Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har vært mange som har sagt at Sony og Microsoft har blitt tvunget av utviklere med tanke på systemet til Xbone. Det var altså ikke tilfellet da? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har vært mange som har sagt at Sony og Microsoft har blitt tvunget av utviklere med tanke på systemet til Xbone. Det var altså ikke tilfellet da? Crazy Buttocks on a Train hintet til at det var MS som tok initiativet, men at EA og Ubisoft likte ideen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kan være med å legger press på Microsoft at PS4 nesten gjør narr av dem. For min del gjør det meg ikke så mye at eg ikke kan bytte eller låne spill siden eg kjøper alt eg spiller selv men hadde jo likevel vært greit. Er jo rene selvmord det Microsoft holder på med uansett. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har vært mange som har sagt at Sony og Microsoft har blitt tvunget av utviklere med tanke på systemet til Xbone. Det var altså ikke tilfellet da? Du tror de vil legge seg flate? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eg er viss den eineste som ikkje bryr meg litt om Always online eller bytte av spill. Blir nok uansett begge konsollene på meg. Det er veldig upraktisk for min del, siden nettet er ustabilt. Men som Leflus sier er det aller mest for prinsippet's skyld. Japp. Hvor hørte du det? Samme system som PS3 betyr online er gratis, men du kan betale for ekstra goder. Var det jeg hørte, kanskje jeg hørte feil. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Liker det jeg ser av Destiny forresten. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er ikke noen katastrofe for meg heller. Det handler mest om prinsippet. Jeg håper virkelig at denne annonseringen legger press på MS. Eg er enig i det, men det er ikkje noe dealbreaker for meg, som eg ser det er for mangen her. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er veldig upraktisk for min del, siden nettet er ustabilt. Men som Leflus sier er det aller mest for prinsippet's skyld. Hvor hørte du det? Samme system som PS3 betyr online er gratis, men du kan betale for ekstra goder. Var det jeg hørte, kanskje jeg hørte feil. Han sa single player + media biblioteket ditt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Sånn kan du dele gamle spill på PS4. http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA Endret 11. juni 2013 av IcedInsanity 6 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Var skeptisk på Destiny, men dette så bra ut. Haha, nå er Microsoft pressa til å legge ned always online og DRM-delen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er veldig upraktisk for min del, siden nettet er ustabilt. Men som Leflus sier er det aller mest for prinsippet's skyld. For min del er det følelsen av at PS4-spillene jeg kjøper aldri vil bli ubrukelige, noe Xbox One-spillene en gang vil bli. Kommer til å kjøpe begge konsollene, men kjøper KUN eksklusivene på Xbox One. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hahaha, genialt, Sony! Utrolig! Alt på grunn av fansen og DRM-kampanjen til NEOGAF. Sykt respekt Nå mangler pris, release date og Fallout 4! Endret 11. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Liker det jeg ser av Destiny forresten. Jeg også! Man ser at det er Bungie som står bak her, de enorme EPISKE områdene bare oser deilighet! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eg er viss den eineste som ikkje bryr meg litt om Always online eller bytte av spill. Blir nok uansett begge konsollene på meg. Jeg har alltid hatt begge konsollene selv, men denne gangen skal jeg klare å dra meg i nakkeskinnet for å ikke støtte opp under det tullet MS fremmer. 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eneste jeg er litt redd for er at noen, les : EA vil gi ut spill på XB1 istedet for PS4 for da vil de tjene mer med tanke på reglene med brukspill. Utviklere VIL jo tjene mer på XB1. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 kom igjen sony, pris pris pris nå Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) €399 :O Blir sikkert 3500,- i norge. Endret 11. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Den er til og med billigere enn Xbox One. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå