sterkere samling av spill å vise til. Sony hadde en hel haug med multiplatformspill (som slet voldsomt på maskinen), og utenom det nye Infamous ser jeg ingen grunn til å kjøpe konsollen. Jeg har hatt hver bidige konsoll som Sony har lansert, og synes det er veldig synd at de dreit seg såpass ut på denne konferansen. Skulle jeg valgt en konsoll i dag ville det helt klart vært Xbox One. Haha, morsomt at du også er ironisk Glad å ha deg på Sony teamet 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Synes designet er mye mer spennende en XBone sitt, det er unikt, noe Xboxen mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå