Pettersenper Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det er du som må ha god forklaring på hvorfor den ER tilbakevirkende, ettersom det er du som anklager de som laget loven for å bryte grunnloven. Jeg har kommet med forklaring både på din måte : "Den er jo tilbakevirkende fordi det er jo klart at den er tilbakevirkende", og på min egen måte. Informasjon som er samlet inn må ikke ha en forhåndsbestemt hensikt for å være gyldig. Informasjon er informasjon. Om rettighetsinnehaverne får tilgang til informasjonen pga den nye loven betyr det ikke at den nye loven er tilbakevirkende. Informasjonen var der den 30.juni, og den var der den 1.juli. Er det noen andre her som fortsatt deler elgens forståelse av loven? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Da har du misforstått meg for det er datoen informasjonen er samlet som er gjeldene her Du kan hente ut informasjon 20 juni og du kan hente ut den samme informasjonen 20 juli Det er den informasjonen hentet ut 20 juli som gjelder , selv om der akkurat den samme man hentet ut en måned før jeg vet at jeg høres veldig byråkratisk ut men det er jo slik det fungerer Endret 17. juni 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Flere av internettleverandørene i Norge er samtidig teleoperatører, men gjelder den nye loven også mobiltrafikk eller kun "vanlig" internett? Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 https://www.privateinternetaccess.com/ Funker meget bra, fikk 25.07 download og 16 upload. betaler for 25/25. så igjennom en vpn er det akseptabelt for min del har hatt den snart nå i litt over 1 år nå funker perfekt også på tablet og smartphones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå