Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Igjen med dette å si ting på nytt igjen om og om igjen...

Hvis dere føler de trenger en ny pressekonferanse rett etter at de har hatt en pressekonferanse, taler ikke det for at dere synes denne pressekonferansen var mangelfull?

Mangelfull på konsollen, ja. Mangefull på games, absolutt ikke. Beste MS-lineup`en på en E3 siden starten til 360 garantert, synes da jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får du holde deg for god til å kommentere mine meninger hvis mine meninger ikke berører deg. Du får kose deg med FIFA og COD. Min interesse for denne bransjen strekker litt lengre enn dette.

haha hvor kom den fra, om fifa og cod, hvor har jeg nevnt det.

oh lord.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dere føler de trenger en ny pressekonferanse rett etter at de har hatt en pressekonferanse, taler ikke det for at dere synes denne pressekonferansen var mangelfull?

Hadde ms brukt 10-15 min på å snakke om DRM, hadde folk klikket enda mer her inne, de snakket om spill, som de lovte, og de leverte.

Om DRM greiene kommer det mer info om under e3, husk at e3 ikke varer 1 dag. Gametrailers har allerde vist intervju med don matrick der de snakker om used games, always online etc.

Jeg ville ikke brukt 15 min av en pressekonferanse på kjedelig stuff som det.

Lenke til kommentar

haha hvor kom den fra, om fifa og cod, hvor har jeg nevnt det.

oh lord.

Hombre, jeg har vært i samme situasjon som deg. Anbefaler deg å bare droppe det nå, kommer ikke noen vei uansett hva du sier. For ordens skyld er jeg helt enig med deg.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Hadde trengt maks to minutter på å roe ned folk litt. Få det til å høres ut som om folk svartmaler situasjonen, og vise hvorfor det ikke er så ille som det høres ut. To minutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ms brukt 10-15 min på å snakke om DRM, hadde folk klikket enda mer her inne, de snakket om spill, som de lovte, og de leverte.

Om DRM greiene kommer det mer info om under e3, husk at e3 ikke varer 1 dag. Gametrailers har allerde vist intervju med don matrick der de snakker om used games, always online etc.

Det er jeg enig i. Jeg rettet egentlig bare spørsmålet ut generelt, siden det virker rart hvis man sitter igjen med følelsen at noe manglet etter å nettopp ha sett en presekonferanse som skal informere.

Er veldig glad for at de fokuserte på spill, flott, det er det det skal handle om. Håper det fortsetter sånn. Og aller helst skulle de hatt det fokuset for lenge siden før DRM-tullet, så kunne vi kanskje unngått det.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hadde trengt maks to minutter på å roe ned folk litt. Få det til å høres ut som om folk svartmaler situasjonen, og vise hvorfor det ikke er så ille som det høres ut. To minutter.

Live TV, skjer ikke at de bruker 2 minutter på det, om det så tok 10 sekunder.

Dette skal være en fest, ikke en kjedelig fasade som snakker om DRM og begrensninger. Er forsåvidt enig, men et 5-6 min intervju med Don matrick (tatt opp i går) forklarte det hele ganske greit. Som ble vist på GT for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar

Live TV, skjer ikke at de bruker 2 minutter på det, om det så tok 10 sekunder.

Dette skal være en fest, ikke en kjedelig fasade som snakker om DRM og begrensninger. Er forsåvidt enig, men et 5-6 min intervju med Don matrick (tatt opp i går) forklarte det hele ganske greit. Som ble vist på GT for ikke så lenge siden.

Hva sa han der? Noe ny info i det hele tatt? (var vel sikkert når jeg og Elvira stakk på butikken)

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Det er jeg enig i. Jeg rettet egentlig bare spørsmålet ut generelt, siden det virker rart hvis man sitter igjen med følelsen at noe manglet etter å nettopp ha sett en presekonferanse som skal informere.

Er veldig glad for at de fokuserte på spill, flott, det er det det skal handle om. Håper det fortsetter sånn. Og aller helst skulle de hatt det fokuset for lenge siden før DRM-tullet, så kunne vi kanskje unngått det.

Føler jeg ikke mangler noe, det med DRM berører meg ikke så mye. Er kjipt i teorien men for oss som har eid en spill PC de seneste årene er ikke akkurat DRM en ny greie, fks sc2, diablo, sim city, ea, diverse secure rooms.

Det var et helvetes skrik da også, men allikevel overlevde vi, og stormen la seg.

Jeg tror nok uansett at dette med DRM er en mer push fra publishers sin side. Ikke MS. Uansett, jeg blir bare litt lei alt det maset om DRM opp og ned, når vi har levd i en DRM verden i flere år allerede.

Edit; La meg forklare, jeg digger ikke DRM, men hadde jeg vært EA eller ACTIVISION, hadde jeg ikke vært super happy av brukte spill etc etc, vil jo tjene penger når dagen er omme. Så føler bare folk etterhvert må godta det. Selvom det er kjipt

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kommer litt sent til festen her, men jeg fikk sett pressekonferansen live, og jeg er ganske fornøyd.

Hadde ganske lave forventninger etter å ha sett Xbox One-konferansen, men jeg synes Microsoft klarte å levere en av sine beste E3-presentasjoner.

Det var en god parade med spill jeg synes var interessante, og det var ingen av disse "family fun"-øyeblikkene som har preget tidligere konferanser, og det var til deres fordel.

Nå vil jo uansett Microsoft sin konferanse bli dømt basert på hva Sony vil vise på sin konferanse, og det er jo ikke til å dytte under en stol av Sony ligger veldig bra an basert på PS4 vs Xbox One-annonseringskonferansene. Sony får jo også gleden av å vise frem selve konsollen.

Selv så er det ingen av konsollene som ennå frister såpass mye at jeg føler noe sterkt behov for å oppgradere, men vi får se om stemningen kan ha forandret seg noe innen juletider.

Det ligger i alle fall an til et veldig spennende E3!

Lenke til kommentar

En mengde ganger i kafe tråden? Eller har du snudd nå og spiller ikke FIFA og COD lengre? Selv etter den enorme CAPSLOCK greia du hadde her inne for ei kort stund siden.

nå har du forvirret meg med en annen bruker her inne :)

har aldri nevnt cod eller fifa en gang her inne.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...