Gå til innhold

OPPDATERT: E3 2013: Sonys Pressekonferanse og Øvrige Annonseringer

Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være med å legger press på Microsoft at PS4 nesten gjør narr av dem. For min del gjør det meg ikke så mye at eg ikke kan bytte eller låne spill siden eg kjøper alt eg spiller selv men hadde jo likevel vært greit. Er jo rene selvmord det Microsoft holder på med uansett.

Lenke til kommentar

Eg er viss den eineste som ikkje bryr meg litt om Always online eller bytte av spill.

Blir nok uansett begge konsollene på meg.

Det er veldig upraktisk for min del, siden nettet er ustabilt. Men som Leflus sier er det aller mest for prinsippet's skyld.

Japp.

Hvor hørte du det? Samme system som PS3 betyr online er gratis, men du kan betale for ekstra goder. Var det jeg hørte, kanskje jeg hørte feil.

Lenke til kommentar

Det er ikke noen katastrofe for meg heller. Det handler mest om prinsippet.

Jeg håper virkelig at denne annonseringen legger press på MS.

Eg er enig i det, men det er ikkje noe dealbreaker for meg, som eg ser det er for mangen her.

Lenke til kommentar

Det er veldig upraktisk for min del, siden nettet er ustabilt. Men som Leflus sier er det aller mest for prinsippet's skyld.

Hvor hørte du det? Samme system som PS3 betyr online er gratis, men du kan betale for ekstra goder. Var det jeg hørte, kanskje jeg hørte feil.

Han sa single player + media biblioteket ditt.

Lenke til kommentar

For min del er det følelsen av at PS4-spillene jeg kjøper aldri vil bli ubrukelige, noe Xbox One-spillene en gang vil bli. Kommer til å kjøpe begge konsollene, men kjøper KUN eksklusivene på Xbox One.

Lenke til kommentar

Eg er viss den eineste som ikkje bryr meg litt om Always online eller bytte av spill.

Blir nok uansett begge konsollene på meg.

Jeg har alltid hatt begge konsollene selv, men denne gangen skal jeg klare å dra meg i nakkeskinnet for å ikke støtte opp under det tullet MS fremmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...