Smedsrud Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ryktene florerer før storlanseringen.Dette kan Apple lansere i kveld Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 enda slankere retina :O Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Apple har faktisk bekreftet at operativsystem for Macene skal fornyes, i form av en oppfølger til OS X Mountain Lion. Denne gangen blir det slutt på kattenavnene, den nye utgaven skal hete CabernetDet har dem ikke! Cabarnet er visstnok kodenavnet, makan til idiotisk navn har jeg aldri hørt. Lenke til kommentar
thopau92 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis de kommer med enda bedre priser på macbook pro eller air så blir det nok en slik på meg i år Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vil ha ny ipad. Resten bryr ikke jeg meg så voldsomt om Lenke til kommentar
MBPR13 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vil ha ny ipad. Resten bryr ikke jeg meg så voldsomt om Håper det kommer med retina skjerm og tynnere ramme som mini Lenke til kommentar
unicus Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noen som har noen oversikt over når nye iPhone forventes å komme? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Uansett hva som kommer er jeg sikker på at det er revolusjonerende, på lik linje med samtlige Apple-produkter de siste årene Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper det kommer med retina skjerm og tynnere ramme som mini Noen som har noen oversikt over når nye iPhone forventes å komme? Spørs nok om de lanserer nye iPhone og iPad'er i dag. Tror nok primært det er iOS 7 som annonseres i dag, og så kommer ny hardware senere. Laptoper kan det nok tenkes lanseres i dag siden det passer bra med Haswell-lanseringen til Intel. Uansett hva som kommer er jeg sikker på at det er revolusjonerende, på lik linje med samtlige Apple-produkter de siste årene Uansett hva som kommer og uansett hva Apple sier så kommer det til å bli masse klaging her på forumet fra Apple-hatere ja! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 For apples del så håper jeg de kommer med noen litt større endinger i IOS. AtW 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 enda slankere retina :O Håper de gjør retina raskere hvis de oppdaterer den. Prøvde en fullspecc. retina 13 tommer i butikken. Den hadde etterslep og føltes sluggish. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Vell, selv om jeg ikke er en apple person er alltid nye ting interessante Håper iOS blir helt fresht og ikke bare noen få nye ting de har kopiert og lagt oppi en boks, if u get my drift.. Håper de endrer hele Ui'n.. kjedelig og alt for lite man kan gjøre med den (uten jailbreak). Når det gjelder ny iphone.. Skal det være interessant for meg.. så må det bli 4.3" skjerm + og uten 16:9 tullet. Og litt mer åpent.. og at man ikke ser på jailbreak som en MUST, som e ser på det som idag. Endret 10. juni 2013 av Mikkis2k Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Uansett hva som kommer er jeg sikker på at det er revolusjonerende, på lik linje med samtlige Apple-produkter de siste årene Altså... Mener du at alt Apple har lansert de siste årene har vært revolusjonerende?! 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Altså... Mener du at alt Apple har lansert de siste årene har vært revolusjonerende?! Ironi Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Apple mener det selv da:) Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Måtte jo være samtidig som Microsoft sin presentasjon... Lenke til kommentar
Johands Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 For meg hadde det vært nok om Apple innrømmet bakdøren til NAS og laget en avbryter i Systemvalget. 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Forsøker å se Live på AppleTV, hadde bilde frem til for 10min siden, men nå får jeg kun svart skjerm. Noen andre som også har problemer? Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Huff, om det kommer en Macbook Air med retina-skjerm og syltynn ramme rundt, samt raskere prosessor og mulighet for 8GB ram... DA er jeg solgt! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mulighet for micro SD på tlf og PAD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå