henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg syntes også det med cloud computing i forza 5 viser den potensielle kraften når vi går videre med xbox one. Det krever jo mer nett tilkobling, men jeg føler MS på mange måter har gjort mye rett. Det er veldig mange her inne etter å ha lest de siste sidene, som er spydige, og trekker frem kommentarer, om at snakking fks i demoen var staget, nei døh, sier du det. Kommer ikke unna poenget, at MS viste masse masse masse spill. Om sony skal overgå dette må de være flinke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg syntes også det med cloud computing i forza 5 viser den potensielle kraften når vi går videre med xbox one. Dette er ikke direkte hva de har sagt om "power of the clouds", og det er noe andre lett kan gjøre på alle spill. Men det er smart og innovativt, og jeg likte det jeg hørte. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette er ikke direkte hva de har sagt om "power of the clouds", og det er noe andre lett kan gjøre på alle spill. Men det er smart og innovativt, og jeg likte det jeg hørte. Rart hvis det er så lett at ingen har gjort det. Morsomt at du legger til dette når du bryter det selv. Jeg skrev dette før Zeph kom inn på banen, så siktet står isåfall mot deg. Det er uansett latterlig at brukerne deres må fikse dette for at det skal være mulig å bruke konsollen utenfor hjemmet med nett installert. Jeg tviler igrunn på at det kommer til å være i samme kvalitet som de rattene jeg allerede har. Så da blir det tullete om jeg må kjøpe et nytt sett kun for å kunne oppleve Forza 5 slik som det skal oppleves. Da dropper jeg det heller istedet faktisk. Ikke vondt ment, men er så lei de 10-15 postene dine om dine ville fester på hytta med fifa og øl, og at nå er det krise siden xbox one krever nett. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Var det noen andre som bet seg merke i at det ikke sto Halo 5 på traileren? Så vidt jeg kunne se sto det bare Halo. Betyr det at det ikke er Halo 5, eller betyr det at de pønsker på et annet navn? Er rimelig sikker på at det var Master Chief som ble vist der. Det sto Halo V. Så jo? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg synes det er mange som glemmer hva som skjedde med PSN. Folk sine personopplysninger endte opp i lomma på drittunger. Fun. Ingen nevner det lengre, skjedde ikke for så lenge siden. Xbox Live har hele tiden vært sikkert. Jeg har aldri hatt problem med tjenesten ved unntak av et lite problem som varte i en uke. Jeg har alltid følt meg trygg og jeg har null problem med 1 krone dagen. Jeg ville betalt det også PSN, hadde jeg gidder å bestille PSN+ kort via nettet eller gå i butikken for det. Jeg føler meg ikke trygg i å legge igjen personopplysninger i PSN. Det har jeg hele tiden gjort med Xbox Live. Endret 10. juni 2013 av Maury 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Rart hvis det er så lett at ingen har gjort det. Les innlegget en gang til, hver så jævla snill? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes det er mange som glemmer hva som skjedde med PSN. Folk sine personopplysninger endte opp i lomma på drittunger. Fun. Ingen nevner det lengre, skjedde ikke for så lenge siden. Xbox Live har hele tiden vært sikkert. Jeg har aldri hatt problem med tjenesten ved unntak av et lite problem som varte i en uke. Jeg har alltid følt meg trygg og jeg har null problem med 1 krone dagen. Jeg ville betalt det også PSN, hadde jeg gidder å bestille PSN+ kort via nettet eller gå i butikken for det. Jeg føler meg ikke trygg i å legge igjen personopplysninger i PSN. Det har jeg hele tiden gjort med Xbox Live. Off-topic? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Xbox Live er ikke offtopic, her traff jeg et ømt punkt siden du svarte så fort merker jeg. Det er viktig å tenke på slike ting inn i ny konsoll-generasjon når en av de forrige konsollene feilet på dette. Endret 10. juni 2013 av Maury 3 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke vondt ment, men er så lei de 10-15 postene dine om dine ville fester på hytta med fifa og øl, og at nå er det krise siden xbox one krever nett. Ville fester? Ok? Dessuten hvis du er lei av mine poster så må jeg si logikken din ikke helt strekker til. Hvorfor sette opp til mer debatt ved å sitere meg rundt det hvis du er lei det? La det heller være og la posten drukne inn i sidene her fremfor å ta det opp igjen. Jeg har sakt at denne konferansen har vært mer imponerende enn ikke, så jeg er litt mer optimistisk dog med en bismak på det negative som er kommet frem tidligere der jeg håpet de ville berøre dette litt her nå som de hadde muligheten. Særlig når de kuttet helt spørsmålsrunden i ettertid. Om det ikke berører deg betyr ikke at det berører andre slik at diskusjonen kommer opp. Tenk litt lengre forutenom din egen lille boble er du grei. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Om sony skal overgå dette må de være flinke. Var det så mye bra da? Synes ikke det var noe supert med wow faktor i det som ble vist. :/ Synes spillene Sony har vist så langt er på samme nivå. Hvis det ikke kommer noe med wow faktor i dette året som nye konsoller kommer, da blir jeg skuffet. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Syns Microsoft gjorde en god figur og fikk vist mange spill. Likevel pussig at den vesle boksen skal koste $500, hardwaren er jo ikke akkurat ny. Smart nok greide de å unngå alt som går på Kinect og TV, men tror de har skadet imaget litt for mye allerede. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Xbox Live er ikke offtopic, her traff jeg et ømt punkt siden du svarte så fort merker jeg. Det er viktig å tenke på slike ting inn i ny konsoll-generasjon når en av de forrige konsollene feilet på dette. Er vel strengt tatt ikke det tråden handler om. Det handler om dagens pressekonferane, så jeg tror vi holder oss der. Når det er sagt er jeg ikke uenig med deg, Xbox Live føles helt klart sikrere enn PSN. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ville fester? Ok? Dessuten hvis du er lei av mine poster så må jeg si logikken din ikke helt strekker til. Hvorfor sette opp til mer debatt ved å sitere meg rundt det hvis du er lei det? La det heller være og la posten drukne inn i sidene her fremfor å ta det opp igjen. Jeg har sakt at denne konferansen har vært mer imponerende enn ikke, så jeg er litt mer optimistisk dog med en bismak på det negative som er kommet frem tidligere der jeg håpet de ville berøre dette litt her nå som de hadde muligheten. Særlig når de kuttet helt spørsmålsrunden i ettertid. Om det ikke berører deg betyr ikke at det berører andre slik at diskusjonen kommer opp. Tenk litt lengre forutenom din egen lille boble er du grei. Igjen jeg tar hensyn til hva som funker for meg, at det ikke funker for deg, bryr jeg meg nada om, forstår du ikke det så ja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Litt offtopic da, men har fremdeles mine tvil rundt PSN. Kommer alltid til å ha det, og jeg håper Sony kommer til å forsikre oss litt mer om det. Synes egentlig MS snakket lite om nye Xbox Live, men greit kommer vel noe pressekonferanse til opp mot release kanskje. Føler MS trenger en ny event. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Igjen jeg tar hensyn til hva som funker for meg, at det ikke funker for deg, bryr jeg meg nada om, forstår du ikke det så ja Da får du holde deg for god til å kommentere mine meninger hvis mine meninger ikke berører deg. Du får kose deg med FIFA og COD. Min interesse for denne bransjen strekker litt lengre enn dette. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Føler MS trenger en ny event. De gjør det. Er fremdeles endel uklar info, spesielt om diverse policyer og slikt. Er bare å vente til Gamescom. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Pachter sa nettopp noe ganske så lurt på GT. Til våren får vi Titanfall, som kommer til å bli kraftig markedsført, og til høsten neste år får vi Halo 5, som også kommer til å bli kraftig markedsført. Det kommer nok til å flytte mange konsoller, og tror Sony skal slite med å følge opp. Vi får se! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis dere føler de trenger en ny pressekonferanse rett etter at de har hatt en pressekonferanse, taler ikke det for at dere synes denne pressekonferansen var mangelfull? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Burde ha enda mer enn bare Gamescon, spør du meg. Microsoft kan ta med noen kjendiser da også. Helt seriøst, hvor var kjendisene i dag? Forventet minst et kjent navn til å fronte og voice et spill. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Som sagt like jeg spillene og konferansen overall og blir å kjøpe meg Xbox One etter lansering, men er bare sykt i tvil om "alt" med tanke på DRM systemet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå