HelloKjersti Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nytt patent kan gjøre bildene helt ubrukelige.Liten dings skal hindre snikfotografering Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Snikfotografering foregår vel ofte fra litt avstand? Brukes vel ikke så mye blits da? Hadde vel ikke hindret visse bilder av royale britiske pupper.. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Med andre ord vil dingsen ikke ha noen effekt dersom paparazzifotografene ikke benytter seg av blits når de snikfotograferer deg Hoveddelen av denne type fotograferinger foregår sene kveldstimer utenfor div. bevertningssteder hvor kjendiser drikker seg fulle for og driter seg ut på vei til taxien, og da blir blits brukt i store mengder. 2 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Denne dingsen vil ikke være kraftig nok og vil ikke være rask nok til å kunne fyre av like kraftig og like ofte som f.eks. SB-900 på fult guffe med batteripakken. Når jeg ville være helt sikker på at jeg sku få det bilde jeg ville ha og det var mulighet for forstyrrende lyskilder var det å gå ned på ISO og gå opp på blits styrken. paparazzi leker ikke paparazzi Endret 10. juni 2013 av GCardinal Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Heh, minnet meg om Norte Photoblocker. Har lest at det ble produsert noen slike og gitt til utesteder, men kan ikke gå god for at det er sant... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hoveddelen av denne type fotograferinger foregår sene kveldstimer utenfor div. bevertningssteder hvor kjendiser drikker seg fulle for og driter seg ut på vei til taxien, og da blir blits brukt i store mengder. Da kan man vel ikke kalle det snikfotografering heller. Det er vanskelig å unngå å legge merke til en blits. Da skal du være passe dopa. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis noen gidder å modifisere den så den funker på fotobokser så skal jeg kjøpe en til å ha i bilen. 3 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, de kan jo tro at det hjelper. Mot en verstingblits vil denne knapt synes på bildet. Talentløse folk som vaser bort pengene sine på patentsøknader som det her. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis noen gidder å modifisere den så den funker på fotobokser så skal jeg kjøpe en til å ha i bilen. denne pluss denne (eller helst kraftigere blits) så er du egentlig i mål. Men jeg tar ikke noe ansvar for dette, lol. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fin for å unngå fotobokser...? ;-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Tviler sterk at dette vil fungere med fotobokser siden de bruker/brukte halogen med et rødt filter og ikke xenon. " nå blir alle halogen-blitsene byttet ut med ir_led_teknologi". Kjøp heller en fotoboksvarsler, fungerer kjempebra. Endret 10. juni 2013 av Nautica Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Er det 1. april idag? Måtte sjekke kalenderen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg