AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har holdt på med en jente som jobber her i norge men bor i utlande og skal studere utlands til høsten. har holdt på i ca 3-4måneder nå hun var på ferie i 6 uker kom hjem sist uke og jeg merka at noe var forandra, jeg tok ikke iniatitiv til å kysse hun eller ta på hun da vi møtte hverandre første gang etter ferien det virka kanskje som jeg hadde blitt uinteressert, vi holdt på ganske intenst før hun reiste, da hun kom tilbake var det egentlig bare klein stemning mellom oss nesten sånn at vi var på første date og ikke kjente hverandre. men så fikk vi hverandre til å åpne opp og hun spurte meg om jeg ikke følte at det hadde blitt rart mellom oss, snakka lenge og hun sa hun hadde sterke følelser for meg før ferien og savnet meg i starten men at hun hadde mista det under reisen, hun sa også at hun ikke hadde møtt noen andre men hva vet jeg hun ville jo ha sex første kvelden jeg traff hun på byen. Hun spurte om jeg følte noe og jeg sa nei har mista følelser jeg også, dette sa jeg egentlig for at jeg ikke er god med følelser og ikke føler for å blottlegge meg selv. så ble det plutselig bra stemning etter praten nesten sånn vi hadde det da vi holdt på/var sammen, hun ga meg kroppskontakt og var i kjempehumør. utifra dette ville dere sagt at det er over og ut? skjønner ikke helt hvordan man kan gå fra å være forelska til å ikke ha følelser på 5-6 uker, burde jeg ha kjempa for hun? det at jeg tok hele samtalen som jeg tok det tror jeg overaska hun, jeg begynte å tulle med det og virka egentlig likegyldig og at hele greia var care for meg, jeg smilte og vitsa og tok det hele med et smil. jeg sa også til hun at jeg visste det ikke kom til å vare og var glad for tiden vi hadde sammen, hun flytter jo utlands så, da ble hu litt sånn jo det kunne funka holdning. skal møte hun 1 gang før hun reiser er alt håp ute eller finnes det en sjanse? jeg blir ikke såret om det ikke funker men vil bare vite sånn helt sikkert at det aldri kunne bli noe, føler jeg har litt av skylden da jeg var litt kjedelig og gretten de 2 første gangene jeg traff hun etter ferien men jg merka at noe var annerledes så gadd ikke å kjøre på som før. Anonym poster: 4746ab5fe037efa89c6e41f46c4c4f7e Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Om ho mista tips? Kva veit eigentleg oss her på forumet om det? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Han er ikke så god med tegnsetting, da er det lett å misforstå. Han vil ha tips, og lurer på om han har mistet henne. vil bare vite sånn helt sikkert Da er det bare én ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Snakk med henne Anonym poster: c6c6a945c4ce4cf52ece8df9456881a6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå