Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Spent på størrelsen på harddisken. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Var litt få spill, men de snakket virkelig til oss og det likte jeg.! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Synes Sony sin konferanse har vært svært undervelmende, og jeg synes det er den klart dårligste konferansen i dag. Veldig synd, ettersom jeg hadde skyhøye forhåpninger. Microsoft > EA > Ubisoft > Sony Var jo strengt tatt ingen nye spill som interesserte meg i denne konferansen. Demoene hakket voldsomt, det gjelder Watch Dogs, Destiny og spesielt AC: Black Flag. Som så mange har sagt i tiden opp mot E3, det handler om spillene, og Microsoft har helt klart overtaket der. Online DRM er ikke noe jeg bryr meg om fra eller til, men det er jo for all del kjekt at man kan spille uten nett på PS4. Er dog litt spent på om det blir hyklertilstander nå som du må betale for flerspiller på PS4. Har alltid vært noe folk har klaget på når det gjelder Microsoft, men har en følelse av at det blir å passere uten noe oppstyr når Sony gjør det. Endret 11. juni 2013 av sthusby 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Han var veldig tydelig på at du fortsatt kan spille enspiller uten PS Plus, og at du kan nyte flerspiller med PS Plus. Det sto også en liste over hva du kan gjøre med PS Plus, og flerspilleren var på den listen. Ah, skjønner. Misset det. Jeg spiller ikke så mye online, men har allerede PSN+ uansett, siden jeg får gratis spill. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Spent på størrelsen på harddisken. Merkelig det ikke ble sagt noe om? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Å le av MS nå, blir det samme som å le av en lam person stående i en trapp, i et brennende hus. Føler at det blir noen finer år framover, og MS må pent bare akseptere demokrati og rettigheter Endret 11. juni 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er det bare meg eller ble MS totalt overkjørt på samtlige punkter? Åja, eneste grunnen jeg har til å kjøpe XboxOne selv nå er Dead Rising 3 på lansering. Men darn. Jeg tror ikke vi har sett et så kraftig slag fra en konsoll inn i en annen. Playstation is back, in a big way. Endret 11. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) xD http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA Endret 11. juni 2013 av Rider of Reason 7 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Sony tapte på design på konsollen. Det er omtrent det eneste jeg kommer på. Resten vant de, så E3 2013 trofeet tilhører helt klart Sony. Jeg håper bare at de som uansett skal ha begge konsollene, at de venter litt med Xbone. Bare for å vise MS at det ikke er greit det de fremmer. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er lite som får meg til å kjøpe Xbone nå, men eg kommer nok til å gjør det, men denne gangen blir det nok bare for eksklusiver. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Merkelig det ikke ble sagt noe om? Ja, men vi får nok høre mer i løpet av de kommende dagene. Håper på minst 1TB. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Elders Scrolls online? Lite mer som får meg til å velge PS4 no. aaaaaah Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 xD Hehe! Faen, nå er de omtrent bare slemme. Holde på å sparke folk som allerede ligger nede på den måten. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det Sony vant med var ingen "DRM" og ingen "always online", ellers så var det ikke noe særlig spennende. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Synes Sony sin konferanse har vært svært undervelmende, og jeg synes det er den klart dårligste konferansen i dag. Veldig synd, ettersom jeg hadde skyhøye forhåpninger. Microsoft > EA > Ubisoft > Sony Var jo strengt tatt ingen nye spill som interesserte meg i denne konferansen. Demoene hakket voldsomt, det gjelder Watch Dogs, Destiny og spesielt AC: Black Flag. Som så mange har sagt i tiden opp mot E3, det handler om spillene, og Microsoft har helt klart overtaket der. Online DRM er ikke noe jeg bryr meg om fra eller til, men det er jo for all del kjekt at man kan spille uten nett på PS4. Er dog litt spent på om det blir hyklertilstander nå som du må betale for flerspiller på PS4. Har alltid vært noe folk har klaget på når det gjelder Microsoft, men har en følelse av at det blir å skli helt unna nå når Sony gjør det. Watch Dogs og AC: Black Flag har blitt vist frem flere ganger. Det var synd at det skjedde, men sånn er det å være live. Uforutsette ting kan skje. Gametrailers.com hadde nesten 12 timer live streaming, ganske imponerende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 xD Sånn kan du dele gamle spill på PS4. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg synes ikke Sony vant så mye på eksklusivene, MS hadde litt sterkere lineup synes jeg der. Men Sony slår Microsoft på alle andre punkter. Sony vil også ha et ganske stort kort i ermet når det kommer til multiplattform-spill som Destiny. Folk som vil ha begge konsollene kommer jo garantert til å bruke Sony-konsollen som den konsollen de bruker mest. Vet sannelig at PS4 blir konsollen som blir mest brukt for min del. One skaffer jeg meg nok ikke før den synker litt i pris. Endret 11. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hehe! Faen, nå er de omtrent bare slemme. Holde på å sparke folk som allerede ligger nede på den måten. Fortjent etter bedritelig oppførsel. MicroSoft, må nok gå MEGAsoft på denne her. Endret 11. juni 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Driter i MS sine spill nå, kjøper fra Sony fordi de støtter meg som kunde, 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg synes ikke Sony vant så mye på eksklusivene, MS hadde litt sterkere lineup synes jeg der. Men det må da være endel flere enn de vi har sett? 12 nye IPer var det vel, og hvor mange eksklusiver var det de nevnte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå