oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 nå har du forvirret meg med en annen bruker her inne har aldri nevnt cod eller fifa en gang her inne. Jepp, my bad. Tenkte på Emils. #pullswedgieonself. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 PvZ altså. Hihi, avhengighet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 PvZ altså. Hihi, avhengighet. Er kanskje barnslig av meg, men syntes faktisk det så ok ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg synes det så veldig kult ut, eller ikke veldig. Men kult nok for et kjøp. http://www.youtube.com/watch?v=LZxZ9N1J9r4 Endret 10. juni 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Skulle jo igrunn hatt en felles E3 tråd. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1519317&pid=20640441&st=0entry20640441 Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 ææææ.. lyden forsvant ved battlefield ! bare hos meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Føler jeg ikke mangler noe, det med DRM berører meg ikke så mye. Er kjipt i teorien men for oss som har eid en spill PC de seneste årene er ikke akkurat DRM en ny greie, fks sc2, diablo, sim city, ea, diverse secure rooms. Det var et helvetes skrik da også, men allikevel overlevde vi, og stormen la seg. Jeg tror nok uansett at dette med DRM er en mer push fra publishers sin side. Ikke MS. Uansett, jeg blir bare litt lei alt det maset om DRM opp og ned, når vi har levd i en DRM verden i flere år allerede. Edit; La meg forklare, jeg digger ikke DRM, men hadde jeg vært EA eller ACTIVISION, hadde jeg ikke vært super happy av brukte spill etc etc, vil jo tjene penger når dagen er omme. Så føler bare folk etterhvert må godta det. Selvom det er kjipt Det er fint at det ikke berører deg så mye, men på et generelt grunnlag så vil jeg si meg takknemlig for at man ikke baserer seg på hva som berører enkeltpersoner. SC2 er i utgangspunktet uproblematisk, jeg trenger bare å logge meg inn en gang i måneden og i mellomtiden kan jeg spille offline så mye jeg vil. Har spilt det mye på tur mens jeg sitter på vent i ukesvis. Hadde Diablo og Sim City hadde tilsvarende løsning så hadde både jeg og langt flere spilt det. Det var et helvetes skrik fordi et stort antall innså at de ikke kunne spille Diablo 3 eller Sim City, det har roet seg ned i etterkant fordi disse personene spiller andre spill, verre er det ikke. Jeg kunne ærlig talt ikke brydd meg mindre om hva EA eller Activision er super happy over, den ikke-eksisterende logikken rundt salg av bruktspill kan de stikke en viss plass. Den er imponerende nok mindre logisk enn filmbransjens tankegang hvor 10 opplastede kopier av en film = 10 tapte salg. Jeg kan godt forstå at de hadde foretrukket at alle bare kjøpte splitter nye spill, på samme måte som BMW sikkert hadde foretrukket at alle kjøper nye biler istedenfor bruktbiler via privatperson... Det burde ikke eksistere noen aksept for det og selskapene burde sådan boikottes til man får løsninger som er forbrukervennlige. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Killer Instinct utvikles av Double Helix games, ikke rare. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Killer Instinct utvikles av Double Helix games, ikke rare. Allerede nevnt i Xbox One tråden. Husker dere dette ryktet forresten? Ryse Forza 5 Zombie game = Dead Rising 3 Family game set on an island = Kinect Sports Rivals Alle fire blir gitt ut av Microsoft, og alle fire er bekreftede lanseringsspill til Xbone. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Open World Tom Clancy RPG The Division Announced Ok, må være det perfect game for meg, synd det ikke er til PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja The Division såg helt rått ut, definitivt noe å holde ett øye med Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Peter More bekreftet akkurat at det var på en PC men med spec som er i next gen konsoll. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ahhh, okey. Da er det greit. Da var det på pc Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) . Endret 11. juni 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hva er live? PS4 showet er den veien ---> http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html Move along soldier!! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Xbox Live er ikke offtopic, her traff jeg et ømt punkt siden du svarte så fort merker jeg. Det er viktig å tenke på slike ting inn i ny konsoll-generasjon når en av de forrige konsollene feilet på dette. Du har kanskje selektiv hukommelse? Xbox live har også hatt sine blundere Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Xbox Live har aldri fått personopplysninger spredt rundt på nettet på grunn av sikkerhetshull i tjenesten. Endret 11. juni 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå